ByznysDeník  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  ČasProŽeny  |  TechSvět  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  HobbyDeník  |  MyMuži


Nalezeno 56 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátdevět:
   


Odebírat

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (30.4.2016 20:43) reagovat
Jestli pristup: "ja mam kvuli sve vire zkurvenej zivot, tak chci, aby ho meli zkurvenej vsichni" neni dusevni choroba, tak dusevni choroba neni asi nic. Neexistujici Jezis Kristus pry lecil nemocne. Existujici krestani vsech denominaci se snazi kurvit zivot vsem okolo svymi ujetymi zakazy. Mimochodem nosite odev ze dvou vlaken? To je podle vasi jebnute dokumentace uplne stejny smrtelny hrich, jako homesexualita. Ohledne Mayhem a Burzum - co se tak zamyslet PROC se tak pojmenovali?

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (30.4.2016 14:20) reagovat
Mayhem = zmrzačení, chaos. Burzum = The word "burzum" means "darkness" in the Black Speech, a fictional language crafted by Lord of the Rings writer J. R. R. Tolkien. Tolik k te temnote ty temnoto ;-)

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (30.4.2016 14:16) reagovat
To je vazne jako zaseknuta gramofonova deska: Krestani vrazdi, krestani vrazdi, vira je duchovni porucha... Co na to rict? Snad jen - vnucoval Jezis Kristus nekomu svoji viru? Podle me ne. Narozdil treba od Mohameda, Marxe, nebo Hitlera. A ano - v Bibli se hodne vrazdi - protoze Bible je kniha "ze zivota". A co jinak? Povazujes nasi diskuzi jako ze ti tady "vnucuju svou viru"? Nebo se mi snazis vnutit ze "krestani vrazdi, krestani vrazdi..." Ackoliv nas Pan Jezis Kristus nevrazdil, ba naopak lecil nemocne.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (30.4.2016 11:25) reagovat
A pro ty, kteri to nepochopili, nebo nechteli pochopit - komunismus, fasismus a nacizmus zde byl uveden, jako priklad, ze i nejodpornejsi rezimy, kterych jsme byli nedavno svedky hlasaly dulezite casti etiky, takze neni mozne prohlasit, ze krestanstvi (nebo obecne vira) je jedine, co nas deli od toho, aby se lidi bezne okradali a vrazdili. Ostatne myslim, ze v Medellinu jsou vsichni "dobri krestane" a vrazdi se tam porad - vlastne jako v bibli.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (30.4.2016 11:21) reagovat
Pavel J.: Ano, subjektivne povazuji za spravne vnucovat lidem ateismus. Nevim, jak jste prisel na gulagy a vyvrazdovani, to za spravne nepovazuji nikdy. Vzhledem ke sve omylnosti se domnivam, ze vhodny a siroce akceptovatelny kompromis je zakazat jakekoliv skupine lidi (krestani, muslimove, zahradkari, fanousci my little pony, ateisti, muslimove, jehovisti ...) vnucovat sve nazory a zakony lidem mimo svou komunitu. Jenomze verici maji pocit, ze viru je treba sirit, takze na to nikdy nepristoupi.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Pavel J.RP (30.4.2016 6:26) reagovat
Ne, o dědičném hříchu nebo vůbec o pojmu hřích nás nic neučili. Učili nás jen, že vlastnictví výrobních prostředků má být společenské a že soukromé vlastnictví výrobních prostředků je reakční a zpátečnické. A ještě nás učili něco o nadhodnotě, ale to už si naštěstí přesně nepamatuju. Nicméně jestli považujete za správné vnucovat lidem ateismus, a ty, kteří s tím nesouhlasí, zavírat do gulagů nebo přímo vyvražďovat, pak nemám dalších otázek.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (grasakRP (30.4.2016 0:37) reagovat
Konec monologu?

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (30.4.2016 0:31) reagovat
Konkretne krestani zastavili vedecky pokrok na vice, nez 1000 let. Mozna vam neni lito tech lidi, co mohli dostat lekarskou peci o 1000 let drive (jako spravnym krestanum - at chcipne, buh to tak chtel). Ale co kdyz nas v budoucnu ceka nejaky pruser, ktery diky tomu neodvratime? Dopad meteoritu jako pred 66 Ma? Vybuch blizke supernovy? Kdy bouchne Antares? Nebo nejaka hypernova? Kam miri rotacni osa Eta Carianae? Bouchne zitra, nebo za 1000 let? Prezije odvracena polovina planety, nebo nikdo?

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (30.4.2016 0:23) reagovat
Pavel J.: Hadam, ze kdyz jsi chodil do skoly, tak ti taky vnucovali, ze vlastnictvi vyrobnich prostredku je dedicny hrich. Podle ME je v poradku vnucovat lidem ateismus, protoze vira v boha je podle ME dusevni porucha, ktera vedla k nejkrvavejsim pruserum v historii lidsta a jeste povede. Budeme radi, pokud to neskonci vyvrazdenim celeho lidstva, coz neni jiste. Nicmene JA nemam patent na rozum a proto by mi stacilo, kdyby zadne skupiny (sekty, zahradkari, lyzari, to je jedno) nemohly vladnout nad necleny.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (30.4.2016 0:18) reagovat
Zadna genocida neni v poradku. A vira je perfektni duvod pro dalsi a dalsi genocidy. Kdyz oni maji jineho boha (spatnou verzi dokumentace k bohovi) a tim, ze je zabijeme, tak tim slouzime nasemu bohu, takze to je v poradku a my jsme ti eticti a hodni a dobri, protoze jenom slouzime bohovia zabijime ty druhe. Neni to super? Moc ne, co? Slusni lide nestavi koncentraky a nestrili do lidi, co se do nich neserou. A neserou se do lidi, do kterych jim nic neni.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (30.4.2016 0:14) reagovat
Mozna ti nakonec dojde, ze nehlasaji zadne obeti satanovi, zadnou sluzbu temnote, zadne zabijeni, ani krev nemluvnat, ale ze se jenom brani tomu, co jim vnucuji krestani. Je to jenom reakce lidi, kteri jsou unaveni krestanstvim, ktere jim porad nekdo cpe, tak si vybrali vhodnou figuru z dokumentace a pod jejim jmenem volaji: "nechte nas zit a neobtezujte nas svym bohem". A to, ze to nekdo prezene az tam, ze vypali kostel je samozrejme spatne, ale nemohu se ubranit srovnani s upalovanim carodejnic a podobne.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (30.4.2016 0:11) reagovat
Krestanska Hodnota: slusni lide nejdou zabijet ostatni proto, ze maji jineho boha, jinou verzi nabozenstvi a podobne. Slusni lide nepachaji sebevrazedne atentaty (k tomu lze presvedcit jenom verici - kdyz uveri tomu, ze po smrti dostanou 72 panen, datli, misto v raji, vyhnou se ocistci, nebo jakykoliv jiny blabol, co zrovna frci). Jestli chapes Mayhem a Burzum jako temnotu, tak je to smutne, ale z tveho pohledu to lze pochopit. Zkus se na chvili zamyslet nad tim, co hlasaji satanisti a kde se to vzalo.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Pavel J.RP (29.4.2016 13:28) reagovat
Gebirgehund: Když jsem chodil do školy, tak ateisti vnucovali ten svůj ateismus všem bez rozdílu, ne jen svým členům, a dokonce to měli zakotvené ve školních osnovách. To bylo podle vás v pořádku?

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (29.4.2016 6:53) reagovat
Kdo jsou to ti slusni lide tedy? Dle tveho psani to vypada ze nasledovnici Mayhem a Burzum - Temnoty? Dle tveho psani to vypada, ze genocida Armenskych krestanu Turky byla dobra vec, stejne jako genocida Zidu provedena Nacisty, nebo genocida Pravoslavnych provedena komunisty? Kdo jsou ti slusni lide, kdyz to podle tebe Krestane nejsou? Vsehovsudy jsi vytahla dva neuskutecnene potraty a rikas tomu vrazda - co kdyz prijde mohamedan a zacne strilet do lidi? Co kdyz komunista s nacistou postavi koncentrak? 8-)

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (28.4.2016 22:23) reagovat
Muj nazor na muslimy je stejny, jako na vsechny ostatni sekty. Evropa zvladla genocid dost, zvladne jeste jednu, pokud to bude nezbytne nutne. A nasledovnici Mayhem a Burzum budou mit k vypalovani vice typu svatostanku. Smutne je jenom to, ze to s naboznyma odnesou i slusni lide, co pred islamskou buzeraci utekli. Tech mi je skutecne lito, ale udelat s tim uz nejde nic. To by se nejdriv museli slunickari uklidnit a pochopit, ze #prijimat lze jen slusne lidi a s pravy jim dat i povinnosti, coz je nerealne.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (28.4.2016 19:31) reagovat
Vsak se neboj, az Krestani z Evropy skutecne zmizi, vezmou to tu do ruky Muslimove, a ti to vezmou pevne do ruky :-D

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (28.4.2016 17:29) reagovat
Skoda, ze nepomohl i te Polce, te Indce v Irsku a dalsim, ktere krestani zmrzacili, nebo zabili.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (28.4.2016 15:36) reagovat
Ano, vetsina lidi co o sobe tvrdi ze jsou krestani, ve skutecnosti krestani nejsou ;-) A co se zdravotnich komplikaci tyce - nas Pan Jezis Kristus stravil zivot na zemi lecenim nemocnych - takze nevim. Pokud nekomu hrozily zdravotni komplikace, Jezis jim pomohl - dokonce i tehdy kdyz jim doktori nepomohli :-)

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (28.4.2016 14:41) reagovat
A co maji potraty spolecneho s krestanstvim? Ze jejich zakaz vzdycky prosazuji krestani (nebo muslimove). Uz jen to je pro mne dostatecny duvod chtit, aby verici nemeli pravo zasahovat do zivota normalnich lidi.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (28.4.2016 14:40) reagovat
Krestanska Hodnota: takze 99.99% lidi, kteri rikaji, ze jsou krestani ve skutecnosti krestani nejsou a jenom o tom nevedi. To, ze polsti krestani donuti holku oslepnout je svinstvo nad svinstvo a jedine, com se to lisi od holocaustu je mnozstvi obeti. Toho doktora samozrejme "nenasla" proto, ze je zrusili. Stejne, jako v nekterych statech v USA proste doktora "nenajdes", protoze se republikani snazi, abys nenasel. Ale co, picu nemas, zdravotni komplikace ti nehrozi, tak co by ses trapil. Jak krestanske.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (28.4.2016 6:17) reagovat
A co se tech potratu tyce - nevim jak se to tyka krestanstvi? Co se v Bibli pise o potratech? Rekl bych ze zhola nic! Ze nejaka Polka nenajde "doktora ochotneho provest potrat" - co si z toho mam vzit? Tak ho proste nenasla, no... Za chvili nenajdeme doktora ani kdyz si zlomime ruku, Germanistanu za penezma :-D

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (28.4.2016 6:14) reagovat
To co hlasal Jezis Kristus, Jezise Krista privedlo na Kriz - nezpomen ze byl taky popraven, a jako na potvoru ho popravili Izraelsti knezi. Krestane jsou dle definice "nasledovnici odkazu Jezise Krista" - a proto ti co dali Bruna na hranici - dle definice - nemohli byt Krestane. Spis ten Giordano Bruno - tim ze se nechal pro pravdu zabit - byl skutecnym nasledovnikem Krista ;-)

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 21:50) reagovat
Urizlo to posledni posmeno: http://zpravy.idnes.cz/polka-po-porodu-prisla-o-zrak-zaluje-stat-f1z-/zahranicni.aspx?c=A060208_121131_zahranicni_miz . Krestani pokud vim nezakazuji zreknout se viry, ale v islamu za to je trest smrti, coz povazuji za zcela neakceptovatelne.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 21:49) reagovat
Krestanska Hodnota: Je vhodne a eticke, aby spolecnost zakazovala vrazdit a okradat i necleny. Nicmene to, co jsem psal, bylo, ze temer kazda spolecnost zakazuje vrazdit a okradat alespon sve cleny, takze na to krestani nemaji zadny patent. To, co hlasal Jezis Kristus bylo Giordanovi Brunovi platne jako mrtvemu zimnik. Me zatim krestani nebuzeruji, ale v Polsku klidne donuti holku oslepnout: http://zpravy.idnes.cz/polka-po-porodu-prisla-o-zrak-zaluje-stat-f1z-/zahranicni.aspx?c=A060208_121131_zahranicni_mi

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (27.4.2016 20:08) reagovat
Jinak mozna ze bys mohl najit kde bible nabada k vrazdeni homosexualu? Nebylo to nahodou v ramci Mojzisova zakona? Zakona ktery byl hlasan Izraelcum? A nevztahovalo se to nahodou jenom na Izraelce? Co Jezis Kristus? Taky hlasal vrazdit lidi? Nebo hlasal neco o odpusteni, a o tom at prvni hodi kamenem kdo je sam bez viny? A co ma Irska Republikanska Armada spolecneho s Krestanstvim? PS: On te nejaky krestan buzeruje? Oni nejaci krestani zakazujou "zreknut se viry"?

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (27.4.2016 20:03) reagovat
Ano, Bible je plna genocid - dokonce kdyz se Buh nastval, vyvrazdil cely svet vcetne zen, deti, a nemluvnat - seslal na zemi velkou potopu :-) Kde v komunistickem zakoniku je, ze by se lidi meli vrazdit a okradat? Vrazdit nevim, ale vyvlastnovat urcite = okradat. A s tema vrazdama se komunisti taky zkratka nedrzeli. To ze nejaka spolecnost komunistu a nacistu zakazuje "svym clenum" navzajem se vrazdit a okradat je opravdu pekne. A co vuci ne-clenum? Ti se taky nesmi vrazdit a okradat?

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 18:33) reagovat
A cirkve at klidne maji pravo nekoho, kdo se jednou zrekl znovu neprijmout. A pokud je nekdo takove debil, nebo fanatik, ze se necha zabit, protoze veri, ze to chce buh, pak je jedine dobre, ze k tomu dojde. V pripade debila se jedna o Darwinistickou selekci a v pripade fanatika bude alespon o jednoho fanatika mene - 1:0 pro lidi.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 18:31) reagovat
Jediny rozdil mezi judaismem 3.0 (islam) a judaismem 2.0 (krestanstvi) je v tom, ze v Evrope uz se krestani vetsinou docela uklidnili a vicemene nepouzivaji nasili k tomu, aby mohli sve sracky vnucovat ostatnim (ale neni to tak dlouho, co IRA delala bombove utoku). Jinak je to uplne stejna toxicka sracka, ktera - pokud uz nejde vymytit - by mela byt zakonem striktne omezena v ramci komunity vericich (krestani smi buzerovat jen krestany apod.), a verici by meli mit pravo se viry beztrestne zreknout.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 18:25) reagovat
Co krestanstvi prinasi jako nadstavbu nad etikou beznou ve vetsine spolecnosti je buzerace, prezekuce az vrazdeni lidi za takove "hrichy", jako je homosexualita, nebo rozvoj vedy (Giordano Bruno), dale vrazdeni a nasilne konvertovani nevericich (oblibene napriklad v Africe) a vymyvani mozku. Domnivam se, ze zadnou z techto "hodnot" nepotrebujeme a bylo by vhodne, aby si tyhle radosti delali verici jen navzajem (kdyz uz to musi byt) ve sve komunite a neobtezovali s tim lidi.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 18:21) reagovat
Krestanska Hodnota: zrovna bible je plna genocid, prvni odkaz z googlu Samuel 15:3: ... Do not spare them, but kill both man and woman, child and infant, ox and sheep, camel and donkey. ... Kde v komunistickem zakoniku je, ze by se lidi meli vrazdit a okradat? Kazda spolecnost, ktera chce zustat stabilni zakazuje svym clenum, aby se navzajem vrazdili a okradali. Bez ohledu na to, jestli to jsou krestani, komunisti, nacisti, nebo uplne normalni lidi, kterym nikdo nevymyl mozek. To neni krestanska hodnota!

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (27.4.2016 17:22) reagovat
Abdul Hasan: Jo jo, "skutecne progresivni Evropa" :-D Pokud vim, tak dokud bylo v Evrope zvykem chodit pravidelne do kostela, nerozvadet se a milovat se a mnozit se, a trestat rakoskou (to je taky krestanska hodnota) - tak Evropane vladli celemu svetu. No a od dob kdy EU a USA zavrhli krestanstvi, uz jenom ze setrvacnosti, ale zato velmi progresivne, hnijou a vyklizi pozice musulmanum a cinanum :-P

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (27.4.2016 17:18) reagovat
No jo, Gebirgehunde, tak si to vezmeme jeste jednou od zacatku: Kde v Bibli Jezis Kristus hlasa neco o zabijeni lidi? Kde nabada k tomu aby se vyvlastnovalo, kradlo, nebo aby se eugenicky a vedecky genocidovaly "slabsi rasy"? Ze lide vrazdili - to mi nemusis rikat! Ostatne v Bibli je toho o hrihu lidskeho pokoleni napsano docela dost. To ze lide hresi (cti "lzou, vrazdi, kradou...") tudiz nedoklada vubec nic proti tomu, ze je to v Krestanstvi zakazane - narozdil od tveho oblibeneho komunismu nebo nacismu.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 16:54) reagovat
Jeden pripad staci k tomu, abych dokazal, ze krestani zabijeji, ne? Mam ti jich najit dalsi tisice, nebo umis pouzit google sam? Pokud to chces srovnavat, tak srovnavej vsechna cirkevni zverstva proti komunistickym a nacistickym. Zabte je vsechny, on si je buh prebere. Krizove vypravy (zvlast ta destska byla vyzivna). Krestani maji za tech 2000 let na krku vic mrtvych, nez nacisti. Komunisti hlasali, ze krast se nema a vsichni vime, ze kradli.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Abdul_HasanRP (27.4.2016 16:53) reagovat
Krestanska Hodnota: je krásně vidět, jak ti křesťané ty své hodnoty plnili, když byli u moci. Skutečně progresivní začala Evropa být až s nástupem sekularismu, do té doby to tu nebylo o moc lepší, než je to dnes v některých Islámských zemích.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (27.4.2016 16:15) reagovat
Ty jsi srandovni Gebirgehunde - vic nez nejakou mrtvou mamu co ji nekdo (nejaky doktor asi) odeprel potrat - tam nemas? To by me zajimalo - jestli se takovy zlocin - jako je jeden neuskutecneny potrat - vyrovna historickemu boji proletariatu proti buroazii, nebo dokonce boji Arijske Rasy o zivotni prostor? A co je to presne co Komunisti hlasali ale nedelali? Kdyz uz se bavime o delsich textech :-D

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (.:Gembler:.RP (27.4.2016 16:12) reagovat
Podle me uz je nejaky nabozenstvi v tehle dobe uplne zbytecny. Me to vzdycky prijde, jak takovej zakonik od nooba, kterej je opreden pohadkami, aby to presvedcilo i Mohameda Frantu s inteligenci houpaciho kone, ze zabijet bez duvodu je spatny. Ale taky si tam nechal nejakou tu skulinku pro pripad, ze by se mu nekdo nelibil. Proste viral, co se chytil, ale holt neco se ztratilo v prekladu a tak vznikl Buh, Jehova a Alah.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 16:03) reagovat
... vrazde matky versus vrazde plodu (shluku bunek, ktery vnima mene, nez to, co zabili, aby ses mohl naobedvat) je zcela irelevantni). Nejedna se o zbytecnou invektivu ad hominem, ale pokus o realne zhodnoceni schopnosti vnimat pravdu, ktera se ti nehodi do biblickeho svetonazoru a upozorneni na klicove casti textu.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 16:01) reagovat
Komunisticky Manifest: samozrejme, ze jednu vec hlasali a druhou delali, ale to snad od krestanu znas taky, ne? Krestani vrazdi s posvecenim od boha: http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/ireland/9679840/Pregnant-woman-dies-in-Ireland-after-being-denied-an-abortion.html - a pokud trpis neschopnosti vnimat delsi bloky textu zpusobenou pimem svatym, tak upozornuji, ze se nejednalo o krestanku (takze do toho tem zmrdum nic nebylo) a ze plod uz byl mrtvy (takze klasicka prasacka argumentace o ...

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Adolf Hitler) (27.4.2016 15:56) reagovat
“The very first essential for success is a perpetually constant and regular employment of violence.” ;-)

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Komunisticky Manifest) (27.4.2016 15:50) reagovat
8. Stejná pracovní povinnost pro všechny, zřízení průmyslových armád, zejména pro zemědělství. 9. Spojení zemědělské a průmyslové výroby, úsilí o postupné odstranění rozdílu mezi městem a venkovem.[f] 10. Veřejná a bezplatná výchova všech dětí. Odstranění tovární práce dětí v její dnešní podobě. Spojení výchovy s materiální výrobou

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Komunisticky Manifest) (27.4.2016 15:49) reagovat
1. Vyvlastnění pozemkového majetku a použití pozemkové renty na výdaje státu. 2. Silně progresívní daň. 3. Zrušení dědického práva. 4. Konfiskace majetku všech emigrantů a rebelů. 5. Soustřední úvěru v rukou státu prostřednictvím národní banky se státním kapitálem a výhradním monopolem. 6. Soustřední veškeré dopravy v rukou státu. 7. Zvýšení počtu státních továren, výrobních nástrojů, získávání nové orné půdy a meliorace pozemků podle společného plánu.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (27.4.2016 15:29) reagovat
Ano - Krestani - dle definice nasledovnici odkazu Jezise Krista - nemohou lhat, podvadet, krast, ani vrazdit - protoze nas Pan, Jezis Kristus, takove chovani nejenze odsoudil, ale navic nas varoval ze kdo to bude delat - tomu zapovi zivot v Jecny. Takze stejne jako umirneny muslim je spatny muslim, tak je krestan co krade a vrazdi spatny krestan B-)

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 15:26) reagovat
Krestanska Hodnota: ja jsem netvrdil, ze kumunisti a nacisti nekradou a nevrazdi, ale je to byla hodnota, kterou hlasali a meli v pravnim radu. Ty tu snad chces vazne tvrdit, ze krestani nekradou a nevrazdi?

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (27.4.2016 15:21) reagovat
Ja si myslim, mily Gebirgehunde, ze v tom mas peknej maglajz. Teda jestli chces tvrdit ze komunisti a nacisti nekradou a nevrazdi - ehm ehm :-D A kdybys tu Bibli docetl dal nez k Wikipedii, tak bys mozna zjistil, ze o pomoci potrebnym se tam opravdu pise - jenom to neni napsane tak jednoduse jako to napsal Marx - totiz ze si tu fabriku vezmeme a basta B-)

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 14:31) reagovat
Povsimnete si, ze o pomoci potrebnym, toleranci, svobode jednotlivce a podobnych vecech v tom dva a pul milenia starem vyzbleptu neni ani slovo a souhlasit lze se 4 z 10, ktere jsou prevazne zaroven komunisticke a nacisticke hodnoty a obecne hodnoty skoro vsech spolecnosti.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 14:29) reagovat
6. nesesmilnis - co je komu do toho, co delam v posteli s lidmi, kteri s tim souhlasi? Bezte do hajzlu. Tohle je mezi mnou a partnerkou. 7. Nepokrades - soude podle vlady uz to davno evropska hodnota neni, ale mela by byt. Je to i nacisticka a komunisticka hodnota. viz 5. 8. nevydas kriveho svedectvi - taky se hodi. Komunisti to meli taky. 9. Nepozadas manzelky blizniho sveho - co je vam do swingersparty? 10. Nepozadas statku blizniho sveho - on ti ho stejne asi neda, a krast zakazuje uz 7.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 14:24) reagovat
A samozrejme tu nejaky zabedneny krestan urcite vytahne desatero, takze si to probereme rovnou, jak to je ve wikipedii: 1. Nebudes mit jine bohy - nebudu mit zadne bohy. 2. Nevezmes jmena boziho nadarmo - zadneho boha neuznavam. 3. pomni, abys den svatecni svetil - obcas si odpocin. 4. Cti otce sveho... - plati to i pro deti masovych vrahu? Obecne je fajn mit dobry vztah s rodici. 5. Nezabijes - jasne, ale to je i nacisticka a komunisticka hodnota. To se ve spolecnosti fakt hodi mit.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 14:19) reagovat
Zakladni evropske hodnoty podle me jsou: 1. Neser se do ostatnich, nevnucuj jim svoje nabozenstvi, sektu, znacku vina, znacku auta, znacku telefonu a nic podobneho. 2. Nezabijej lidi, za to, ze maji jiny nazor, sexualni orientaci, oblibeny zpusob traveni dovolene a tak dale 3. Pomahejme potrebnym.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Gebirgehund) (27.4.2016 14:17) reagovat
vaffex: Nemohlo by to byt proto, ze krestanske hodnoty jsou uplne stejna sracka, jako islamske hodnoty? Staci se kouknout na pravo zen na potrat v Irsku, Polsku, USA. Na nabozensky terrorismus v Irsku, na trest smrti za homosexualitu (stale v nektrych mistech v Africe, ale Alan Turing nezemrel tak davno a to byla Velka Britanie). Na opakovane problemy se zneuzivanim zen a (Irsko) a deti (vsude) duchovnimi, ktere Vatikan dlouho kryl.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (trrrrr) (27.4.2016 12:26) reagovat
https://en.wikipedia.org/wiki/Assemblywomen 2500 rokov a nic sa nezmenilo :-D

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (27.4.2016 12:05) reagovat
No zrovna ta Demokracie - to je opravdu vrchol Recko-Rimskych tuzeb. Uz Sokrates Demokracii kritizoval za to, ze v ni zeny budou chtit stejna prava jako maji muzi :-D

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (BookBurnerRP (27.4.2016 11:52) reagovat
Myslíme hodnoty jako: demokracie, civilní svobody, vláda práva, pluralismus názorů, právo na podnikání, sociální rovnost lidí nezávislá na náboženství, sexualitě, názoru nebo pohlaví, právo na vlastní kulturu, svoboda uměleckého vyjádření a svoboda vědy, svoboda vyznání a svědomí. Tyto hodnoty vycházejí víc než ze křesťanství z Řecko - Římské civilizace.

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Krestanska Hodnota) (27.4.2016 11:09) reagovat
Myslis, ze hodnoty jako nelhat, nekrast, nevrazdit, nepodavat falesne svedectvi, nezavidet, ctit otce a matku, milovat sveho blizniho, atd... Ze to jsou hodnoty sekularni? Hodnoty za ktere bych skoncil na hranici? :-/

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Abdul_HasanRP (27.4.2016 11:01) reagovat
No mi se líbí jak se odvolávají na "křesťanské" hodnoty ti, kteří by ve středověku byli pronásledováni popř. skončili někde na hranici. Když už tak sekulární hodnoty s velmi limitovanou křesťanskou inspirací

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (Fr_von_Dr) (27.4.2016 9:47) reagovat
Evropské hodnoty snažili udžet především naši předci v době, kdy chodili do válek "proti turkovi", aby zabránili islamistickému teroru pro klidný život příštích generací. Současní politici se snaží jakékoli evropské hodnoty co nejdříve zničit! Snad se nedočkám doby, kdy bych měl ve 4 hodiny ráno klečet na náměstí poslouchat halekání z nějakýho sloupu... >-O

Obrázek 'germanistan' Obrázek 'germanistan' (vaffex) (27.4.2016 9:36) reagovat
A srandovní je, jak se najednou fšeci dovolávají evropských (křesťanských) hodnost, na které už dávno předtím dlouhá léta úspěšně sr*ali :-):_):_)



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...