MyMuži  |  MotorGuru  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  VipShow  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProŽeny


Nalezeno 65 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacet:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (Ghnb) (27.3.2021 23:27) reagovat
Proč až do Číny? Stačí na Václavák.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (21.2.2020 16:29) reagovat
Tsantso, dokazala si jen ze se umis nasrat a urazet...

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (,,) (21.2.2020 15:31) reagovat
To není ignorace, to je posouzení rizik. Varianta A: Nechám se očkovat, dostanu autismus. Obrovská škoda na mně, a ztráta pro společnost. Varianta B: Nenechám se očkovat, chytnu nemoc, kterou nejspíš zvládnu (pokud to není obrna). Pro mě škoda podstatně menší. Někoho nakazím, ok, může se stát, přidám si k tomu škody na něm. Atd. Fór je v tom, že každý člověk všechna tahle rizika vidí (a má) jinak. Doktoři (a další) tomu všemu nepomáhají, když ze sebe dělají nekritizovatelné jedince nepřipouštějící chybu.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (21.2.2020 15:23) reagovat
Jo ho ho, odpoviem na kazdu tvoju otazku ked mi dokazes, ze mas mozog. Pripadne pochopis preco by si to nemal dokazovat. Pokial nie diskusia s tebou je ako hrat sachy z holubom, je jedno jak zahram pos*ries sachovnicu, zhadzes figurky a budes sa tvarit ako king. Kym si daval relevantne veci odpovedal som vecne, teraz kadis na sachovnicu, fuj nehram sa. Prosim chod si spravit zoznam 3000 deti co rocne mas v plane popravit, dakujem. Vo volnom case si nastuduj, kde je dokazne bremeno, nech mas sancu na mozog.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (21.2.2020 15:17) reagovat
Rozdiel je ignoracii. Pises: "Někdo se nenechá očkovat, protože možné škody na okolí jsou nižší než na něm." 1) pokrytectvo ("riesim veci, ktere se deji, ne ktere by se mohli stat") 2) mozne skody na okoli su nizsie LEN v pripade ak sa niekto DA zaockovat, opacne to neni. Tvrdis, ze osoby, ktore k niekomu nemaju vztah by nemali za druhych rozhodovat. V pripade vakcin: 1) Nezaockujes rozhodujes za inych. 2) Zaockujes ok, riziko je cisto uz len na tebe Jediny problem je v slovicku musi, v nasich zakonoch.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (21.2.2020 15:05) reagovat
Tsantsa doted neodpovedela na moje otazky, ale zato se vzteka ze ji nazyvam provaxxerem, ackoliv se tady pere za to ze vakciny jsou super skvele a vsichni by se meli opichat - nebo se mylim? Moje pochybnosti o tom jaky jsou vakciny vselek okomentuje slovy ze si mam sam zjistit, jaky jsou vakciny vselek. Moje pokusy prenest diskuzi ze spalnicek na tezsi vaxinatorske orisky zcela ignorovala. Tsantso, fakt dobry, jen tak dal... klidne i pres mrtvoly, ze jo

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (biootec) (21.2.2020 14:28) reagovat
Tsantsa: Sorry, jestli mi něco uniká, ale v tvém příspěvku z 9:38 nevidím ani slovo o tom, jaké tvrzení chceš mít doložené. Konkrétně "Aspon jeden solidny vyzkum, schopny dolozit tvrdenie bez pid starych bab." Zkusil jsem si to dát do Google, ale na "tvrdenie bez pid starych bab" nic relevantního nevrací, odkazuje mě na Pražskou Integrovanou Dopravu apod.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (,,) (21.2.2020 14:24) reagovat
Rozdíl je v tom, že já řeším věci, které se dějí, ne věci, které by se mohly stát. Každý z nás je svého štěstí strůjcem; samozřejmě jsou jedinci, u kterých to tak není, nicméně v takovém případě nelze rozhodnout za ně osobami, které k dotyčným nemají žádný vztah. Zodpovědné chování se nedá přikázat, protože pro každého je zodpovědné rozhodnutí jiné (např. někdo se nenechá očkovat, protože možné škody na okolí jsou nižší než na něm), vychází ze zkušeností a znalosti možných následků toho či onoho chování.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (21.2.2020 14:16) reagovat
Biootec v 9:38 som zadefinoval, jak vobec nejake dolozenie ma vypadat. To comu hovoris ponuka: Uvedies cisla CDC a vyvracias ich tvrdenim ine zdroje, bez druhych dat. Ake zdroje, co za zdroje su to zdroje typu Harry Poter a JFK? Dalsia ponuka cisto konspiracne kolko je toho nenahlasene. Ja to nevie ty to nevies nikto to nevie. Co vieme, ze urcite nie tolko aby to vyrazne posunulo cesla o bezpecnosti vakcin o miliony. Potom si vyberies ceresnicku a nazves ju model. Ono je ignorovat logiku a fakty lahsie.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (21.2.2020 13:47) reagovat
:o) prasa mozno som ale nie utilitaristicke, kazdy pristup ma svoje limity a svoje vyhody. Nechajme to tak podme k zodpovednosti. Jak je dana zodpovednost na tom sa myslim, zhodneme. Myslim, ze ale stroskotame na tom jak si kazdy z nas zodpovedne spravanie predstavuje. Aj keby sme dosli k zaveru, ze vakciny su neeticke (pochybujem), neockovanie samo o sebe je neeticke, v tom, ze ohrozuje zvysok populacie.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (biootec) (21.2.2020 10:52) reagovat
Tsantsa: A mohl bys prosímtě už konečně říct, co tedy vlastně chceš doložit? - Ptám se na to potřetí, nabídl jsem nějaké možnosti, ale kloudnou odpověď jsem ještě nedostal. Tož pak říkej, kdo je neschopný ...

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (,,) (21.2.2020 10:43) reagovat
Jsem rád, že jsi přiznal, že jsi utilitaristické prase. Díky. Občas narážím na lidi, kteří mlží a popírají, a různě se vymlouvají. Takže ke svobodám. K nim patří zodpovědnost. Zdůrazňuji zodpovědnost, tedy něco dělám nebo nedělám, a nesu si z toho následky. Neočkuju se, přenesu nemoc, jednoznačně jsem zodpovědný, a já jsem ten špatný. Rozkážu někomu, aby se očkoval, poškodí jej to, jednoznačně jsem odpovědný. Zakážu někomu něco, poškodí jej to, jsem zodpovědný. Dám někomu svobodu, ON je zodpovědný.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (21.2.2020 10:12) reagovat
,, dobry argument, sice z etikyô ale stale solidni diky. Prv sme na nete tykamme si. Zacal by som s tym, ze antivax spravanie sposobuje ovela vacsie skody s dopadom nie len na antivax komunitu ale aj na beznych ludi (mozno dolozit incidenty). V tomto smere mozem svoj nazor rozsirit, ze antivax chcu rozsirovat svoje svobody na ukor druhych. Utilitarismus: Urcite v nejakej forme s tym, ze urcite kritiky utiliarizmu su v tomto pripadne neaplikovatelne pripadne v obmedzenej miere.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (21.2.2020 9:38) reagovat
Tak neboli ste schopny ani raz zdvihnut hodenu rukavicu, posledna sanca . Aspon jeden solidny vyzkum, schopny dolozit tvrdenie bez pid starych bab. Solidny vyzkum, vyzera tak, ze je pouzita vedecka metoda a ze to bolo opublikovane ako vedecka praca. Dobre miesto kde hladat je napr Pubmed 8-) . Najlepsiu sancu chalani mate ak napadnete jednu vybranu vakciu, idealne novu, tam je sanca, ze to niekto zkonil. Lenze aj ked taku jednu vakcinu najdete, dopad na zvysok to nema (z dovodu jak veci funguju). GL 8-)

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (,,) (21.2.2020 9:34) reagovat
Mně na celé diskusi vadí jedna věc. Vakcíny něco dělají, nepochybně jsou pro většinu lidí prospěšné. Najde se ale dost lidí, kteří řeknou: "Protože to či ono opatření funguje (vždy nebo někdy), je třeba, aby bylo povinné." Vy v tom nevidíte čirý utilitarismus, "účel světí prostředky"? Vám přijde v pořádku brát fungování něčeho jako argument, o který opíráte svoje rozkazování? A obzvlášť nechutné mi přijde hájení takových rozkazů, pokud viditelně způsobují škody.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (21.2.2020 9:27) reagovat
Ani jeden antivaxer nieje skeptik, skeptik ma podlozene argumenty. Obaja ste nezvladli predlozit nic, co by bolo v rozpore s doterajsim poznanim. Dolozili ste, ze vakciny maju vedlajsie ucinky, bravo, ale vsetko so zhodou z vakcinami. Nic nove 1-2 ku milionu vs umurtnost a trvle nasledky v radu 1:100k a vysie (vytrvalo ignorovane). Este som bol napomocny pri porovnavania, co ste si mohli spravit kazdy sam. Slovo skeptik meni vyznam, len aby konspiratori ziskali punc akejsi nezavyslej autority.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (21.2.2020 9:18) reagovat
Biootec dobre jasne takze zachranme jedno dieta a zabime tisice. Suhlasim s tym, ze odskodnenie v realite sa nerovna vedlajsim ucinkom, cisla budu posunute o to, co radsej vyplatili len tak (menej roboty a penazi), ludi, co nenahlasili vedlajsi ucinok a ludi co vidia za vsetkym vakcinu. Ak sa chces bavit o skutocnom cisle budeme sa bavit len o prekazanych pripadoch co bude odskodnenia-odskodnenia mimosudnym vyrovnanim co je cca 4x nizsie cislo a pardon plus jedna dva, kolko chces? pretoze mozu byt dalsi?

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (21.2.2020 9:11) reagovat
Tak som s5. Jo Ho: "ja nejsem provaxer jako ty, a tudiz pokud me chces presvedcit ze jsou vakciny zadouci musis mi ukazat ty "hard data" jak ty rikas." necitam dalej, nema to vyznam, nie si schopny to pochopit, takouto logikov s pridanim ad hominem. Neverim, ze mas mozog, pozadujem hard data. Pozadujem diskusiu a medializaciu. Dokazat to musis ty ako bezmozgovec. Ucinost a bezpecnost vakcin je prekazana. Ucinost od 18. storocia a od 18. storocia sa pindy antivaxerov nezmenili. Nepochopenie nieje vyvratenie

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (21.2.2020 6:18) reagovat
biootec - to je presne to co me na kampani za pichani injeckci do deti stve nejvic: Nezadouci efekty se zamerne zamlcuji, skeptici zesmesnuji jako "konspiratori", a zejmena nezadouci ucinky u nemluvnat se ignoruji jako ze je to "obycejna chripka". Vubec se neboji ze se treba zopakuje https://en.wikipedia.org/wiki/Cutter_Laboratories - 40,000+ znicenych zivotu kvuli vadne vakcine.A to jsme v CR meli https://www.ctvnews.ca/baxter-admits-flu-product-contained-live-bird-flu-virus-1.374503

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (21.2.2020 6:09) reagovat
...nejproockovanejsi generace a narozdil od generaci pred nami se nam tu hromadi ruzne alergie a syndromy a poruchy chovani... co za to muze? Radiace z mobilu, Ecka v jidle, nebo ockovani? Farmaceutickemu prumyslu se bohuzel neda verit, a do toho vy, provaxeri, nas skeptiky jenom zesmesnujete misto abyste se vytasili s hard data a nerikali nam, skeptikum, ze mame delat vasi praci a "obhajovat ockovani". To je jako chtit po ateistovi aby dokazal exitenci Boha.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (21.2.2020 6:06) reagovat
...prodelat spalnicky "bezpecne"? Neni lepsi prodelat si opravdove spalnicky? Nenauci to imunitni system branit se nemoci lepe? Samozrejme za predpokladu ze nemoc prodelame bezpecne, bez trvalych nasledku, tak jak statistika umrtnosti dokazuje ze nebezpeci spalnicek prakticky zmizelo jiz pred zavedenym ockovanim. Protoze vakcinace ma taktez trvale nasledky vcetne smrti, dal si nekdo tu praci porovnat to? Ty napises jestli si myslim ze ty nemoci zmizely samy od sebe... Ne, ale zaroven jsme nejproockovanejsi

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (21.2.2020 5:57) reagovat
Tsantsa - ja nejsem provaxer jako ty, a tudiz pokud me chces presvedcit ze jsou vakciny zadouci musis mi ukazat ty "hard data" jak ty rikas. Ale to ne. Jen napises ze si je mam najit. Vem si priklad tady z Vampira, ten aspon dodal relevantni case study. Dalsi vec je, ze zcela ignorujes statistiku podle ktere umrti na spalnicky v USA drasticky pokleslo jiz pred zavedenim vakcin. Zeby se na uspesne lecbe spalnicek podilely mydlo, sprchy a zdrava strava? K cemu potom ockovani kdyz si deti mohou prodelat...

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (Vampir) (20.2.2020 23:37) reagovat
2 JO HO HO: tak si precitaj ako antivaxeri dobyli ostrov Samoa. Dost poucny clanok aj s odkazmi, jak to prebiehalo.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (biootec) (20.2.2020 23:03) reagovat
Konspirační otázkou nyní je, kolik je dalších takových případů, o kterých se neví, protože narozdíl od slečny Tarsell to nikdo deset let nepřezkoumával? A proč CDC tvrdí, že "Of the 4 remaining deaths ... the other two did not have sufficient evidence to confirm or rule out whether Gardasil caused the death.", když v případě Tarsell to nakonec povrzeno bylo? - Předpokládám, že USCFC je dostatečně autoritativní zdroj ...

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (biootec) (20.2.2020 22:56) reagovat
Ohledně jiných vakcín, doporučuju jako modelový případ Christiny Tarsell. CDC ve FAQ tvrdí, že na 80 milionů dávek Gardasilu mezi lety 2006 a 2017 bylo reportováno 183 úmrtí, přičemž se příčinnost nepodařilo prokázat ani u jednoho. Zajímavé, že jiné zdroje uvádí podstatně vyšší čísla. Ovšem zpět ke Christině, její případ byl uzavřen v roce 2018 s tím, že skutečně šlo o smrt v důsledku očkování Gardasilem. Ale toto se zjevně do toho nejoficiálnějšího amerického zdroje, tedy CDC, nedostalo.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (biootec) (20.2.2020 22:45) reagovat
Tsantsa: No tak když nikdo nic netvrdí, tak nemá co dokazovat :-) No vážně, co bys teda chtěl slyšet? A co se týče toho jednoho z milionu, počet odškodněných nevypovídá o počtech výskytu nežádoucích účinků. Otázkou na okraj je, které z nich považujeme za strašné a které nikoli. Dalším problémkem je, že jsi ve svém počtu 1/1M operoval se spalničkami, ale diskuse je obecná (aktuální koronavir nezpůsobuje spalničky, že), a jinde to může vycházet dost jinak.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 21:19) reagovat
Kazdopadne odkaz na WHO a kedy sa vyskytuje choroba suvisi z nebezpocnostou vakcin ako? Druhy odkaz, pravdepodobne dalsi konspiracny web, skutocne data pre 1963 su inde [odkaz] . Synovec JFK? To znamena? Dalsi Harry Potter argument, co nahradi fakty? T? A to si nemam robit srandu. :-D Biootec: Kto co tvrdi. Ja osobne nic. Vakciny funguju a dane to je experimentalne aj v praxi, to je fakt. Riziko som priznal 1/1M to je mnoho?

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 20:49) reagovat
Jo ho hoo: tvrda statistika to som ti dal vratane pouzitia tvojich zdrojov, hard data su k mani (WHO, CDC, Pubmed), vies bez dat by si nikto netrufol tu injekciu dat, dokazne bremeno bolo umorene vakciny funguju alebo si myslis, ze choroby proste nahodne zmizli, ked sa zacalo ockovat? Takze dokazne premeno je na antivaxeroch. Vakcinu jednu po druhej ti preberat nebudem. Menej vitaminov v strave? Zijes na sibiry v rusku? Ale mas plus, ze najdes WHO. V zime to bude inde B-)

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (biootec) (20.2.2020 19:32) reagovat
Tsantsa: Možná by nebylo od věci ujasnit si, co kdo tvrdí, a teprve potom řešit nějaké důkazní břemeno. Jak jsi asi pochopil z předchozího, tvoje práce s daty mě také příliš neochromila. "Proč jsou vakcíny tak strašné" je dost vágní vyjádření, na které mohu s klidem odpovědět "protože mají spoustu nežádoucích účinků", a nic už asi dokazovat nemusím, neboť existenci nežádoucích účinků jsi sám uznal.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (biootec) (20.2.2020 19:19) reagovat
jo ho hoo: No tak odkazem na JFK sis to už posral definitivně. Ty nevíš, že to je známá konspirátorská rodina? Ty se přece tak moc snaží poškodit americký zájmy, že jich několik muselo být odstraněno ...

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (20.2.2020 18:57) reagovat
A kdyz uz jsme u tech spalnicek (FPV a vakciny proti chripce tedy ignorujme) - jak si vysvetlit ze se spalnicky objevuji sezonne ke konci zimy kdyz je jeste zima a vseobecne mene vitaminu ve strave? https://www.who.int/csr/don/26-november-2019-measles-global_situation/en/ Jak si vysvetlit ze smrt na spalnicky stabilne klesala jiz pred zavedenim te zazracne vakciny? https://business.financialpost.com/opinion/lawrence-solomon-the-untold-story-of-measles PS: ten konspiracni web jak ty rikas, to je synovec JFK.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (20.2.2020 18:53) reagovat
Tsantso, dokaz mi existenci Boha! Diky! Nebo mi dokaz existenci UFO, dik! Anebo mi dokaz ze vakciny funguji nebo nefunguji... Dukazni bremeno totiz neni na me strane, nybrz na strane vas, pro-vaxxeru! Ja nejsem ten kdo se chysta pichat lidem injekce. Jste to vy, provaxeri, a tudiz bych ocekaval tvrda statisticka data - kdy, kde, kdo, a potom jak to dopadlo. Takze nehazej dukazni bremeno na me, ja jsem jenom neverici Tomas co si z doktoru nesedne na prdel jenom proto ze maji pred jmenem Mudr.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (WTFRP (20.2.2020 18:31) reagovat
johohoho: Mozna ten fond pro lidi, co jim vakcina neco zpusobi je pro to, aby lidem, co si rikaj co by kdyby, zavreli hubu a netrpela cela populace.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 15:47) reagovat
biotec kazda vedecka praca nieje bezchybna, ale kazdy antivaxer, ktoreho som videl nema dokazy. Mozes mat iny nazor, ale z toho fakt nespravis. Navyse som na Jo Ho Hoa velmi dobry v tom, ze tu ignorujem dokazne bremeno, ktore je na jeho strane a venujem sa jednotlivym odkazom, pokial maju vypovednu/fakticku hodnotu.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 15:37) reagovat
Spalnicky, sam tu dodas data pre ockovanost. USA mavalo 500 tis pripadov rocne s priemernou mortalitou spalniciek 1 az 3 na 1000 a to prevazne deti a caa 1 z 20 deti mavalo seriozne nasledky. Takze tych 110 M vakcin rozdanych za 12 rokov v USA co dava 126 odskodnenych je horsie ako 300tisic (12*0,5M/20) z toho 6000-18 000 mrtvych za rok. Tvoj posledny odkaz na health impact news, je konspiracny web, tvariaci sa ako seriozny zdravotnicky. Stale cakam na nejaky jasny arguement preco su vakciny tak strasne.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (biootec) (20.2.2020 15:34) reagovat
jo ho hoo: Nevím, o co se snažíš. Kolega už se přece vyjádřil, že dle jeho výpočtů mělo očkování proti spalničkám historicky velký ekonomický přínos, tak to bude na věky věků a plyne z toho, že všechny vakcíny jsou bezpečné. Každá vědecká práce je přeci bezchybná, tedy kromě těch, co by si dovolily být kritické vůči blahodárným účinkům očkování, takže nějaký _názor_ jej nezajímá, bez ohledu na odkazy.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (20.2.2020 14:59) reagovat
a to je to jedna ze skupiny vakcin ktere udajne funguji (nestovice, spalnicky, tetanus). Co ale takove vaznejsi orisky, jako "vakcina proti chripce", kterou do sebe picha muj sef aby pak mel chripku trikrat za zimu? Nebo co znama HPV vakcina? https://healthimpactnews.com/2019/has-the-gardasil-hpv-vaccine-really-eliminated-cervical-cancer-in-australia-statistics-show-increase-of-cancer-rates-after-vaccine-introduced/

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (20.2.2020 14:53) reagovat
jestli za ad hominem povazujes oznaceni provaxxer, tak nevim proc se tady za ockovani tak peres? Ok, spalnicky: Je to sezonni onemocneni https://www.who.int/csr/don/26-november-2019-measles-global_situation/en/ a to hlavne v chudych zemich kde lze ocekavat spatnou hygienu. Nicmene chytaji to i naockovani lide a to cim dal tim vic... https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3905323/ semtam ta vakcina nekomu znici zivot https://www.mctlaw.com/101-million-dollar-vaccine-injury-mmr/

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 13:43) reagovat
bonus fakt, som slepa 3,14cha bonus fakt 2: 4,2G bolo vyplatene za obdobie 30 rokov od 1988, takze len na spalnickach ma vlada USA usetrenych cca 30G Zaver: vakciny SU bezecne (riziko 1 az 2 k milionu) a SU ucine (minimalne ekonomicky)

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 13:35) reagovat
btw COVID-19 bude mat vakcinu najskor tak za 18 mesiacov zn.: primiesat autismus nieje ziadna sranda

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 13:33) reagovat
Jo ho prosim ta citaj, chces diskusiu a necitas, ad hominem sme sa dopustili obaja. Zaplatili 4 miliardy dolarov, vies kolko usetrili? Priklad priemrna cena liecby spalniciek v USA je 2k dolarov (H Carabin - ‎2002), pred zavedenim ockovania bolo 500k pripadov rocne ( Aaron Levin. Vaccines Today.2000). To je len jedna z chorob a sme na 1G, za spalnicky bolo len jedno odskodnenie z 4865 pripadov, takze necele jedno mega na priemerne odskodnenie, to je 999 mega usetrenych. [odkaz]

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (JSBDRP (20.2.2020 11:59) reagovat
Tohle je teda radna stupidni demagogie a blbost. Podil nakazenych/nemocnych/mrtvych koronavirem naockovanych proti cemukoliv vuci neockovanych vuci nicemu v pripade nakazeni nebo dokonce umrti koronavirem bude plus minus stejny. Protoze dosud neexistuje zadne ockovani proti koronaviru (a hned tak nebude), dokonce ani ockovani proti necemu jinemu, ktere by aspon slabe pomohlo.Tohle uz je jak ty komoussky agitacni plakaty. V podstate to prekrocilo uz i mentalni stupiditu zarputilych odpiracu ockovani.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (20.2.2020 11:58) reagovat
kde jsem se tsanso dopustil ad hominem? Kdyz ti dam odkaz ve kterem je ze USA uz zaplatily 4 miliardy dolaru odskodneni za poskozeni vakcinami, tak reknes ze vakciny jsou stale bezpecne. A kdyz mas 3416 clanku na tema bezpecnosti vakcin, tak kde je mas? Ty rikas ze se tim profesionalne zabyvas a nejsi schopny dodat zadne vysledky, jen dokola opakujes ze jsou vakciny bezpecne, tak co chces po me?

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 11:29) reagovat
Aby som len nekecal o vedeckych vysledkoch. Za rok 2019 je 3416 clankov na temu bezpecnosti vakcin v DB Pubmed a medzirocne toto cislo stupa o par stoviek.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 11:21) reagovat
*ad hominem

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 11:20) reagovat
Ja vidim vysledky vedecke prace kazdy den, je to moja praca. Padesatdevet ma uplnu pravdu sam to jo ho hoo to dokazujes. Hodis sem jeden data set, ktory potvrdzuje bezpecnost vakcin, ohradis sa, ze predsa niesu bezpecne ked je tam riziko a ked to riziko porovnam z beznymi javom, ignorujes to. Kricis cenzura a do hominem, pritom, nepredlozis ziaden dokaz, ze vakciny su skodlive alebo neucine pripadne s inym negativnym dopadom. Mas jeden dobry pokus, zvysok sa priznavam je mi k smiechu.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (20.2.2020 11:02) reagovat
jake vedecke prace? Kdy jste tu naposled videli vysledky vedecke prace? Vzdyt kazdy pro-vaxx post na Roumingu je jen trapny osobni utok a zesmesneni vsech co maji ohledne vakcin pochybnosti...

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (Padesátdevět) (20.2.2020 10:55) reagovat
Nejtragičtější je, když se názor staví na úroveň výsledků vědecké práce. To pak leckterý student univerzity života získá pocit, že se také může vyjadřovat k čemu ho napadne.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (20.2.2020 10:50) reagovat
doporucuji: https://www.youtube.com/watch?v=j8nrdybZZzA - a i tu diskuzi pod tim.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (20.2.2020 10:37) reagovat
Ano, "zadna debata neni -TM" To vas vsechny provaxxery cvici ve stejnych ustavech, ze pouzivate stejne argumenty? Zadna debata neni protoze se ve svete zakazuje prodej knizek ktere oponuji vasi jedine spravne pravde, argumenty proti vakcinam se mazou z vyhledavani na Googlu, a anti-vaxxeri jsou oznacovani za "popirace"... To opravdu neni debata, to je utok na svobodu slova. Holt nemate argumety kteryma byste antivaxxery umlceli, treba skutecne statistiky, tak antivaxery rovnou zakazte...

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 10:37) reagovat
Ano, ten program okomentujem s takymito slovami. Vsetko nesie riziko aj prechadzka vonku. Pokial je riziko jedna k milionu a ty sa toho bojis, tak vez, ze sanca ze ta trafi blesk je udajne 1 ku 84 tisic. Neviem jak ty ale ja sa bleskov nebojim.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 10:32) reagovat
diskusi si zahajil az druhym odkazom, ak melem kraviny tak mi povedz, co tym amazonovskym tvrdenim chces prekazat? Argumantacia pro-vax je antivax komunitov ignorovana, preto tam nieje debata, ziadna debata totiz v tomto momente nieje, niesu ziadne nove zistenia o skodlivosti vakcin, len tie ktore uz vieme, pripadna debata sa da viest o ich frekvencii a ci su naozaj poctivo hlasene.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (20.2.2020 10:32) reagovat
Tsanso, takze odkaz na to ze federalni vlada ma dokonce program na vyplaceni penez lidem pozkozenym vakcinami okomentujes slovy ze to krasne dokazuje jak jsou vakciny bezpecne?

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 10:29) reagovat
Super odkaz Jo ho hoo, krasne dokazuje, ze vakciny su bezpecne sanca, ze sa nieco stane je tak 1:1 000 000 za predpokladu, ze sa dohodneme, ze kompenzacia=vedlajsi ucinok vakciny (co je posunute cislo v tvoj prospech). A teraz si skus najstnaklady na liecenie chorob sposobnene neockovanim a porovnaj cisla.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (20.2.2020 10:24) reagovat
meles kraviny tsanso, nic takoveho netvrdim, a lituji ze jsem zkusil zahajit diskuzi s nekym kdo o diskuzi nema zajem, jen o zesmesneni oponenta. Jen tak dal, a nezapomen si pichnout injekci ;-)

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 10:22) reagovat
Jo ho hoo: Takze ti tvrdis ze miera predajov knih urcuje co je skutocny fakt? To potom taka snehulienka musi byt pravdivejsia nez akekolvek matematicke skripta. btw vakciny sa daju kritizovat a konstruktivne, lenze nieco mi hovori, ze to nebude konstruktivna kritika =) btw najpredavanejsia kniha na amazone je Harry Poter (vysledok z googlu).

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (20.2.2020 10:20) reagovat
Since 1988, over 21,585 petitions have been filed with the VICP. Over that 30-year time period, 18,533petitions have been adjudicated, with 7,090 of those determined to be compensable, while 11,443 were dismissed. Total compensation paid over the life of the program is approximately $4.2 billion https://www.hrsa.gov/sites/default/files/hrsa/vaccine-compensation/data/data-statistics-vicp.pdf

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (jo ho hoo) (20.2.2020 10:14) reagovat
tsanso, v odkazu ktery jsem dole daval rozebiraji jak chlapik dostal 50 milionu dolaru od Bill a Melinda Gates Foundation na propagaci vakcinace deti, a pak ten samy chlapik na Joe Roganovi tvrdi ze ho nikdo neplati, a stezuje si ze se na Amazonu neprodavaji jeho knihy, ale ze knihy ktere kritizuji urcite vakciny se prodavaji, nacez Amazon ty knihy ktere kritizuji vakciny "zakazal"... To je skutecne skvele, no neni to skvele? Ze pro-vaxxeri se nezmuzou na lepsi argument nez zakazat knihy ktere je kritizuji?

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (TsantsaRP (20.2.2020 10:03) reagovat
hmm hmm: presne o tom tocim, plno reci aspon jeden dokaz? Ktore konzervanty/djuvanty? Fascinuje ma ako mas bezmeznu doveru v kristalovo ciste umysli pohrebnych firiem, zvlast po mnoho ich skandaloch,... Urcite by nezaistovali zisky povinostou nakladanim s neboztikmi. Preco by to delali? Na rovinu, kazda dirma ma za ciel produkova zisk, ak je toto jedine, co na pharma priemysel mas, kazdy priemysel je zly a vlastne aj ty sam, dufam, ze nepracujes a ani nepoberas davky, peniaze sposobuju utrpenie.

Obrázek 'Savage-title' Obrázek 'Savage-title' (MSGRP (20.2.2020 9:56) reagovat
Ktorýže ostrov to uveril antivax kampani a potom tam mali epidémiu?

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...