TechSvět  |  ČasProŽeny  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  Pravda24  |  ČasProBydlení  |  VipShow



Skoda 110R s predkem z 1000MB 10.05.2012 
Obrázek Skoda 110R s predkem z 1000MB
101 woke dalmatincu HledejSmudlo Scientific-name--poison Z symbol ma v rusku tradici HolkyKrucipisekZase TonyAndI
Komentáře (18) Komentovat Nezobrazovat

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (LuRKeRisko) (11.5.2012 16:25)
na 120cu stacilo dat novsie vodne cerpadlo (2x tolko listov vrtulky, celkovo vacsia vrtulka), nemecky termostat, dobre odvzdusnit a s prehrievanim nebol problem. hotfix za par korun a asi 2 hodiny prace na dvore/v garazi (trebalo spustit a naliat vodu, samotna vymena cerpadla bola asi na 30 minut). Vyhodou na letne dni bola instalacia spinania ventilatora chladenia, to ked clovek isiel zdolavat nejake uber stupanie tak sa dal dopredu "podchladit" obeh. skodylak chce aby vodic premyslal, nespravi vsetko sam

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (Bublajz) (11.5.2012 11:48)
Gembler: 110R jsem mel asi 4roky a vzivote sem to neuvaril, ma motor vzadu a stejne tak vruli a chladic (ne jako 120ky a spol co meli chladic vepredu, motor vzadu a v obehu byl pak problem), nakonec jsem nechal poladit od panu z Pribrami a dal tam lezaty webery a to pak panecku jelo pekne, akorat pak ta spotreba, ale to sral pes... :-D

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (pocitujlaskuRP (11.5.2012 8:16)
.:Gembler:. Ked sme isli so 105 hore kopcom, tak kurenie naplno, otvorene okna (ked bolo leto a 30 stupnov), a motor to zvadol a neprehrial sa.

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (.:Gembler:.RP (11.5.2012 6:33)
luxus šáde. bohužel tyhle káry neměly dořešený chlazení, takže do dlouhejch kopců byl lepší škoda spartak, kterej sice jel pomalu, ale nevařil B-)

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (Rybar43RP (10.5.2012 22:51)
Carrera czech style :)

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (Trolo) (10.5.2012 21:58)
tak to je luxus.. ty kola sou taky pecka

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (Milten) (10.5.2012 20:24)
akoze neviem co mate proti spolahlivosti... pri rezerve som mal izolacku 13 a 10 kluc s kladivom a nebolo o com vzdy som dosiel domov.. nie jak nove auta zacne svietit diagnostika :D alebo nudzovy rezim a koniec

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (vtech) (10.5.2012 20:08)
bastl

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (kubasss) (10.5.2012 20:07)
už je tomu dýl ale tady je taky jedno :) http://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=Skodovenka.jpg

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (Mlékař DanRP (10.5.2012 19:44)
Bože, to je hnus!

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (atilla) (10.5.2012 19:42)
pecka fára, len viem že motoricky mali problémy + stabilita bola tiež nanič ale aj tak B-)

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (Lízač) (10.5.2012 18:57)
PaulZy: Škoda 120 nebyla typický Volkswagen, protože VW převzal škodovku až o 15 let později :D Podobné rysy "užovky" třeba s jedničkovým Golfem jsou dané tím, že Škoda 120 vycházela designově z nerealizovaného prototypu Škoda 720, který stejně jako Golfa navrhoval stejný designér - Giuggiaro a jeho studio Ital Design.

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (PaulZyRP (10.5.2012 18:18)
Nevím teda, co 110, ale 120 byla dobrá na ježdění do kopce - obě měly zadní náhon. Jinak teda 120 už byla designově typický Volkswagen a stejně kdoví, co je v tom mazlovi za motor. Vypadá pěkně. :-)

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (kozí pšouk) (10.5.2012 18:15)
ale prd, škodovku dycky spravíš kladivem a silonkama, proto jsou nezničitelný

Skoda_110R_s_predkem_z_1000MB.jpg (JirkaCVRP (10.5.2012 18:12)
Hodně? Po 60kkm byl motor prakticky před smrtí. Zase se dal generálkovat v garáži.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...