MyMuži  |  MotorGuru  |  Pravda24  |  TechSvět  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  HobbyDeník


Nalezeno 54 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesátjedna:
   


Odebírat

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (cas2v) (16.1.2020 18:37) reagovat
podkoní: Taky můžeš kouknout na wikipedii - Miloš Havel, a je to dost ozdrojované - spousta odkazů

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 12:41) reagovat
Sakra, začíná se mi to v hlavě motat. Na ten soud by asi nárok měl, kdyby to prodal donuceně, a pak by ani nekolaboroval (pokud bylo obvineni zalozeno jen na tom). Chtělo by to zjistit, na základě čeho mu tedy byly ve skutecnosti zabaveny, ale když bylo 1947 stihani zastaveno, tak by to tim byt nemelo. Hmm, asi jsi me dostal.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 12:38) reagovat
zajímavý článek, ale teda píšou tam jiné datumy, než na ofiko stránkách lucerny (tam uvadeji 1952) ... no vidíš a zrovna ten důvod zabavení (který je tedy dost podstatný) by měl jít dohledat, i když netuším jak. Nějaký článek mě může nasměrovat, ale nedá mi definitivum. Z toho co jsem zatim vedel, byl duvod kolaborace, pokud by to bylo jak píšeš, pak máš pravdu. Pak by ale nemel narok od toho nemeckeho soudu.... rozporuplne informace..a dekuji za odkazy

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (DD) (16.1.2020 12:24) reagovat
ohledně lucerny, viz napřiklad: https://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=447763 (citace z knížky Krystyny Wanatowiczové) nebo třeba https://www.novinky.cz/bydleni/tipy-a-trendy/clanek/lucerna-slavi-110-let-navstevnikum-se-otevre-nastalo-stresni-terasa-40283212 Proti Miloši Havlovi nebyli uplatněny benešovy dekret, ikdyž se o to komunisti snažili a jeho stihani ohledně kolaborace bylo zastaveno, za války mimo jiné pomahal odboji. Dostali ho až po komunistickém puči v roce 1948.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 12:13) reagovat
mimochodem zrovna v soudnictvi se neustale aktivne pohybuje mnoho aparatciku, i kdyz uz vymiraji. To se nevyresilo dodnes.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 12:09) reagovat
S tvým posledním příspěvkem nicméně souhlasím.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 12:07) reagovat
Znárodněna byla roku 1952. Na základě BD, konkrétně : https://www.psp.cz/docs/laws/dek/121945.html , jelikož otec Havla, Miloš byl označen za kolaboranta s nacisty. A pak : V Západním Německu požádal Miloš Havel jako pronásledovaný český žid za války o odškodnění za majetek, který ztratil. V průběhu války totiž prodal polovinu barrandovských studí německé správě za částku asi 7 milionů korun, což považoval za podhodnocenou cenu, ke které byl přinucen. Západoněmecký rehabilitační soud nároky uzal. No?

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (DD) (16.1.2020 11:57) reagovat
Ohledně porevolučního vypořadaní s komunisty, v tomhle naprosto selhaly vlády a ministerstva vnitra a spravedlnosti v devadesatých letech, v klíčové době bylo v soudnictví bylo ještě dost starých komunistů i přes lustrace a těm se pochopitelně do nějakývh procesů nechtělo, natož pak otevírat kauzy které mnohdy řešili i oni. I někteří politici měli máslo na hlavě a tajili to, tedy neměli zájem to moc otevírat (viz kauza Bartončík)

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (DD) (16.1.2020 11:53) reagovat
s tou lucernou je to taky lež že byla udajně zabavena na zakladě benešových dekretů, nebyla, znárodnění proběhlo měsíc po komunistickém puči v roce 1948 a nebylo to na zakladě dekretů, je to dohledatelné. Havel s bratrem tety restituovali legálně. Opět sis vytvořil nějaký chybný zavěr na základě neuplných nebo lživých informací.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 11:37) reagovat
A kdyby nic, tak navrácení Lucerny - v tom lhal od zacatku az do konce a to mi asi nedokaze vymluvit nikdo. A je to proste opak toho co tvrdil, prolomil B. dekrety, restituoval. Pro me kazal vodu a pil ..no pil všechno asi. Me z toho proste vychazi jen jeden logickej zaver, kterej dava od zacatku do konce nejaky smysl. A znovu se omlouvam za ty spisy, to se na nej hazet neda, i kdyz nejaky vliv na tom mit mohl (opakuji mohl, ne nutně měl).

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 11:32) reagovat
To že na něj mám i osobní názor sice mé uvažování ovlivňuje, ale snažím se vycházet z důsledků. A ty mluví docela jednoznacne. Zadny trest pro zadne komunisty ani STBaky (to bylo slibeno), ponechani vlivu, funkcí, majetku (to už slíbeno nebylo). Komuniste by nemohli byt spokojenejsi a to je pro me TO dulezite. To ostatni je jen omáčka. Ale samozrejme mohu se uplne mylit.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 11:28) reagovat
DD - to o stihani Lorenze jsem nevedel, dekuji za info. Pro me je zkratka uveritelnejsi verze, nastrceneho disidenta, ktery se postaral (nedovedu si predstavit, jak by to pro komunisty mohlo dopadnout lépe a Havel nebyl zadna znama osobnost, toho znalo jen par lidi), než verze o moralnim bojovnikovi, kteremu se nepovedlo.. (zvlaste kdyz vim, ze to zadny moralni obr nebyl). Snazim se vzit v potaz ruzna fakta a proste nastrcena figurka mi tam sedí, to ostatní dost habruje. Ale jde jen o muj nazor

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (DD) (16.1.2020 11:08) reagovat
to je otazka na to proč naše justice nedokazala některé lidi stíhat (ikdyž by mohla) a proč vláda čr nevytvořila lepší legislativu která by to umožnovala, lustrační osvědčení a podobně byl jen takový základ. Jinak Lorenz byl stíhaný a dokonce i odsouzený, ale utekl na slovensko, tehdy už samostatné a ti ho nevydali a trest mu po čase zrušili.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 10:03) reagovat
No prave u Belohradka uz mi to přijde až účelové. Jasny, Paropubek v realu taky nebyl zadnej krasavec (ono ti politici celkove nejsou zadni vysportovani krasavci) ale kdyz vidim fotku Belobradka, tak tam ma VZDy jasne modre oči, v realu fakt kalně šedivé,,,to už není jen světlo (zrovna sam se nyní živím grafikou, takže nějaký aspon castecny vhled do preblematiky mam. Mozna nahoda,,ale na ty ja neverim .-)

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 10:01) reagovat
Nejsem Otvor, i když vím, kdo to je v reálu...ano jeden čas jsme sloužili spolu, nazory mame podobne, i když asi ne uplne stejne. On je takovej vic radikalni i v realu, ja spi jen tema nazorama, jinak spis klidas. Ale shodnu se s nim na mnohem - treba na ozbrojovani. Takze k odpovednym : Kdo dosadil premiera? OF, jeho hlavou byl Havel (takze na to mel vliv), proc se on nestaral o vysetrovani? A zase jsme zpet, to spatne nemohl ovlivnit, za to dobre mu mame dekovat.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (DD) (16.1.2020 10:01) reagovat
to je tim že kamery zkreslují, (a taky je to zaležitost osvětlení, lehkeho makepu a pdoobně) ja když potkal některé politiky v realu tak jsem byl taky překvapený tím že jsou třeba o dost menší než se zdáli nebo mají o dost kilo navíc než se zdá

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 9:55) reagovat
A když už : tak dle meho nejvice zkresleny obraz media prinaseji na: --počkejte si ..Bělohrádka. |V mediich vypada jako skoro sportovec, jasny pohled, usmev, zdravý look..ale v realu, je obtloustly, věčně spoceny, kalný šedý pohled. Kdo ho viděl z blízka osobně, jiste mi da za pravdu. (mluvim o medialni obrazu podoby, ne činnosti, jen jako příklad)

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (DD) (16.1.2020 9:55) reagovat
No tvůj obráz na něj taky nevychází ze správných informací, ja nemám snahu ho nějak glorifikovat ale k posouzení jeho osobnosti a působení je potřeba objektivní informace. Mimochodem, nejsi ty oTvor? Nebo jak si říkal ten člověk? Buď ano nebo jste oba sloužili ve stejné době jako hradní stráž a pište stejně

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (DD) (16.1.2020 9:52) reagovat
Tuhle věc měl řešit primárně premiér a nový ministr vnitra a byly zastavene hned jak to šlo (připomínám že to byla doba velkého zmatku a tyhle likvidace probihaly v utajení). Havel měl urcitou dulezitou úlohu v revolučních událostech ale nebyl jediný, po nastupu du funkce se musel řídit ústavně danými pravomocemi což stale spousta lidí nedokáže (š) pochopit, vliv měl tedy jako prezident, nikoliv jako premiér, soudce ci něco jiného, chápeš?

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 9:51) reagovat
Ale zopakuji, okolo Havla jsou to me domnenky, zavery. Nemam dukazy, neznam ty lidi z okolí, neznám ani pravé poměry (a to jsem sloužil v Hradě i v Lánech, ale jen jako voják, ten samozrejme do politiky nijak nezasahuje), jenze vim jak vypadaji rauty, setkani, žranice, vim jak se ti lide chovaji opilí, mimo kamery... to ledasco napoví. S Havlem jsem si i připil na jeho narozeniny v roce 2001 (byl to rozkaz). Ale vojak už dávno nejsem. Ja proste vychazim z toho, ze medialni obraz Havla je uplne mylny.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 9:48) reagovat
... jinak řečeno : budto mel vliv a tim take zodpovednost a pak mu muze nalezet nejaky vdek, nebo vliv nemel, tudiz ani zodpovednost a pak mu nenalezi zadny vdek. Ja se tu snazim rozbit tu představu, že to zle nemohl ovlivnit a to dobré je díky němu. Vychazim z toho, že ho nepovažuji za silnou osobnost a tudíž nevěřím v jeho "morální" boj. Vidím jen spoustu chyb. A ty mi smysl davaji. Nevěřím na náhody, ale samozrejme se mohu plést.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 9:45) reagovat
Článek jsem četl, máš pravdu v tom, že nastoupil až poté. I když nekteré skartace se provádeli uz i po jeho nastupu. Dobra, nestihl a asi ani nemohl ovlivnit. Ale proc se to zpetne nevysetrovalo, netrestalo? potrestat ho meli jini, kdopak dosazoval na ty funkce, co měli? Do placu se nehodil pouze ten termin, dalsi veci sedi,,nezjednodusuj. Takze se zeptam jinak : co vlastne Havel mohl? fakticky? Za co mu mam byt vdecny, kdyz jak ctu, na nic nemel vliv ale vše je díky němu?....

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (Nevimno) (16.1.2020 9:40) reagovat
Podkoní: proč si nepřečteš ústavu, tam se docteš jaké má prezident pravomoce a nemusel by jsi dělat takové nesmyslné závěry

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (DD) (16.1.2020 9:37) reagovat
Možná by bylo dobré nezaměnovat dojmy za fakta a neplést do toho tolik ty emoce, pokud ale na záčátku hodiš do placu něco co je proti všem faktům a pak v dosůedkui toho vytvoříš "logický" závěr tak je to celkem usměvné

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (DD) (16.1.2020 9:36) reagovat
podkoní: četl jsi to co jsem psal nebo ten článek? pro připomenutí - ON V UŘADU NEBYL! takže to nejen nepřikázal a ani tomu z toho důvodu nedokázal zabránit. Na tom tvojem logickém faktu není nic logického když už na začátku vychazí z chybných předpokladů, a hlavně tvých dojmů. Havel ani nemohl Lorenze nijak potrestat, to je furt to samé dokola, přečtětě si ustavu země ve které žijete lidi, potrestat ho měli jiní, on před soudem byl ale vyvázl z trestu, to už je ale jiný problem.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 9:24) reagovat
George : to mi připomíná : Díky AB tu máme rok 2020, zatím nejvíc v historii. Nezamenenovat příčinu a následek prosím, taky bych mohl napsat, že se máme lépe díky tomu, v roce 89 na Alajijašce vybuchla sopka. A ted mi to vyvrat.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 9:22) reagovat
Takže, co udělal proti té nenáviděné STB? Co? Naopak se zdá, že udělal VŠE pro to, aby nikdy trestáni nebyli. (což je na to, jak je moc "nenavidel" bud promysleny tah, nebo skutek nejvetsiho moralniho giganta (vzhledem k tomu, že podvadel i svou ženu, se mi to ale nezda)) To je můj logický závěr. Pro mě fakt. O důvodech můžeme polemizovat, ale fakta jsou fakta. Nakonec budu velmi rad, pokud jsem se v nem pletl a on byl opravdu takovy světec (proti čemuž mluví hodně věcí).

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 9:19) reagovat
Dalo by se to omlovat tim, ze v uradu byl kratce, ale uz v uradu byl a pokud si to neohlidal, je to jeho selhani ) i kdyz vcelku pochopitelne. A dalsi vec - za onu "nelegalni" skartaci, odpovedny člověk Lorenc nebyl nikdy potrestan, coz je dalsi indicie. A další:Obávaná StB byla zrušena až 15. února 1990 rozhodnutím ministra vnitra Richarda Sachera. Řada jejích pracovníků zůstala ve službách ministerstva vnitra. Takže nebyla ani pozdější snaha o nápravu.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (GeorgethebestRP (16.1.2020 9:11) reagovat
Ať už to bylo jak chtělo jedna věc je zřejmá že se tady opravdu žije líp a svobodně. A komu se to nelíbí může si najít jakoukoliv existující diktaturu a odstěhovat se tam s vidinou lepších zítřků a beztřídní společnosti. GOOD LUCK

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (Neregistrovany chytrak) (16.1.2020 9:09) reagovat
Cibulkovi bohužel z komunistický péče trochu jeblo (kdo nevěří, doporučuju rozhovor na Standa show). Ty seznamy věštil podle kyvadýlka, takže nebejt to tak smutnej případ blázna, bylo by to skoro na žalobu :-(

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (DD) (16.1.2020 9:08) reagovat
Nemohl konretně za to co mu předhazuje kozy, nemusíš z toho dělat nějaké salodlouhé závěry o jeho ostatních činnostech uřadu protože to nebylo předmětem diskuze a doted to ani nikdo nezmínil

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (DD) (16.1.2020 9:06) reagovat
podkoní: k tomu ničení spisů docházelo na začátku prosince, ještě nějakou dobu před nástupem Havla do uřadu, nevím kde jsi přišel na to že to povolil, OF proti tomu protestovalo ale obecně se toho tehdy ještě moc nevedělo. Viz například: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/stb-ruda-zare-statni-bezpecnost-vaclav-havel-komunismus-alojz-lorenc.A190506_100750_domaci_mah

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 9:05) reagovat
I kdyz tady se omlouvam, nechal jsem se unést. Nemám žádné důkazy o Havlovi činnosti, nevím jak na tom byl s STB, pouze vychazim z logickych zaverů a z vědomosti, že Havel byl (a pro mě vždy zustane) chcipak a figurka. Protože jsem ho osobně trochu (opakuji trochu, nebyli jsme zadni kamaradi) znal. Bázlivej, věčně ožralej. Jeho první žena byla osobnost, on fakt ne.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 9:02) reagovat
Ano jiste, jako prezident neměl pravomoce ani na jedno... o tom se nas snazi presvedcit nektere kozy. On vlastne nemohl za nic, ale vse dobre je diky němu....co teda vlastne mohl? Krom prazdnych a falešných slibů? Kdepak síla medii je velika, aneb jak udelat z ožralého lenivého tragika vzor morálnosti a všehodobra. A Kocáb vyhnal rusy.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (podkoní) (16.1.2020 8:58) reagovat
Ze by nezabranil zniceni seznamu spolupravcovniku stb z dobre vule? Zcela upřímně, tomu někdo věří? "Nejpronásledovanejsí a nejtrestanejsi" disident povolil skartaci spisů těch, co jeho a mnoho dalsich cela leta tyranizovaly a Vám to nepřijde divné? Věci nejsou složité, jen věřte svému rozumu. Nic se neděje jen tak samo o sobě. Vše má důvod. A tady je důvod doscela zřejmý. Dál do mrtvoly kopat nebudu.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (cern0usekRP (16.1.2020 8:50) reagovat
No to je mozny, ale jako jakasi tehdejsi moralni autorita se moh vyjadrovat trosku jinak.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (DD) (16.1.2020 8:37) reagovat
cern0usek: přitom neměl pravomoce ani na jedno, jak se nás snaží některé kozy přesvědčit :) na to byli jiní, předsedové vlád, ministři spravedlnosti, ale naprosto selhali v dotažení takových zakonů do konce a i díky tomu je v naši zemi dědictví komunismu ještě stale živé

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (cern0usekRP (16.1.2020 8:18) reagovat
Mne se strasne libi ta falesna dichotomie "veset x nechat na svobode i s majetkem".

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (Mireq Dasheen) (16.1.2020 5:38) reagovat
Škoda že nějaký šikovný policajt neudělal kopii spisovný o Havlovi, to by bylo počteníčko :)

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (hmm hmm) (16.1.2020 0:19) reagovat
Havel měl spoustu chyb, ale tenhle obrázek jakož i tolik omílanej argument, že Havel byl horší než komunisti, protože s komunisty po převratu tvrděl nezatočil, je ukázkou naprostý inverze morálky.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (cas2v) (16.1.2020 0:03) reagovat
dezinformace=lež, což rozhodně Cibulkovy seznamy jako celek nejsou, spousta rozumných lidí se následně přiznalo, ti horší až pod tlakem důkazů a ostatní, kteří to dělali rádi se asi veřejně nepřiznají

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (Náhodný kolemjdoucí) (15.1.2020 22:58) reagovat
Cibulkovy seznamy byla dezinformace na zakrytí velkých ryb, bohužel ani sydericke kyvadélko Cibulkovi nepomohlo oddhalit že se stal obětí této dezinformace

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (402) (15.1.2020 22:47) reagovat
No, zejména odvedly pozornost na donašeče a bonzáky. A na ty skutečné svině - zaměstnance StB - tak na ty se nějak zapomnělo. Kdo podepsal závazek, ten sklamal morálně. Ale ten, kdo jej zlomil, kdo jej naverboval, ten byl skutečný hajzl.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (oslí lejno) (15.1.2020 22:30) reagovat
Cibulkovy seznamy splnily svůj nechtěný účel - odvedly pozornost společnosti na malé a střední ryby a těm skutečně velkým umožnily v klidu uniknout nebo se ukrýt.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (.i.) (15.1.2020 21:28) reagovat
Tsantsa by mel prvne zmerit iq havla, ale penisem to nepujde.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (brnonymousRP (15.1.2020 21:18) reagovat
bear.fucker - z tebe ta laska primo kape, nemel by ses nechat odborne prohlednout?

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (bear.fuckerRP (15.1.2020 21:03) reagovat
Zabi sa OP

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (TsantsaRP (15.1.2020 20:52) reagovat
Havel nebol ziaden zradca a v tej dobe to asi spravil najlepsie ako to mohol. Vzhladom nato, ze to nebol nijak pomstichtivy clovek a ze mal dvovod sa komancom pomstit, to spravil imho dobre. Nasilne zvrhnutie rezimu by novemu statu nedodalo taku legitimnost.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (MerlinRP (15.1.2020 20:45) reagovat
@Tsantsa: Souhlas, mělo se tehdy věšet, žádnej samet. jenže to by se zrádce Havel nesměl s komouši domluvit na beztrestnosti výměnou za prezidentský post.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (TsantsaRP (15.1.2020 20:41) reagovat
njn jak pozeram na tie kecy tak sa malo vesat aj pocas tej poslednej zmeny garnitury IQ by bolo podstatne vyssie

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (.i.) (15.1.2020 20:38) reagovat
Porad lepsi nez po druhy svetovy, kdy se *udavaci veseli bez soudu na lampy.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (DD) (15.1.2020 20:25) reagovat
Autorovi obrázku se zdá cibulka jako nějak zvlášť důvěryhodný člověk? V Cibulkových seznamech je spousta lidí kteří agenti nebyli a naopak spousta lidi kteří tam být maji tam chybí.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (.i.) (15.1.2020 20:23) reagovat
holt pragmatik no.

Obrázek 'pomahac stbaku' Obrázek 'pomahac stbaku' (kuwadratRP (15.1.2020 20:19) reagovat
Ovčáček se dneska nudí nebo co?



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...