ByznysDeník  |  TechSvět  |  MyMuži  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  HobbyDeník


Nalezeno 123 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetjedna:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (logika v ofsajdu) (10.4.2018 10:50) reagovat
KMF: Ohledně sklepů, bulvár (Novinky) píše "Počet obětí se zvyšuje s tím, jak se záchranáři dostávají do míst v podzemí, kam pronikl (použitý jedovatý) plyn a kde hledaly útočiště stovky rodin". Ostatní je jen reakcí na obsah příspěvků zde - nečiním závěry o bojišti, poukazuju na nedokonalost úvah. Jediný závěr je, že protiasadovská argumentace je zvětšiny zcestná, a opačná může jen spekulovat. Kvalitní zdroj bych také ocenil, ale patrně neexistuje resp. zanikne v desinformacích z obou stran.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (KMF) (10.4.2018 10:08) reagovat
Logika v ofsajdu, CzechCaesar a další, kde berete info o situaci na bojišti? Mám jen informace z médií a z těch lze těžko činit nějaké závěry, tak se ptám bez ironie na podrobnější zdroj že kterého zdrejmě čerpáte

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (HonzaRezRP (10.4.2018 9:59) reagovat
Co máte furt s tou Occamurovou břitvou...?

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (logika v ofsajdu) (10.4.2018 8:33) reagovat
Staremperor: Chybka v úvaze je, že by se rebeláči museli k něčemu dostávat přes obležení. Píše se o chlóru, ten se průmyslově používá všude možně (ukaž mi českou domácnost, co nemá aspoň flašku Sava, z toho se dá taky uvolnit). Dokonce si pamatuju "chemický útok" :o) na mé bydliště, když utekl ze zimáku. Ouřadům tehdá stačilo vyhlásit zákaz vycházení a větrání, což neštymuje s tím, že prý zařvalo nejvíc lidí v nějakejch sklepích - jak se to tam dostalo?

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (CzechCaesarRP (10.4.2018 8:00) reagovat
Tak jako já nespochybnuji že Asád nemá problém použít chemické zbraně ale tady mi to fakt nesedí, Jaký strategický nebo taktický benefit by z toho Asadovi vzniknul ? Aby hodil chemické zbraně(u kterých ví že Západ je fakt nesnaší a jejich použití Zapadu dá zaminku) na město ze kterého ustupují. Né Na ty USTUPUJÍCÍ REBELÁČE ALE NA MĚSTO. to mi přijde nelogické, spíš mi přijde že Rebelači chtěli evakuavat chemické zbraně co měli a v tom fofru tu uvakuaci posrali a bouchlo jim to. Okkamova břitva.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (StaremperorRP (10.4.2018 7:50) reagovat
V minulosti k několika chem. útokům došlo a nemělo to fatální následky pro Asada, tak si snadno mohl představit, že mu to projde a víš co? Opět to projde. No a sedí to taky do strategie rozbombi a dohodni, kterou používá standardně, kdy rozbombarduje obležené místo a pak se domluví s rebeláči a nechá je odejít. Použití chemie je v tomto ohledu levnější a rychlejší (infrastruktura ti zůstane nedotčená a nevystřílíš tolik munice. Možná, že to ve výsledku stojí i méně životů, něco jako atomovka na Hirošimu zab

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (StaremperorRP (10.4.2018 7:49) reagovat
1. Oblast útoku je jedno město, které je kompletně obležené syrskou armádou, pokud by to tedy použili sami rebeláči, tak to skutečně použili sami na sebe 2. Už teď odjely z toho města autobusy s rebeláčama směrem na Džarábulus na severu země - další dohoda s režimem o odchodu A teď se pustím do úvah, proč si myslím, že to byli asadovci, kdo plyn použil To město bylo obležené, takže by se rebeláči asi jen těžko dostali k použitelnému množství otravného plynu.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (logika v ofsajdu) (10.4.2018 7:01) reagovat
Jostik-neprihlaseny: Ah, pardon, s těma 'stovkama' to bylo od KMF o příspěvek níž pod tvým, překoukl jsem se v hlavičce. Nicméně to o komunistech a cikánech platí, takže ...?

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (okolek) (10.4.2018 6:54) reagovat
:-D Ta diskuze! Mno někteří mají bohužel solidně vymleto. Použití chemických zbraní v Asadově situaci je pro něj z vojenského i politického pohledu naprostý nesmysl, ten obrázek s popiskem je trefný. Pravděpodobně za tím bude zas Turecká rozvědka nebo na ní napojené skupiny jak v roce 2013 v Idlibu. Ale holt dneska se logika nenosí a opět se pěstuje víra a správný ideologický pohled.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (grasakRP (10.4.2018 1:24) reagovat
#mrkevjekokot, to je abych tak rekl konstantni stav.... a asad ma celkem pravdu...

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (DžvírRP (10.4.2018 1:11) reagovat
mrkev je kokot - coě tak rozzuřilo?Tady, si myslim, mluví mrkev rozumně. Opravte mě, jestli se mýlím.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (mrkev je kokot) (10.4.2018 1:07) reagovat
Chlubis se vysokym iq ale ses totalni kokot!!!!!!!

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (mrkev je kokot) (10.4.2018 1:06) reagovat
Opet vylezl ze sve nory vsech kokotu kral mrkev! Ty pico debilni vyjebana rozkopu ti mrkev!!!!

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (mrkevRP (9.4.2018 23:57) reagovat
@Lord Radiator Lžou všichni, protože všichni mají svoje vlastní cíle. Jak jsem psal, Asad bombarduje civilisty. Jak tady psal někdo jiný, jak ale chceš dobít město kde jsou zakopaní radikálové? Hlavní rozdíl je v tom, že US má lepší PR a oproti dřívějším válkám (např. napalm ve Vietnamu, obohacený uran v Afghánistánu) už v bojích ty největší sračky nepoužívá.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (Jostik-neprihlaseny) (9.4.2018 23:56) reagovat
logika v ofsajdu: Jsi si jistý, že reaguješ na mě?

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (Lord Radiator) (9.4.2018 23:47) reagovat
Dostal jsem nápad, buď se tu můžeme hádat jestli lže Asad nebo USA, nebó můžeme v létě uspořádat prázdninový rouming sraz v Sýrii a podívat se jak to vlastně je, tákže kdo jede?

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (DžvírRP (9.4.2018 23:38) reagovat
Jostik - tak to mě to docela připomíná Irák v 80.letech.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (logika v ofsajdu) (9.4.2018 23:38) reagovat
Jostik: Co do toho zase motáš komunisty? Nechtěl by ses radši vyjádřit k těm cikánům? Prve jsi kolegovi vyčetl nepřesnost s těma stovkama hodin, ale sám "mylnost úvahy" dokazuješ tím, že vůbec nereaguješ na to, co napsal? - Akorát ze sebe děláš ještě většího kašpara; adv se možná může mýlit v některých skutečnostech, ale aspoň to má logicky srovnaný a nemele sračky jako ty.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (JostikRP (9.4.2018 23:15) reagovat
Džívr: Je to snadné. V jedné arabské diktatuře se pár sluníčkářů vyhecovalo, že svrhnou diktátora. Iniciativu rychle převzali (mírní)teroristi a za podpory z EU a USA se pustili do boje. Další skupina teroristů vycítila šanci a zabrala si taky kus území. Diktátor byl zoufalý, a požádal o pomoc kámoše rusáky a zároveň teroristy trochu poškádlil chlorem a genocidou. Rusáci s diktátorem vyhráli, a aby teď dočistili zbylé území, pomohli si zase chlorem. Západní země se jako zlobí, ale nic neudělájí. EndOfStory

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (DžvírRP (9.4.2018 23:13) reagovat
Co z toho vlastně Rusko má? Kdyby se radši starali sami o sebe... :-P

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (cajgon) (9.4.2018 23:11) reagovat
OSN neudělá nic, rada bezpečnosti nedá na nějakou velkou akci mandát, maximálně USA někde shodí bomby ale Trumpa už moc Sýrie nezajímá a navíc si to nechce příliš rozházet z Ruskem (alespoň to říká, ať se v Sýrii starají jiní a další jeho vyjádření) Izraele bombarduje Sýrii jen když poskytuje podporu Hamásu která by mohla ohrozit Izrael, jinak je jim to jedno

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (JostikRP (9.4.2018 23:06) reagovat
adv: Tvoje úvaha je už od začátku mylná. Sotva bude do Německa utíkat syřan spokojený s Asadem. Stejně jako z Československa prchali většinou ti co byli nespokojení s režimem. A bylo tu několik milionů lidí s režimem spokojených, stejně jako v Sýrii před válkou. Dělá to z komunistů dobré a spravedlivé vládce? A ještě můžeš říct, že invaze v roce 1968 byla provokací západních služeb, protože komunisté tu byli natolik oblíbení občany a loajální k SSSR, že sověti neměli potřebu řešit situaci vojensky.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (DžvírRP (9.4.2018 22:52) reagovat
Kdybych aspoň, doprdele už, věděl, co se tam proboha děje.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (adv) (9.4.2018 22:51) reagovat
DD: Asad nikdy nevyhraje. Díky "chemickému útoku" se proti němu postaví celý svět. Do roka je konec. A vzpomeň si na mě za pár dní až zaútočí USA (samořejmě bez mandátu OSN). :-(

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (DžvírRP (9.4.2018 22:51) reagovat
Jé, to je legrajda. Umíraji lidé, pojďme se smát.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (LXRP (9.4.2018 22:49) reagovat
V minulosti provládní vojska chemické útoky opravdu prováděly. Po použití plynu na nepřátelské území naběhli dorazit případné zbytky odporu vojáci v plynových maskách (oblecích) a zajistili dobyté území. Až teď po zničení svých zásob Sarinu ho používají v momentě kdy jim je to k ničemu, loni ho střelili do města od kterého byli vzdáleni několik dní a teď ho použijí v momentě kdy všechno vybombardují a prolomí několik ochraných linií a začnou obsazovat předměstí :-D

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (adv) (9.4.2018 22:47) reagovat
Jostik: určitě máš pravdu. Já třeba zase slyšel, že češi jsou extrémní hajzlové, který bezdůvodně utiskujou menšiny. To mě prozradil před pár roky jeden britskej kolega. Seznámil se totiž s hrozně fajn rodinou romů, co do británie odjela kvůli šikaně a útlaku v české republice...

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (DžvírRP (9.4.2018 22:45) reagovat
T si děláš prdel, vždyt je mrňavej stát, tam už to musí celý rozbombardovaný,já to nechápu. Jáí jsem z toho jelen, teď se do toho ještě zamíchal Izrael, prase aby se v tom vyznalo. Nejlepší zalejt betonem. :-D

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (DD) (9.4.2018 22:44) reagovat
Assad ma docela daleko k úplnému vítězství, ještě pár let ta válka potrvá

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (adv) (9.4.2018 22:43) reagovat
všimněme si jednoho zábavného faktu. Nikdo (dokonce ani pan Vocamova břitva se stovkama hodinama studia) nedokázal vymyslet, co by Asad získal tím, kdyby chemickejma zbraněma zaútočil na město, co se mu už vzdalo a probíhá jeho evakuace. Zato všichni víme, co by ztratil (a co BUDE následovat). Ať žijou experti na logiku s břitvou v čele...

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (kozlustechnykusRP (9.4.2018 22:38) reagovat
Jeste takovej detail: ve spouste nove osvobozenych uzemi od teroristu se nasly sklady chloru a podobnych svinstev. Tady jich pred par dnama taky nekolik nasli.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (JostikRP (9.4.2018 22:27) reagovat
Měl jsem tu čest před dvěma lety mluvit s migranty ze Sýrie - utekli před Asadem, protože to je prostě diktátorský zmrd. Do jaké míry to je jeho charakter a do jaké míry je ve vleku okolí nevím. Ale rozhodně by se neštítil použít chemické zbraně, protože ti co proti němu rebelují jsou pro něj jen odporný hmyz, který se musí vyhubit. Zajímalo by mě, kolik migrantů potkal internetový hrdina adv.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (KMF) (9.4.2018 22:14) reagovat
adv: ty tam někde čteš že stovky hodin studoval dějiny sýrie? a co se ti zdá tak neuvěřitelného na použití takových zbraní ze strany syrské arabské armády? ve válce jde o to efektivně žničit nepřitele aniž by vlastní vojaci přišli k ujmě a k tomu je bojový plyn taky vhodný, vzhledem k tomu že velká čast bojů tam ted probíha ve městech tak tak nějak neni o civilní oběti nouze a to ani při použití konvenčních zbraní

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (Lord Radiator) (9.4.2018 21:42) reagovat
6. hážete špínu na ty co se tam snaží uklidit po vás bordel že sou moc drsní a zabíjejí civilisty * skvělý

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (Lord Radiator) (9.4.2018 21:41) reagovat
Hej ale amerika vymyslela skvělí způsob jak bojovat s teroristy a nezabít přitom žádného civilistu, 1. vyberete skupinu lidí kteří vám tvrdí že nejsou teroristi a chvou proti nim bojovat, 2. vycvičíte tuto skupinu lidí, naučíte je všechny své taktiky, 3. vyzbrojíte je, dáte jim nejmodernější útočné pušky a protiletadlové střely, 4. počkáte až zběhnou na stranu teroristů se vší výzbrojí a výcvikem který jste jim dali, 5. stáhnete se protože jste si uvědomili že to vlastně není vaše válka

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (mrkevRP (9.4.2018 21:33) reagovat
@adv Očividně nepočítáš sebe...

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (Efko_RP (9.4.2018 21:30) reagovat
Všem opravdu doporučuji Occamovu břitvu. A speciálně i pro adv i naučit se číst. Nenapasl jsem stovky hodin studia Sýrie, ale stovky hodin studia historie a součastnosti sýrie a okolí. Je třeba chápat všechny okolnosti minimálně od 18. století. No nic používám mozek a nejsem debil jako ti, co si myslí, že to nebyl Asad. Samozřejmě, že byl. Stejně jako v roce 2013. To bylo už samozřejmě prokázané.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (adv) (9.4.2018 21:06) reagovat
kdybych měl vyhlásit exota dne, tak (i přes značnou konkurenci) vyhrál jednoznačně EFKO. Člověk tak nějak chápe, že na internetu mají lidi tendence přehánet, ale STOVKY HODIN STUDIA SÝRIE, to je věc, kterou už může překonat jen osobní účastník meetingu s Aštarem Šeranem!

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (adv) (9.4.2018 21:04) reagovat
A vůbec nejlepší jsou experti, co používají "cizí termity", aniž by chápali co znamenaj. A tenhle expert nám prozradil, že STOVKY HODIN STUDOVAL DĚJINY SÝRIE a pak podle Vocamovy břitvy je naprosto logické, když Asad použil chemický zbraně na oblast, kterou měl pod kontrolou a z níž se vzbouřenci stahovali. A přesně zamířil na školu, protože fotky mrtvých dětí je to co, mu ve válce nejvíc pomůže. A udělal to proto, že chemický útok proti němu obrátí celý svět... Prostě Vocamova břitva a logika vítězí...

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (kozlustechnykusRP (9.4.2018 21:00) reagovat
BTW: i ten slavnej utok z 2013, kdy do toho pak chtel Obama slapnout se nakonec nepotvrdil a dokonce i to ted tak slavny stredisko v Salisbury, vydalo zpravu, ze ten plyn nebyl vyrobenej v Syrii. Dejte si to do souvyslosti s tim, ze az moc aktivni celnici zadrzeli zasilku (tusim) sarynu do Syrie v rezii jejich vlastni tajne sluzby a nasledne si sli sednout do vezeni spolu s novinarema, co si o tom dovolili napsat.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (kozlustechnykusRP (9.4.2018 20:58) reagovat
Jojo, hlavni podezrelej, jasne. Vzdycky, kdyz maji rezaci hlav pruser a jsou kousek pred znicenim v te oblasti, tak na ne nekdo hodi chemii. Protoze... Proc vlastne? Vzdyt je to totalni nesmysl. Tu oblast u Damasku uz maji skoro vycistenou ,ale ne, udelaji to jediny, cim si na sebe postvou celej zapad, jen aby tech par teracu o to pomaleji zlikvidovali.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (Efko_RP (9.4.2018 20:47) reagovat
Říká se tomu occamova břitva. Všem co si opravdu myslí, že to udělal doporučuji používat. Pokud nechcete používat occamovu břitvu, tak můžete věnovat stovky hodin studováním historie a současnosti Sýrie a okolí. Dojdete ke stejnému závěru. Hlavní podezřelý je Asad. A to říkám jako člověk, který se jej ještě před lety zastával (i po vypuknutí války). Pak jsem odhodil předsudky a začal studovat. Ale jak říkám, je to zbytečné. Ty hodiny jsem mohl trávit jinak.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (adv) (9.4.2018 20:44) reagovat
ten mrkev, to je hustej borec. Nebyl dál než v Hrušovanech nad Jevišovkou, ale přesně ví, že v Sýrii proběhlo několik chemických útoků a kdo za ně může. Slavná BBC je hodně opatrná a přizná že toho moc není známo http://www.bbc.com/news/world-middle-east-39500947 ale mrkev ví vše. Tohle je typickej čech. Ráno rozsekne mezinárodní útok, odpoledne poradí trenérům ideální sestavu fotbalovýho mužstva a večer s to všem nandá v kauflandu při slevový akci... B-)

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (cajgon) (9.4.2018 20:27) reagovat
tady si někdo myslí že valka se vede jen racionálně? i kdyby ten utok provedla syrská armáda tak k tomu ani nemusel dát rozkaz nebo o tom vedět. Al Assad ma krev na rukou, to je bezesporu, ale momentalně je asi to nejlepši co se v dané situaci nabízí takže mezinarodní společenství to odsoudí a dal už se v tom vrtat moc nebude

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (LXRP (9.4.2018 20:25) reagovat
Můžou mi zdejší chytrákové vysvětlit jak chtějí dobýt město které je obsazené teroristy uz cele roky a ktere je plne tunelu, min (a dalsich nastrazenych vybusnin), kulometů a ostřelovačů bez předchozího bombardování? Nikdo nepošle svoje vojáky na jistou smrt a to že tam násilím drží civilisty jako živé štíty taky nepomáhá. Jestli si myslíte že víte víc než Syrští, Ruští a Iránští generálové dohromady tak jim tam můžete jít poradit, určitě z vás budou nadšený :-D

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (456) (9.4.2018 20:02) reagovat
pokračování: Ekodotačním socanům se ale nelíbí, že by jejich ideály skvělých nových zítřků mohly vůbec být kritizovány a tak za všecko můžou USA, protože nepodepsaly Kjótský protokol.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (456) (9.4.2018 19:59) reagovat
Zlí jazykové tvrdí, že za současné problémy může celosvětový růst cen potravin. Titéž zlí jazykové tvrdí že za růst cen potravin může nehorázný zábor zemědělské půdy pro pěstování biopaliv. No a USA se těch biopaliv moc neúčastní.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (whittard) (9.4.2018 19:58) reagovat
"Zabijte je všechny, Allah si je přebere!" Lao'C

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (mrkevRP (9.4.2018 19:55) reagovat
@adv Tak volební právo máš i ty a to taky není bůhvíjaká výhra, očividně. Když pomineš ten útok chemickými zbraněmi (kterých proběhlo několik, ale jen o jednom se pokud vím víc psalo), tak to bombardování měst je něco, co Asad běžně dělá.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (adv) (9.4.2018 19:44) reagovat
a nejsmutnější na tom je, že přirovnává demokraticky zvolenýho prezidenta k zrůdě, kterou k moci dostaly usa (a ty to potvrzujou)... A tihle lidé mají volební právo...

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (adv) (9.4.2018 19:41) reagovat
Ano, cyklista nám přesně ukázal jak vypadá hloupá lůza. Ta co hodí hlasy STBákovi, co se o nic nezajímá a ani nepřemýšlí. Důležitý je to, co napíšou v Blesku, na babišDnes, popřípadě večer v TV Nova. Je jedno co tam dávaj, důležitý je, že na konci daj nějaký roztomilý zvířátka.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (cyklista) (9.4.2018 19:00) reagovat
Jasně, boj s militantními skupinami, ale je třeba kvůli tomu vybombardovat celé městské čtvrtě? I když, on vlastně jen napodobil rusáky v Čečensku, sto tisíc mrtvých, z toho pět set teroristů. Přičemž zrůda Pinochet, když se mu začali bouřit lidi, vyhlásil svobodné volby. A prohrál je. To jsou paradoxy, že, milí levičáci?

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (adv) (9.4.2018 18:23) reagovat
mrkev: 1) přiznám se, že jsem o žádném "masakru civilistů" neslyšel. Rád se nechám poučit (zdroj?) 2) boj s militantními skupinami s protistátním zaměřením je běžný ve všech zemích (stačí si jen vzpomenout na Koreshe z Texasu)

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (mrkevRP (9.4.2018 18:00) reagovat
@adv Masakruje vlastní civilisty a to dlouhodobě, už před daíšem. Na druhou stranu většina z těch civilistů se hlásí k nepřátelským militantním skupinám.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (fapmasterRP (9.4.2018 17:06) reagovat
ta ironia, ze za jeho dedicnej vlady bola syria relativne prosperujuca multikulturna a multinabozenska sekularna krajna a postupne sa zmeni po dalsej "arabskej jari" na kalifat..

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (IOORP (9.4.2018 16:38) reagovat
Technicky za to, ma pravdu. Všetkych trochu racionalne uvazujucich diktatorov prave USA alebo cez ich natlak zhodili. Z rezimov, co drzali klud spravili tvrdo destabilizovany region. Bud akoze lebo nuklearky alebo chemicky ... no dovod sa nasiel. Mam pocit, ze jedine Rusko to zapadu nežere...

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (wtfff) (9.4.2018 16:37) reagovat
Staci si precist komentare na redditu, desitky tisic lidi veri tomu, ze to proste udelal. Assad a Rusko, zlo!

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (adv) (9.4.2018 16:34) reagovat
Make Czechoslovakia great again!!: "Tak Bašár není žádný svatoušek". Docela by mě zajímalo, co provedl,že není "svatoušek"... Můžeš mi to prozradit? díky...

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (adv) (9.4.2018 16:31) reagovat
a on si někdo myslí, že lidi jsou chytrý? Stačí se podívat na domácí dvorek. Podívej se na články na CNN. Tam vůbec nikdo nepřipouští žádný pochyby - Asad zaútočil, je to zločinec a náš prezident ho potrestá. Třeba na BBC už jsou opatrnější - jde PRAVDĚPODOBNĚ o chemický útok a zatím není útočník jistý.

Obrázek 'Logic 100 2B1' Obrázek 'Logic 100 2B1' (Make Czechoslovakia great again!!) (9.4.2018 16:30) reagovat
Tak Bašár není žádný svatoušek... Bohužel, kyby tam nebyl tak je to ještě daleko větší bordel a průser.

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...