ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  MyMuži  |  TechSvět  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  MotorGuru  |  HobbyDeník  |  ByznysDeník


Nalezeno 84 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicettři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (SatrifRP (30.7.2012 12:05) reagovat
I see, hm, a co třeba přenos zodpovědnosti za kurvovitost na nadřízené?

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (P.RP (30.7.2012 9:04) reagovat
ne, mi stačí pamatovat si jména těch, co pomohli a předpokládat od těch ostatních (statisticky), že budou kurvy. Bohužel počet těch, který bych si měl pamatovat, je stále nulovej, takže ta statistika funguje. Jak jsem psal. Respekt si musí zasloužit.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (SatrifRP (30.7.2012 1:28) reagovat
takže pokud tě někdo neochrání nebo nepomůže, tak je v základu kurva? A ty si pamatuješ jména každého, co kdy čekal za bukem takže vždycky víš, že to je ten samý?

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (P.RP (29.7.2012 9:59) reagovat
Jenomže policajti JSOU kurvy. Respekt si musíš zasloužit, ne vynutit. To je to, co jim dneska chybí. A nezískají ho čekáním za bukem, ale skutečným pomáháním a chráněním.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (SatrifRP (29.7.2012 0:33) reagovat
@mrkev protože když jsi reagoval do tak starého tématu tak jsem byl jako [odkaz] :o) Pokud zdravý rozum je to, "co chápe", tak je to přesně ten "střízlivý přístup" v mezilidské komunikaci, který jsem popsal. Vlastně mě hezky doplňuješ s tím, že policajty vidíme jako kurvy nehledě na jejich činy.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (mrkevRP (27.7.2012 16:46) reagovat
@Satrif Snažíš se mi zasrat mejl nebo co? :D Zdravý rozum není pohádka, ale úplně normální věc. Zákony mají chránit společnost a pokud je pouze porušen zákon a společenská závažnost takového činu je nulová, není třeba trestat. Pokud pak třeba pojedeš těch omílaných 70km/h pět metrů před koncem obce, je naopak společensky závadné tě potrestat. Právě "zdravý rozum" tohle chápe. Oni to chápou i ti policajti, ale bohužel se často chovají "jako kurvy", protože je tak lidi vidí nehledě na skutečné činy.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (SatrifRP (27.7.2012 3:15) reagovat
Snímek č.4 [odkaz]

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (Behold3rRP (27.7.2012 3:10) reagovat
cool story bro

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (SatrifRP (27.7.2012 3:04) reagovat
A abych nezněl moc naivně. Víme že lidi nechtějí řešit "věci". Pro ně ani není moc podstatná nějaká blbá značka nebo nefér pokuta, pro lidi je nejdůležitější si na něco zanadávat, kdyby to nebyla značka, byl by to přebíhající pes nebo něco. Koneckonců, čím je živ Rouming? Proto ten "střízlivý přístup" vůbec nehrozí, a když věci nebudeme řešit, nebudou vyřešené. Nebo, že byste zrovna vy, co jste tady, chtěli kromě žvanění něco řešit? Začněte.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (SatrifRP (27.7.2012 2:40) reagovat
.. a ten pak bude shovívavější protože sám bude věřit, že zákony nejsou uzpůsobeny skutečnosti, a tak je nesmysl na nich příliš lpět.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (SatrifRP (27.7.2012 2:38) reagovat
Ten střízlivý přístup "ale dnešní auta už mají mnohem lepší brždění, rovněž silnice jsou kvalitně označené, tak není problém i ve městě jezdit bezpečně 60" sice se šíří značně pomaleji, protože není doprovázen tak silnou emocí vzteku, se ale taky dostane až k policajtovi, a ten ...no o čem si myslíte, že se policajti baví když měří rychlosti, o rychlostech... a ten pak bude shovívavější protože sám bude věřit tomu že i při překročené rychlosti je vše v pohodě. To, zda je na něj tlačeno shora, je věc jiná.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (SatrifRP (27.7.2012 2:35) reagovat
Řešení z druhé strany je mluvit spolu. To, o čem a jak lidi spolu mluví má velký vliv na nálady ve společnosti. Tedy když se budete se svými kamarády bavit "ti zatraceni fízlové všude cpou ty dementní značky, to radší poruším a nějak ochčeju!" tak se to přenese do vzdálených vod.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (SatrifRP (27.7.2012 2:31) reagovat
V tuto chvíli ale nemůže očekávat od strážníků žádnou shovívavost, on od oka nemůže poznat, že zrovna vy máte lepší auto a víc zkušeností s řízením, tedy že zrovna vy můžete jet bezpečně rychleji. Tedy pokud poruším, držím hubu.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (SatrifRP (27.7.2012 2:29) reagovat
jenže zdravý rozum je nedefinovatelný. Proč stavět systém na něčem, co vlastně neexistuje? K problematice můžeme (a asi bychom měli) přistoupit ze dvou směrů. První je co nejlepší nastavení předpisů, tedy na bezpečném úseku povolit větší rychlost a pod. Toho dosáhneme buď vhodnějším přerozdělením státního rozpočtu, nebo společnou spolupráci - když se ti značka nelíbí, napiš na odpovídající úřad, udělá vás to 5,a už je z toho opakovaný požadavek ze strany občanů...

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (mrkevRP (27.7.2012 1:50) reagovat
@Satrif A proč myslíš, že jsem o oprávněném trestu za závažnější přestupek... Pokud pojedu v přehledném místě, za sucha a kde to navíc znám 100-110 km/h, i když je tam 90km/h, žádný britský policajt mi v životě nedá pokutu. Je to totiž v rámci tolerance a hlavně zdravého rozumu. Když tam ale pojedu 150, je to úplně o něčem jiném. Navíc pokud vím, tak snad ani neměří ani nedělají namátkové kontroly do té doby, dokud nemají vizuálně podezření, že to hodně přeháníš :)

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (SatrifRP (27.7.2012 1:15) reagovat
předpisy samozřejmě nejsou od toho, aby se porušovaly, to je pouze humorné odpálkování moralfágů. Ale ani nejsou od toho, aby se slepě dodržovaly. Otázka tedy zni, od čeho tu jsou předpisy? Ono je totiž strašně laciné si naleštit zbroj, stoupnout si na stranu zákona a honit si ego. Si neuvědomujete, jak často a nakolik snadno se zákony mění. Já bych například nechtěl za přítele člověka, jenž se mění se zákony. Stejně tak bych nechtěl řidiče, který za všech "život neohrožujících" okolností jezdí předpisově.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (DCRP (21.7.2012 13:14) reagovat
Proč jinak myslíš, že je tolik nevěry? :-D

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (vecernikRP (21.7.2012 12:41) reagovat
mrkev - nejhorší na tom je, že spousta lidí (dle osobních zkušeností bych řekl že i většina populace) ti řekne, že předpisy jsou na to aby se porušovaly... :-(

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (mrkevRP (20.7.2012 22:33) reagovat
Mem: Tak druhá stránka věci je hlavně v tom, že v anglii se policajti nechovají (z 99%) jako hovada a neměří metr před koncem obce, jako tady. Předpisy jsou od toho, aby se dodržovaly a pokud se různí "chytrolíni" vyhnou oprávněnému trestu za závažnější přestupek odvoláním na osobu blízkou, tak to určitě není dobře...

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (vecernikRP (20.7.2012 22:28) reagovat
asi tak DC... jen to těžko vysvětlíš když právě těch 90% lidí ví, že by se takový omezení dotklo jich samotnejch (to procento je samozřejmě vycucaný z prstu, ale je jasný že většina lidí takhle řídí. Nejsem sice aktivní řidič, ale stačí se koukat kolem sebe a je to naprosto jasný)

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (DCRP (20.7.2012 22:06) reagovat
...a to mě právě štve. Lidi jezděj jak hovada, nedodržujou pravidla, předjížděj přes plný čáry, do zatáček, před horizontem (....) a nikdo to neřeší. Jel jsem v Hradci a tam 60ka. Jedu 60 a 90% aut mě předjíždělo. Kde to doprdele jsme? Je mi jedno, že se na tý silnici může jet i 180, protože bys to zvládnul. Je tam 60ka, tak jedu 60. Každýho, kdo na to dupe a někam naprosto nesmyslně spěchá (pokud nejde o život, tak bys neměl spěchat, protože riskuješ svůj a cizí život), měl by bejt potrestanej. A přísně.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (DCRP (20.7.2012 22:04) reagovat
Pokud lidi porušujou jasně nastavený pravidla, zasloužej si potrestat. Dneska jsem jel po silnici Letovice-Jičín. Udělal jsem tu největší sviňárnu, kterou jsem mohl - jel jsem úplně přesně podle pravidel. V obci na značce začátku obce 50 (na tacháči 54, takže ne 50 stylem opravdový rychlosit 47km/h), hned za koncem obce plnej kotel a 90. Omezení rychlosti = omezil jsem rychlost. Neuhádneš, co se stalo...během pěti minut za mnou jelo asi 12 aut. Jak je to možný? No asi porušili předpisy o rychlosti....

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (MemRP (20.7.2012 21:18) reagovat
Ano, argumentace policejním státem, před kterým by se i Orwell obracel v hrobě, je opravdu nejlepší tip jak si to tu dále zkurvit. Předvolávat můžou samozřejmě správní orgány i tady, stejně jako čekat u botičky kdo dřív vyměkne (oni mají času dost). Pokud ti tohle přijde jako normální způsob řešení přestupků jen proto, že nejsou schopni dělat práci pořádně a obstarat si jednoznačné důkazy, tak dík. Proč vlastně tu listinu máme, že jo, jak by nám všem ušetřilo starosti mít absolutistický režim

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (mrkevRP (20.7.2012 18:28) reagovat
vecernik: Právě že o tom to je... V momentě, kdy se s tímhle počítá, tak to lidi nedělají. To, že je to administrativně náročné proto pravda není, většinou se to totiž dělat nemusí a zásadně to zvyšuje odhalitelnost skutečného pachatele. Osoba blízká je definována jen jako příbuzný, pokud pak mají všichni příbuzní alibi, je to docela podstatný důkaz proti obžalovanému... A nešel bys k výslechu proto, že otec překročil rychlost, ale proto, že tvrdí, že to neudělal a přímo tě zahrnul mezi podezřelé...

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (vecernikRP (20.7.2012 18:08) reagovat
mrkev - no, to mi zase přijde tak trochu jako buzerace - proč má rodina zodpovídat za to že je člověk hovado a chce se vymluvit? navíc je to administrativně i časově náročný. Mě osobně by vadilo kdybych měl jít někam k výslechu jen proto že otec překročil rychlost. Přitom vůbec nebudu vědět jestli to byl on takže ho logicky nemůžu ani prásknout..

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (mrkevRP (20.7.2012 17:50) reagovat
vecernik: Na tohle mají v anglii úžasný systém (kromě toho, že většina lidí má pojistku na řidiče a auto, takže s ním nemůže jezdit nikdo jiný, jsou i univerzální pojistky jen na auto). Vzhledem k tomu, že osoba blízká znamená primárně rodina, začnou předvolávat manželku, děti, rodiče, atd. Pokud mají všichni alibi, znamená to, že je vinen přímo podezřelý, pokud příbuzní odmítají vypovídat (většinou ho někdo práskne), tak udělají ještě tak dvě, tři kolečka...

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (Dahl) (20.7.2012 12:57) reagovat
Roumen 10:54: V podstate se shodneme, jen smerujes k extremum, ktere snad ani u nas nehrozi. Btw je nutne rozlisovat mezi vypovedi a doznanim. Ja jsem narazel na to, ze kazdy ma "PRAVO" odeprit vypoved, je tedy jen na nem, zda to udela. Asi nema smysl ocekavat po nekom, kdo spacha delikt umyslne, ze se dozna (at uz jde o dopravni prestupek, nebo vraha), nicmene u neumyslnych trestnych cinu (napr. zabiti), tomu tak casto byva. Ale rozhodne nechci tvrdit, ze zabijaci jsou v tomhle zodpovednejsi nez ridici ;)

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (P.RP (20.7.2012 12:43) reagovat
napadá mě různý řešení .. jednak hádám, že budou mít nějakou svoji db nevyřešených případů. Jakmile tady to auto začne parkovat pětkrát do týdne a botu bude mít spíš jen jako ochranu proti krádeži, prostě by si hlídka začala dávat pozor a sledovat v kolik tam parkuje. A pak si ho odchytí s kamerou. Jenže to chce právě tu aktivní část jejich práce, kterou dělat nechtějí, protože je jednoduší nasázet po městě radary a jen posílat složenky

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (vecernikRP (20.7.2012 12:37) reagovat
no a ted si prestav ze bys je teda zavolal, policajti prijeli, nasadili botu, prisel majitel a rekl - sundejte to, ja nic, dle §11 odst.4 zákona o obecní policii odmítám vypovídat. Co na to takovymu hovadu rict? Me by se takovy pristup ani v nejlepsim nelibil a jak urcite sam chapes - neni v zadnych silach zjistit, kdo to tam skutecne zaparkoval.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (P.RP (20.7.2012 12:35) reagovat
btw toto [odkaz] je ta situace, jak jsem o ní psal já .. ty dvě auta za značkou budou mít během deseti minut botu ... v protisměru je to to samý, tam ji nějakej vtipálek pro změnu otočil :-D

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (P.RP (20.7.2012 12:29) reagovat
šikana státu je právě někde jinde. Zatímco by se měli policajti věnovat právě TĚMTO situacícm, řeší to, co je pro ně snadnější, výnosnější a frekventovanější. Nicméně v rámci vyškolení dotyčnýho parkujícího (kdybych se fakt podobné zácpy účastnil) by mi nedělalo problém na tu fízlárnu zavolat a tu botu si tam vyžádat.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (vecernikRP (20.7.2012 12:07) reagovat
(tzn tam, kde se parkovat muze) znamenalo to ze primo z krizovatky nebylo temer nijak mozny se vyhnout pripadnymu protijedoucimu autu a vznikaly zajimavy kolapsy, kdy ridic najel do krizovatky, zjistil ze mu stoji v ceste dalsi auto, nemel se kam vyhnout, za nim uz auta zaplnily mezeru a najednou cela krizovatka stala. V zivote jsem nevidel tam dat policajty boticku... Pritom je to vylozene demence ze zaparkujou schvalne primo za znackou zakazu stani.. Nebo to je jen dalsi sikana statu?

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (vecernikRP (20.7.2012 12:05) reagovat
roumen - pokud je nekde znacka, mela by se dodrzovat ne? :) pokud se znackou nesouhlasis (dejme tomu omezeni rychlosti na rovnym prehlednym useku bez okolnich budov) tak nemuzes svuj nesouhlas davat najevo porusovanim ne? To by byla tak trochu anarchie. Priklad: 5 let jsem bydlel pobliz teto krizovatky: [odkaz] . Temer vzdy, kdyz jsem sel kolem stalo za znackou jedno nebo dve auta. Stalo - nebylo jen zastavene. zaparkovane, zamcene a opustene. Pokud zaparkovalo dalsi auto na druhe strane

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (P.RP (20.7.2012 11:47) reagovat
... policajti to chápou tak, že dál se parkovat nesmí a botičkují jak o život, přestože zrovna v této části (za značkou) může zaparkovat i kamion, pokud se vejde do těch pěti metrů od křižovatky

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (P.RP (20.7.2012 11:46) reagovat
Jenže je potřeba si uvědomit, že ta možnost tam byla vždy, ale masivně je využívána až poslední dobou. Není to tak, že by lidi chtěli vyjebat se systémem, ale spíš vrátit systému to, že vyjebává s nima. Například co se týče parkování, u nás si měšťáci vyrobili past i na to .. resp. funguje jen na blbý. Klaciký podélný parkování v odstavným pruhu (nebo jak se to menuje), jenže prostě dvacet metrů od konce ulice je modrá značka P(arkoviště) s dodatkovou šipkou dolů (jako sem) a "jen pro osobní automobily"

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (RoumenR (20.7.2012 11:33) reagovat
No. A ted se vratime ke "spatnemu" parkovani a botickam. (To spatne je v uvozovkach, protoze spatnost parkovani je dana mistni upravou komunikace (modre zony, (ne)smyslne zakazy).)

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (vecernikRP (20.7.2012 11:21) reagovat
to není ani tak proti ústavním principům. Jen jde o to jak klasifikuješ auto. Pokud ho klasifikuješ podobně jako zbraň (což bezesporu je, protože počet zranění a úmrtí kvůli autům je mnohonásobně větší než kvůli pistolím) tak můžeš prostě aplikovat to stejné co platí v případě zbraně - vlastník je povinen ji řádně zabezpečit. Jediná omluva při spáchání trestného činu je, když ti ji někdo ukradne a i potom budeš mít problém dokázat, jestli jsi ji jen tak nechal někde válet nebo ji pečlivě zabezpečil.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (RoumenR (20.7.2012 10:54) reagovat
Taky me stve ze se vrazi a zlodeji nepriznavaji, ale co se da delat...je kazdeho pravo odeprit vypoved proti sobe nebo osobe blizke. Neni mozne suplovat neschopnost policie prestupky a zlociny dokazovat zakonem, ktery jde proti zakladnim ustavnim (a lidskym) principum. Ono by napriste mohlo stacit, ze by policajti uz jen obcahzeli lidi s dotazem "Nejel jste nahodou vcera nekde moc rychle?" a priste uz by taky mohl byt zakon, ktery narizuje svuj prestupek jit rovnou oznamit. =)

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (Dahl) (20.7.2012 10:29) reagovat
Osobne si myslim, ze platna pravni uprava v dane oblasti je naprosto dostacujici, nutnost prokazat zavineni prestupku je jedina ustavne (a pro mne i moralne) konformni cesta. Presto chapu na co puvodne narazel vecernik - spousta lidi zneuziva moznosti odeprit vypoved, i kdyz vedi, ze prestupek spachali. To neni problem normativni regulace, ale osobni zodpovednosti za vlastni ciny. Prakticky jsou ale tyto "vymluvy" umozneny neschopnosti prislusnych organu zajistit dostatek dukazu a skutek prosetrit.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (MemRP (20.7.2012 9:27) reagovat
P.: v Olomouci hlídky PČR potkávám pravidelně. Měřívají např. na 3 místech obchvatu, a VŽDY je to pod mostem (tj. při sjezdu z kopce). Platí tam 50 km/h, přitom jsou to dva pruhy, kde nemůžou přecházet chodci, a místy ani není zástavba. Pokud je potkávám v opačném směru, aspoň si ničím žárovku dálkových světel

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (P.RP (20.7.2012 9:23) reagovat
mem: jako jo, policajti venku byli .. ale v posledních tak cca třech letech jsem vážně nepotkal jedinou hlídku. Já jsem třeba pro ty měšťáky omezit, především tím, že vybraný pokuty půjdou ne do městské, ale do stání kasy. Pak by se teprve ukázalo, kolik lidí to dělá pro naši "bezpečnost"

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (MemRP (20.7.2012 9:21) reagovat
"Překročený předpisy jsou překročený předpisy..." Nejsou, v zákonech se myslí na to, že formální znaky sice naplněné být můžou (např. jízda 51 km/h v obci), ale materiální ne (ostatně tohle bagatelní překročení nejvyšší soud měšťákům obouchal o hlavu, bohužel nesystémově, podobný rozsudek z poslední doby byl opět mimo). Podobně můžeš porušovat zákon při krajní nouzi, nutné obraně apod. I ten policajt užívající si ochrany úřední osoby ji při porušení zákona může pozbýt a můžeš se bránit. Prokázání druhá věc

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (P.RP (20.7.2012 9:21) reagovat
tak obraně proti tomu se věnuje dfens a je tam mimo klasické výmluvy ještě jedna klička a navíc z precedentním rozsudkem od NS. Zatímco naplnění skutkové podstaty (porušení zákona/vyhlášky) je jedna věc, NS rozhodl, že musí dojít ještě k ... nevim jak se to přesně nazývá. Jednoduše stav, kdy jedeš sám 60 na přehledné výpadovce z města, nikoho neohrožuje ani neomezuje, takže není důvod k jakýmkoliv represivním opatřením.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (MemRP (20.7.2012 9:18) reagovat
"teda vynechávám státní policajty, protože ty jsem pokutovat snad v životě nepotkal" Já je potkal se šéfem v Praze, asi měsíc po začátku platnosti denního svícení (na které šéf zapomněl). Přišla nabídka na 500 do kapsy, kterou akceptoval a jelo se dál. Osobně kdybych měl čas tak vytočím generální inspekci bezpečnostních sborů (číslo mám v telefonu)

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (P.RP (20.7.2012 9:18) reagovat
Mpíkům sebrat auta, nafasovat kvalitní boty a udělat z nich pochůzkáře, kteří se o tu bezpečnost rozhodně zaslouží mnohem víc, než nekonečný buzerativní protipirátský akce. Bohužel je příliš vidět, že aktivně nejezdíš, tvůj názor se otočí, jakmile začneš ... a to je větší jistota než forex nebo ruleta :o)

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (vecernikRP (20.7.2012 9:18) reagovat
P - to je zase druhá věc - aby se nebuzerovalo za malý přestupky a řešilo se to, co se má. Ale to se děje v současném stavu a bude se to dít vždycky. To je totiž o lidech. V zákoně prostě musí být stanovená nějaká hranice. Do zákona nejde zadat objektivně toleranci (teda, šlo by, ale pak by to mělo tak 200 stránek). Logicky tedy veškerá tolerance leží jen na lidech a jejich rozhodnutí. A to jestli se policajt špatně vyspal, to prostě neovlivní žádnej zákon. Překročený předpisy jsou překročený předpisy...

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (vecernikRP (20.7.2012 9:14) reagovat
ukradol a pak vrátil.. jasně, a poníka si k tomu nepůjčíš? nebo kouzelný létající prsten? ...

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (P.RP (20.7.2012 9:14) reagovat
přebytkovej státní rozpočet nemáme, protože bohužel to, co se vypokutuje, jde do městské kasy (teda vynechávám státní policajty, protože ty jsem pokutovat snad v životě nepotkal). Jde o to, že města skrz MPíky si tu vyrobili z lidí dojnou krávu a dodatečně daní za věci, který nemají vůbec nic s bezpečností (jako o minutu přetažený placený parkoviště, 55 na exitu z města a podobně). Nemám nic proti tomu, aby se vybíralo za rychlost, ale ať se to kurva děje na silnici vedle školy

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (obcan) (20.7.2012 9:13) reagovat
vecernik: kebyze viem ake mas auto (ak ho vobec mas) tak by som ti ho na jednu noc ukradol spravil co najviac priestupkov a potom vratil...

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (vecernikRP (20.7.2012 9:10) reagovat
sirIndy - jo vím, ale jde o princip. Lidi se učí zbavovat se zodpovědnosti. Jednou za zaparkovaný auta, jindy za překročenou rychlost. Před půl rokem jsem dělal autoškolu a kdyby se všechny přestupky, který jsem viděl během výuky pokutovaly tak jak mají a děly se rovnoměrně ve všech městech, máme přebytkovej státní rozpočet. Nevím jak ty, ale já nechcu čekat až na mě zpoza zatáčky vyletí stará škodovka a smete mě s kolem (autem, koloběžkou, whatever) do příkopu. Lidi serou na předpisy. A to se mi nelíbí.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (vecernikRP (20.7.2012 9:06) reagovat
mem - ne, v tom řešení právě není. Spoustu přestupků vůbec není možné objektivně prokázat (respektive přestupek lehce prokážeš, ale osobu, která ho spáchala nemáš šanci vypátrat), případně jejich prokázání a vypátrání viníků bude časově či finančně neefektivní. To že je současný stav nevyhovující asi uznáš že? V tom případě nevidím důvod proč by se to nemohlo zkusit přidat nějakou tu zodpovědnost. Pokud to nebude fungovat nebo to zhorší situaci, tak fajn - zákon se dá přeci zrušit.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (MemRP (20.7.2012 9:02) reagovat
vecernik: "Jen prostě myslím že počet lidí, kteří se vymlouvají na osobu blízkou je extrémě vysoký. S tím se prostě něco musí dělat." Teď s tebou ale naprosto souhlasím! Řešení je ale v objektivním prokazování přestupků, čímž se omezí i ta korupce (ketrá jak říkáš jde zdola a prorůstá do politiky). Naopak zavádění takovýchto paskvilů je prohra pro všechny - jednak občas narazí na svou "nezákonnost", opět se tam najdou kličky, a hlavně se utáhne netušeně šroub všem občanům v dalších oblastech

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (SirIndyRP (20.7.2012 9:02) reagovat
vecernik: "Osobně oželím nějaký ty svobody na úkor bezpečnosti." - wow, oni takovi lide fakt existuji :D Hadej, kterej citat me hned napadl? :D Jakou bezpecnost timhle prosimte ziskavas?

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (vecernikRP (20.7.2012 9:01) reagovat
stejně tak je něco jiného, když ti dají pokutu za to že "někdo si myslí že viděl tvoji SPZ" a když mají fotku s nasazenou botičkou nebo na radaru. První případ (myšlení si) je sračka. To prostě neprojde. Proof or didn't happen. V druhým a třetím případě je naprosto jasný nezvratný důkaz že se to stalo, takže nevidím důvod proč by nemohla přijít pokuta (nikoliv však body - body strhávat jen při osobním kontaktu, jinak můžeš opravdu vybodovat známého tím že si půjčíš jeho auto a on se nebude moct bránit)

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (vecernikRP (20.7.2012 8:59) reagovat
ale v pořádku - netvrdím nic o křivé výpovědi. Jen prostě myslím že počet lidí, kteří se vymlouvají na osobu blízkou je extrémě vysoký. S tím se prostě něco musí dělat. Lidi zneužívaj toho že když je vyfotí kamera a obličej není uplně dokonale zřetelný, tak se můžou vymlouvat. To mě sere. Osobně oželím nějaký ty svobody na úkor bezpečnosti. Stejně jako je mi jasné, že nemůžu nosit zbraně a kovové předměty do letadla, tak je mi jasné, že o svoje auto logicky musím pečovat a hlídat si ho.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (MemRP (20.7.2012 8:53) reagovat
Jinak pokud se někdo hájí tím, že řídila osoba blízká a podobné lži, tak dobře mu tak, pokud po tom půjdou a prokážou mu to. Zákona znalým občanům stačí využít práva ze základní listiny práv a svobod (propagovaného do dalších zákonů) a nevypovídat. To se ostatně velmi doporučuje i u přestupků a trestných činů, kde jsi vědomě nic nespáchal. V dobré víře budeš vypovídat, něco řekneš špatně (špatně sis zapamatoval čas, okolnosti), prokážou ti rozpor a už budeš sprostý ulhaný podezřelý, tj. výpovědí sis uškodil

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (MemRP (20.7.2012 8:51) reagovat
vecernik: Ty zjevně vůbec nechápeš, co ta novota ve skutečnosti znamená, a pořád zaslepeně vidíš jen nějaké vychcánky vymlouvající se kvůli pokutám. Masáž v médiích je zjevně velmi mocná a bude třeba, aby běžný občan, který tohle svinstvo schvaloval, sám narazil (a to nebude nějaká prkotina s pokutou, ta objektivní odpovědnost má obrovské možnosti, stačí že u nějakého průseru někdo uvidí nebo si bude myslet že viděl tvou SPZ a napaří ti minimálně tu pokutu 10 KKč), ale to už bude trochu pozdě.

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (Jeník) (20.7.2012 8:48) reagovat
vecernik: Tys ještě nedospěl nebo se nepotkal s realitou co? ;-)

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (vecernikRP (20.7.2012 8:41) reagovat
Mem - však to říkám - když čech něco udělá, hned chce aby mu to dokazovali. Zodpovědnost nulová, vychcanost maximální. Máš auto? tak si ho doprdele hlídej. Sračkoidní výmluvy jako že "osoba blízká proti které nebudu vypovídat" nebo že "půjčeno alimu ahmadovi z arábie, kterýho český úřady nikdy nenajdou protože vůbec neexistuje" si strč někam :) Jednou je to tvoje auto, tak si hlídej komu ho půjčuješ. A pokutu si pak hezky vymáhej od toho komu jsi ho (ne)půjčil...

Obrázek 'bota' Obrázek 'bota' (MemRP (20.7.2012 8:37) reagovat
tuva: Ta protiústavní (snad) novota s objektivní odpovědností provozovatele bude účinná až příští rok. Na botičky zatím vymysleli jinou páku, i pokud neprokážou přestupek, tak za sundání boty můžou provozovateli vozidla naúčtovat manipulační poplatek, a ten je třeba 400-500. Dlouhou dobu to mělo Brno a teď se to rozmáhá i v dalších obcích

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...