ČasProBydlení  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  ČasProŽeny  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  TechSvět  |  MotorGuru  |  VipShow  |  MyMuži


Nalezeno 73 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetsedm:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (Nope) (19.1.2020 0:18) reagovat
Ne, ty jsi tady jen nahrál obrázek který to o něm tvrdí ;)

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (DougBadmanRP (17.1.2020 18:30) reagovat
Nejlepší jsou individua co se nechávají manipulovat webama jako manipulátoři a idiotama jako Cemper :) Mimo jiné, kde tvrdím, že to Havel řekl? :) Kdyby tak MikeMin nebyl blbec a buzna :)

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (MikeMinRP (16.1.2020 11:40) reagovat
@brnonymous S cíleným vypalováním je to trochu komplikovanější... [odkaz]

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (brnonymousRP (16.1.2020 11:17) reagovat
MikeMin - nejlepsi je podivat se u demagoga na to, co odporuje. Tak jsem si jednu stranku rozklikl a podival se na clanek o australii - pry je propaganda, ze za pozary muzou podpalovaci, ze ve skutecnosti za to muze klimaticka zmena... Obektivne uzvavaji, ze policie zadrzela 187 lidi, co pozary zpusobili (naschval i nechtene), ale to je jedno. Fakt, ze se nedavno prestalo s prubeznym vypalovanim za ucelem vytvoreni barier neni zminen.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (MikeMinRP (16.1.2020 10:05) reagovat
DougBadman, brnonymous a Merlin jsou bezpáteřní hovada ;-) ... [odkaz]

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (GeorgethebestRP (16.1.2020 9:08) reagovat
Nejjednodušší jak se z něčeho vylhat je mlčet anebo to hodit na někoho jiného, to na ovečky zabírá B-) Kvičí jak prasátka a chodí k volbám házet hlas pro koblihu nebo jiného dementa

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (NE) (16.1.2020 9:04) reagovat
krásný příklad demence hloupějších a jednodušších "spoluobčanů".. Podepsal to váš miláček Prasopes Zemanovič První. A to z čeho ta ulhaná sračka vznikla si vylhal člen čssd bejvalej kovanej STBák, což taky mluví samo za sebe... A abych mluvil řečí dementních : rychle to sdílejte než to smažou (vy zasraný nuly)

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (DD) (16.1.2020 8:45) reagovat
Stalekrioso: alespon vidíš jak je tvůj černobilý pohled na svět hloupý ve srovnaní s realitou, a jak je to dělení sluničkáři x antisluničkáři v rozporu s realitou ;)

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (Erebuni) (16.1.2020 8:39) reagovat
Dementi se stále a stále budou pouštět do Havla a nikdo si nic pořádně neověří https://cs.wikipedia.org/wiki/Humanitárn%C3%AD_bombardován%C3%AD

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (Stalekrioso) (16.1.2020 8:30) reagovat
Ne-e :D Arcisluníčkář a vyjebanec EU TMBK si dělá srandu z Havla??? Nevěřím! :-D

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (marvin01RP (16.1.2020 8:01) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (CajgonRP (16.1.2020 6:33) reagovat
To asi ne, ale jsou tady tací kteří ho chtěli ještě vykopat a pověsit :)

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (bhee) (16.1.2020 6:23) reagovat
Nj Vašek...poslední roky se o něj trochu bojím, aby ho ještě nevykopali a nepostavili mu mauzoleum...

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (Nevimno) (16.1.2020 5:43) reagovat
Dostal jí dlouhi před akcí v Lybii, za smlouvu START II

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (Mireq Dasheen) (16.1.2020 5:34) reagovat
Obama zkusil v Africe a dostal nobelovku za mír :)

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (SpimfurtRP (15.1.2020 22:47) reagovat
tak bude tu wiki nekdo editovat nebo ne? historii pisi vitezove a vzhledem k aktualnimu stavu nejvyssich politickych pozic zvitezili havlohejteri. nasledne jeste nejakou pietni akci, treba hromadne demonstrativni uplivnuti na letisti v ruzyni, nebo paleni videokazet se zaznamem projevu v USA. proste neco symbolickeho do novinek a idnesu.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (Katz) (15.1.2020 21:09) reagovat
Navíc to "humanitární bombardování" v parlametnu schválil Milošek Zemanůj.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' ( . ) ( . ) (15.1.2020 20:57) reagovat
DzzD: ;-)

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (DzzD) (15.1.2020 20:56) reagovat
Kozy: proč ne, dnesla těch fakenews bylo málo ;)

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' ( . ) ( . ) (15.1.2020 20:51) reagovat
Nechybí tady někomu můj názor na Havla? :o)

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (DzzD) (15.1.2020 20:51) reagovat
Brnonymous: Kde máš ten odkaz na originální článek ve kterém údajně řekl to co tvrdíš?

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (brnonymousRP (15.1.2020 20:49) reagovat
Nacek doporucuje wiki, ktera ma jediny zrdoj - knihovnu VH.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (mrkevRP (15.1.2020 20:40) reagovat
@Spimfurt Ano, doporučuju wikipedii, kde je to uvedeno správně: "'...Neboť ta přítomnost mírových sborů je přesně tím instrumentem, který může znamenat klíč ke všemu ostatnímu. I k tomu zastavení toho vyvražďování a vyhánění lidí z domovů i k eventuálním – vytvořit jakýsi prostor pro eventuální další politická jednání, k zabránění té katastrofě humanitární, jak se to nazývá, k té humanitární asistenci.' Slova „bombardování“ a „nálety“ v doslovném přepisu rozhovoru vůbec nejsou[131]."

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (Efko_RP (15.1.2020 20:35) reagovat
Dám 100 000 Kč tomu, kdo mi najde zdroj, podle kterého to Havel řekl. Neberu jen La republicu, do které to rozhodně nenapsal (už protože italsky neuměl).

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (mrkevRP (15.1.2020 20:34) reagovat
@brnokomouš Ne. Knihovna VH má pod sebou velkou část Havlových děl, korespondence a rozhovorů. Mají proto i originál toho rozhovoru a běžně ke stáhnutí je jeho přepis. Pokud si opravdu takový kokot, že budeš svoji obhajobu fakenews stavět na tom, že se neohradil proti článku ve francouzských novinách, který byl psaný francouzsky, ale až proti českému překladu onoho francouzského článku, tak budiž...

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (mrkevRP (15.1.2020 20:31) reagovat
@Merlin "Ale řekl, že povaha náletů je čistě humanitární" -Ne, neřekl. "Nálety, bomby nejsou vyvolány hmotným zájmem. Jejich povaha je výlučně humanitární." - To je právě ta zkratka. Novinář přidal francouzského plátku při překladu z češtiny do francouzštiny přidal "nálety" a "bomby"...

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (DzzD) (15.1.2020 20:23) reagovat
Merlin: jak už tu zaznělo několikrát, o náletech ani nemluvili ;) "Neboť ta přítomnost mírových sborů je přesně tím instrumentem, který může znamenat klíč ke všemu ostatnímu. I k tomu zastavení toho vyvražďování a vyhánění lidí z domovů i k eventuálním – vytvořit jakýsi prostor pro eventuální další politická jednání, k zabránění té katastrofě humanitární, jak se to nazývá, k té humanitární asistenci."

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (MerlinRP (15.1.2020 20:21) reagovat
Jak už tu zaznělo několikrát, skutečně nemluvil o humanitárním bombardování, ve skutečnosti mluvil o humanitární povaze náletů.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (DzzD) (15.1.2020 20:18) reagovat
Brnonymous: jak už tady padlo několikrát a určitě sis to i přečetl, v le monde prekroutili ten rozhovor, máš snad odkaz na rozhovor kde by mluvil o humanitárním bombardovani?

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (Bitch please) (15.1.2020 20:12) reagovat
Důkaz toho že když někdo někoho chorobně nenávidí tak je schopný přehlížet i fakta, brnonymous, DougBadman a další

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (SpimfurtRP (15.1.2020 20:11) reagovat
ja bych stoupencum havlova vyroku ve forme na obrazku doporucil editovat stranku na wikipedii ktera se tematu venuje. koneckoncu je vas vic nez zminovanych slunickaru, takze byste mohli zvratit vyzneni natrvalo.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (brnonymousRP (15.1.2020 20:09) reagovat
Koukam, to je ale oddanost mrtvole, jak v KLDR. A jak najednou slunicka vykrikuji o fake news, za coz Trumpovi pred dvema lety nadavali. Tak reknete, kdo podle vas lhal: Havel, Reuters, nebo Le Monde. A mate odkaz na puvodni rozhovor ktery je archivovany mimo KVH?

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (SpimfurtRP (15.1.2020 20:08) reagovat
jeste porad plati ze to bombardovani schvalila vlada v cele se zemanem, nebo to uz je taky prepsany na havla?

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (MerlinRP (15.1.2020 20:04) reagovat
@ (Ježkovy soči): Pochopitelně, protože jako člověk, který ho pamatuje, vím, jak moc pokřivený a bezcharakterní hajzl to byl.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (SpimfurtRP (15.1.2020 20:03) reagovat
ja bych jim to nebral. havel tech picovin moc nerekl, neni se ceho chytit. tak at maj kluci nejakej ten matros na hejteni. vzdyt co z toho zivota jinak maji.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (jehovista - ten pravyRP (15.1.2020 20:02) reagovat
Dneska nejedou novinky.cz, nebo odkud se to sem vlastne vali? Humanitarni bombardovani je asi ze stejneho soudku, jako ze by podle Schwarzenberga meli soudit E. Benese v Haagu kvuli dekretum. Cilene na primitivy. Havel byl ozralej komediant, ale kdyz mu nekdo pripisuje humanitarni bombardovani, tak si o n myslim svoje.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (Ježkovy sočiRP (15.1.2020 20:00) reagovat
Doug, Brno, Merlin: ok, nesnášíte Havla, pochopili jsme.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (DzzD) (15.1.2020 19:59) reagovat
Merlin: ten původní článek z Reuters, zdrojů k originálnímu změní je na netu dost

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (SpimfurtRP (15.1.2020 19:59) reagovat
dobrej flame. ja jsem si lonsky a predlonsky rok vsiml, ze humanitarni bombardovani vubec nebylo. pritom bejvavalo pravidelne na jare po mnoho let. ted koukam na vyvoj [odkaz] a nestacim se divit. vsechno je jinak,

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (DzzD) (15.1.2020 19:58) reagovat
Brnonymous: Btw, máš nějaký zdroj k tomu že se proti tomu tehdy neohradil? A případě originální článek z le monde přímo s jeho údajným rozhovorem, a ne překroucený moc, převzatým od Reuters?

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (MerlinRP (15.1.2020 19:58) reagovat
Jakým důkazům? Vy máte důkaz, že to neřekl? Sem s ním.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (DzzD) (15.1.2020 19:56) reagovat
Brnonymous: pokud jsou pro tebe sluníčkaři všichni kdo upozorní na fake news tak si to klidně tvrdit můžeš, ale je to lež

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (CajgonRP (15.1.2020 19:55) reagovat
Brnonymous: jasně, kdo tady lže a vytrvale tvrdí nepravdy navzdory důkazům? Rozhodl ses věřit raději fakenews protože víc odpovídá tvému pohledu na toho člověka nicméně pravdivé to není

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (brnonymousRP (15.1.2020 19:52) reagovat
DzzD - NAbizim slunickarum sanci, aby z tech nesmyslu vycouvali a mohli to hodit na nekoho jineho. Radsi ale budou lhat, ze to nikdy nerekl.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (CajgonRP (15.1.2020 19:51) reagovat
Merlin: ano, protože Havel ten rozhovor pro le monde nedal, le monde to částečně převzali ale překroutili to, částečně špatným překladem, částečně "autorskou licenci"

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (brnonymousRP (15.1.2020 19:51) reagovat
Nacek - Verim, ze v knihovne Vackava Havla je jiste uvedeno, ze cilem je zastavit humanitarni katastrofu, patrne tam bude taky svedectvi o tom, jak jeho slzy lecily rakovinu. To ale nic nemeni na faktu, ze v otistenem rozhovoru, proti kteremu se tehdy Havel neohradil, rikal, ze nalety a bomby jsou humanitarniho charakteru. Jediny dohledatelny zdroj, ze tomu tak neni, je prave knihovna VH.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (MerlinRP (15.1.2020 19:50) reagovat
@DzzD: Jak už jsem napsal, ano, nikdy nepoužil přesný termín Humanitární bombardování, to je pravda. Ale řekl, že povaha náletů je čistě humanitární, což z něj činí stejného kokota.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (DzzD) (15.1.2020 19:49) reagovat
Brnonymous: "pokud" "nejspíš", co třeba použít hlavu?

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (MerlinRP (15.1.2020 19:48) reagovat
Takže těm fakenews podlehl i Havluv souputník, ministr zahraničních věcí, Jan Kavan: "Podobně se k Havlovu výroku stavěl bývalý ministr zahraničí Jan Kavan při pietním aktu za oběti náletů. „Já si pamatuju, prezident Havel to popřel a řekl, že takový výraz nikdy nepoužil, že to byla jakási novinářská zkratka. Já jsem si to tedy našel. A on v rozhovoru s francouzským novinářem použil výraz: ‚Nálety, bomby nejsou vyvolány hmotným zájmem. Jejich povaha je výlučně humanitární.‘"

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (DzzD) (15.1.2020 19:42) reagovat
Merlin: ano, bohužel tahle manipulativních verze která je mu nesprávne připisována si "pamatuje" dost lidí, ale není to jeho citace

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (CajgonRP (15.1.2020 19:40) reagovat
Merlin: ono je to k dohledání takže nemusíš dále lovit z děravé paměti a najít si to, některé české média to přebírala už od překroucené verze Reuters která s ním ale rozhovor nedělala

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (MerlinRP (15.1.2020 19:38) reagovat
@(Cajgon): Takže já si z novin pamatuju fakenews, paráda. Hlavně, že v tom máš jasno. Ostatně, já si taky některé věci ujasnil. Všichni jsou happy. :)

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (CajgonRP (15.1.2020 19:37) reagovat
Merlin: no v tom originálním rozhovoru, který není přežvýkavý novináři z le monde ani o bombardování jako takovém nemluvil takže ani nemohl použít ten kontext co říkáš

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (mrkevRP (15.1.2020 19:37) reagovat
@Merlin Řekl, že cílem těch náletů je zastavit humanitární katastrofu. A to je rozdíl přímo kurevský. Tím spíš, když v té době měly nálety probíhat výhradně na vojenské cíle.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (CajgonRP (15.1.2020 19:34) reagovat
Merlin a brnonymous: takže jste podlehli jedné z největších fakenews devadesátých let, ale nikdy není pozdě přestat ignorovat pravdu a něco si o tom zjistit ;) ale chápu že dojmy jsou důležitější než fakta :)

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (MerlinRP (15.1.2020 19:34) reagovat
@(mrkev) R: OK, pokud budem slovíčkařit, neřekl, že probíhá humanitární bombardování, řekl, že povaha náletů je čistě humanitární. Nevidím ovšem rozdíl.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (DougBadmanRP (15.1.2020 19:33) reagovat
"fakenews" "factcheck" :-D Pověz nám elfíku Cajgoňe, byl Havel proti zásahu Amíků na Balkáně?

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (mrkevRP (15.1.2020 19:31) reagovat
@brnokomouš Originální rozhovor je k dohledání v knihovně Václava Havla. A kupodivu, jako prakticky úplně vždycky, jsi zase totálně mimo...

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (MerlinRP (15.1.2020 19:31) reagovat
@Cajgon: Kdy a kde? Pochopitelně v Evropě devadesátých let. A řekl to, fakt si to pamatuju. Dnes se samozřejmě celé týmy manipulátorů snaží ohnout fakta tak, aby to celé vyznělo jinak, než jak to skutečně bylo, ale to na věci nic nemění.

Obrázek 'rada nad zlato' Obrázek 'rada nad zlato' (mrkevRP (15.1.2020 19:30) reagovat
@kos Neschvaloval, že, vždycky to viděl jako menší zlo než to, co dělal Miloševič. To ale nic nemění na tom, že za ČR to schválil Zeman, že to provedli amíci a že Dough je dementní kokot...

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...