Pravda24  |  ČasProŽeny  |  MyMuži  |  MotorGuru  |  VipShow  |  NeposlušnéTlapky  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení  |  ByznysDeník


Nalezeno 154 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesátpět:
   

Strana 1/3. 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (27.5.2020 9:31) reagovat
(maximus): Zlá globalizace už ve starověkém Římě! Už jsem mu jednou zkoušel vysvětlit jak to je. Teď jsem se už jen chytil jeho poznámky o Římě a zkusil ho uklidnit. Nenapadalo mě, že nějaký chytrý chlapec, který má určitě veliké historické i všeobecné znalosti v tom bude šťourat. Jsem prostě jen hloupý chlapec :-)

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (maximus) (27.5.2020 8:31) reagovat
Hloupý chlapče, pád Říma sebou stáhnul i okolní državy, takže ani 4x nižší plat by nám nepomohl...

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (27.5.2020 7:07) reagovat
(neser): mám pocit, že jsme se zacyklili. Bílá díra chrlí čas. Jestli je Německo něco jako Řím před pádem, tak jim pak není co závidět. Jistota nižšího příjmu je lepší než pád společnosti. Buď tedy rád za jak říkáš 4x nižší plat.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (neser) (27.5.2020 6:54) reagovat
A jeste : pokud je cena prace dana, jak tvrdis, tak proc by se nekdo stehoval za lepsim vydelkem? Proc ti v jedne firme daji vic a v jine mene? I v ramci jedne zeme? Psal jsi ze je to o schopnostech managmentu,,dobre, ale pak to tedy NENI DANE. Je to ovlivneno mnoha faktory. Je to vzdy invidualni. Proc davaji praci cizincum, kdyz jim plati mene, ale cena prace je dana? Vidíš tu protiřeč? Cena prace dana neni, za to same mi v sousedni firme zaplati polovinu, na druhe strane o něco víc. Tak kde je to dane?

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (neser) (27.5.2020 6:49) reagovat
Lumpen: Tu jejich kvalitu uz nevytvari nemci, ale stale linejsi turci a dovoz. Takze v bubline jsou oni. Ta jejich kvalita je navic, jak jsem psal, vetsinou jen cizi kvalita s jejich nalepkou. A dle meho to nedela jejich spolecnost na vyssi urovni, ale spolecnost zavislou na cizi pracovni sile. Takze ta jejich kvalita je jen o tom, az svetu dojde, ze to same mohou koupit za polovinu treba u nas, bublina splaskne a jejich "uroven" bude v tahu. Vnimame to kazdy jinak, ale me to prijde spis jako Rim pred padem

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 15:15) reagovat
(Karel Loprais): Tak hlavně že si to umíš odůvodnit...

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (Karel Loprais) (26.5.2020 15:07) reagovat
Krom toho je to setrvačnost po válce nastartovanýho hospodářství.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 14:49) reagovat
(Karel Loprais): Utopie co si popsal nemůže existovat. Argument já tam žil a viděl jsem je také blbost (společenská bublina, tvůj pohled vidění světa, Dunning–Kruger effect). Chceš říct, že jejich migrační politika byl velmi promyšlený tah, který my Česko prokaučovalo? ;-) Tak to vlastně potvrzuješ, že jejich společnost je na mnohem vyšší úrovni než česká.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (Karel Loprais) (26.5.2020 14:41) reagovat
Tím, že zadávaj práci těm zahraničním kolegům, kterýma pohrdaj. Žils tam nebo seš jen wikipedickej expert? Na běžnýho pracovníka tam připadaj dva manažeři, který nesmíš propustit, protože jsou odboráři (a dobře si toho vědomi), nic nedělaj.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 14:38) reagovat
(Karel Loprais): No jasně. A to co exportují a jejich vysoké HDP tam vzniká jak? [odkaz]

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (Karel Loprais) (26.5.2020 14:25) reagovat
Je to tak. Němci nemakaj. Nějakej čas jsem tam žil. Přichází dopoledne, odchází po obědě, většinu času stráví kávou a pohrdáním kolegy z jiných koutů světa. A pokud po nich něco chcete, musíte dát velkýho bacha, aby to nebyl odborář.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 14:23) reagovat
(neser): Není to jiné téma. Pokud bychom do montovny za 20 000 nešli, tak tam půjdou Rumuni nebo Ukrajinci. Nebo by se montovna přesunula do Bulharska. A takhle to je stále dokola. Naštěstí jsou otevřené hranice a pokud má člověk dostatečné schopnosti, tak může jít do země kde dostane lepší peníze. Jen mu to trochu bere právo se do té lepší země navážet jak tam jsou lidi blbý. Takhle to funguje i na pozicích kde je potřeba vyšší vzdělání. Všiml sis kolik je v Čechách doktorů Slováků nebo Ukrajinců?

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (neser) (26.5.2020 14:10) reagovat
Děkuji, asi chápu. Ale nadále nesouhlasím s tím, že by v německu byla vyšší kvalita práce. To už opravdu pár let vubec neplatí,,,ale v lidech to jako názor zůstalo. Němci už prakticky vubec nic nevytváří (zase mluvím o průmyslu). Jinak samozrejme ano, je to o spolecnosti jako takove. I o tom, že my do te montovny proste za 20 000 nakonec pujdeme, i kdyz nemec (i horsi pracovnik) by to pod 50 000 proste nedelal i kdyby bydlel tady,,ale to už je asi jine tema.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 14:01) reagovat
(neser): Žijeme prostě ve společnosti. Není to jen o tobě. A tyhle věci jako peníze a bohatství se odráží podle schopností celé společnosti. A schopnosti německé společnosti jsou vyšší než schopnosti společnosti české.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 13:58) reagovat
(neser): Ve velkých firmách jako zaměstnanec máš hodnotu práce také danou tím, jak tvou práci dokáže využít tvé vedení. To jsem se ti snažil naznačit. Pokud tvé vedení není schopno tvou práci využít a zhodnotit dostatečně. Třeba neprodává produkty na zajímavém trhu za zajímavé peníze, tak ti ty zajímavé peníze ani nemůže zaplatit. Třeba tvé vedení nemá dostatečné schopnosti tvou práci zhodnotit. (snažím se ti to co nejvíc zjednodušit)

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (neser) (26.5.2020 13:53) reagovat
Opet Lumpen : Kdyz za praci v nemecku dostanu 4x vic nez tady,, tak jak to, ze je cena prace dana? Odpovez prosim. A argument, at jdu delat tam,,myslis vazne? Opravdu? Ze je tam vyssi uroven je prece nesmysl. Hodnota prace je dana , jak tvrdis. A pokud to plati jen pro jednu zemi, jakto, ze tu maji za stejnou praci lide ruzne platy? To je proste nesmysl,,,ale zacnes o ruskych desinformacnich webech... ja nevim,,,asi to nema cenu. ja uz te vubec nechapu. Ale cena prace samozrejme dana neni.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 13:40) reagovat
(neser): nebo u toho svářeče? Když si schopný svářeč a v Německu nejsou takový, tak si tam najdi práci.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 13:39) reagovat
(neser): Nebo budeš brblat, vymýšlet jak ošidit stát na daních, dělat na černo a volit populisty, kteří to těm lepšolidem ukážou. Navážet se do do EU a fandit jednoduchým řešením z Ruských dezinformačních webů. Myslet si že revoluce a třídní válka proti vymyšleným nepřátelům vše vyřeší a žít z málo peněz. Vše je jen o společnosti a začíná u školství a vědy.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 13:35) reagovat
(neser): Tak to vezmeme od toho svářeče. Svářeč pracuje poctivě a poctivě si platí daně. Za daně si kupuje služby, jako je zdravotnictví, vědu, školství sociální podporu a politiky (odborníky), kteří rozhodují ve složitých věcech za něj. Podle toho také služby dostává. Pokud tyto pozice na které je potřeba vzdělání dobře zaplatíš, tak získáš schopné kvalitně vzdělané lidi i ze zahraničí. To se odrazí ve školství ale i ve vedení podniků. Schopný manažer tím získá lepší nabídky a moct dát dělníkům víc peněz

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (neser) (26.5.2020 13:26) reagovat
Tedy nemecka kvalita : sousedni firma v HK: AXIS: svaruji tam vselijake nerez pripravky a pod. Jeste tady se tam nalepuji samolepky vyrobeno v Německu... protoze to pak prodaji za dvojnasobek ala "nemecka kvalita". Němci už nedělají dobře asi vůbec nic, od výroby, po politiku.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (neser) (26.5.2020 13:22) reagovat
Lumpen : Ano jsou na vyšší urovni nez my, protoze za stejnou praci maji 4x tolik. O nemecke kvalite bych se uz klidne i hadal, ta uz davno neni (mluvim o vyrobe). To spis nakupuji tady a pak prelepuji jenom samolepky s mistem vyroby (a za tim si stojim, delal jsem svarece sikovneho nemce uz nepotkas). A ze nenakupuji jidlo ale zlato,,asi bude tim, ze na to maji,,diky 4x vetsim platum... tocime se porad na tom, ze prace tam ma jinou hodnotu nez tady, neni tedy vsude stejna. Nemecka kvalita je minulost

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 13:16) reagovat
(neser): V Německu jsou přece jen na vyšší úrovni než my. Také opravdu mají o dost vyšší schopnosti než lidé v ČR. A odvádějí i lepší práci. Zkus se podívat třeba na jejich politickou reprezentaci a pak na naší. Nebo se koukni jak se chovají v době krize oni a my. Oni kupují zlato (investují) a my toaletní papír a trvanlivé potraviny. Oni dělají ekologická opatření pro udržení vody v krajině a my si převrtáváme studny abychom je měli hlubší než soused. Nic z toho co si vypsal bez závazků dělat nemusíš.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (neser) (26.5.2020 13:04) reagovat
*s nominální hodnotou. Jinak otrokem jsi, samozrejme i ty. At uz si to priznavas, nebo ne. A pokud si mysliš, že nejsi, tak prestan platit daně. Prestan dodrzovat zakony. Prestan pecovat o deti. Prestan komunikovat s urady, s policii. Rychle zjistiš, jak je na tom tvá svoboda (a kohokoliv jineho). Když dáš otrokovi zlaté řetezi, porad to bude otrok v rětězech.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (neser) (26.5.2020 13:01) reagovat
Vůbec ti nedochází, že ta mzda nějak odpovídá hodnotě, kterou někdo musí vytvořit (ty). - pokud by to byla pravda, pak by mzda za stejnou práci byla všude stejna. A to není. Peníze hodnotu nemají, ale je to obecné platidlo s niminální hodnotou. Takže cenu mají. Je to etalon hodnoty. Vše (temer) se prepocitava na penize. Proc mam v nemecku za stejnou práci 4x tolik? Když mzda odpovídá hodnotě práce, jak tvrdíš? A to je práve to, na čem se láme kosa tvrzení, že hodnota práce je daná.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 11:48) reagovat
(Dr.Str.): Drž hubu ty bolševická svině. Mezi komunisty, fašisty a nacisty v podstatě není rozdíl. Sám mezi ně patříš ty komoušský prase. Pokud chceš důkaz, tak se stačí podívat na tvé milované současné Rusko ty kolaborandská zrůdo. [odkaz]

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (Dr.Str.RP (26.5.2020 11:32) reagovat
Jo, v tomhle má fašistický (Lumpenkavárník). Jediná hodnota je práce. Proto taky máme DPH.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 10:32) reagovat
I nemovitý

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 10:31) reagovat
(neser): Jediný otrok jsi ty a to v tvé hlavě. Žiješ s představou, že se někdo smiluje a něco ti dá (mrzkou mzdu). Vůbec ti nedochází, že ta mzda nějak odpovídá hodnotě, kterou někdo musí vytvořit (ty). Peníze nemají hodnotu. Zlato také ne. Ani z jednoho nic extra nevytvoříš (penězma si můžeš utřít prdel, nebo je směnit, ze zlata můžeš udělat šperky nebo el. obvody, nebo směnit). Hodnotu mají tvé schopnosti, práce, vzdělání. A také movitý majetek (pokud se ti ovšem investice co do něj dáváš vracejí)

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (neser) (26.5.2020 10:03) reagovat
Pekna diskuze. Politik se kontroluje - naprosty souhlas. Verit politikovi je hloupost. Lepsi, nez se starat o otroky, je jim dat mrzkou mzdu, kterou bych do otroku stejne musel investovat a at se staraji sami a maji pocit svobody. A kdo je zadluzenej, je "otrok" věřitele. Vicemene jsme tim padem za otroky vsichni (i když dluh nemate, jako občan zadluženého státu jste také zadlužen). Světová ekonomika je postavena na stálém zadluzovani/ zotrocovani. Ale skutecna hodnota dolaru je nula. Je nekryty. Muj nazor.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 9:31) reagovat
(,,): Tak třeba hned bych začal citátem Karla Kryla, který byl silně věřící křesťan: Politikům se nevěří, politikové se kontrolují. Věří se v Boha, věří se v přírodu, věří se v krásu, věří se v myšlenku, ideu. V politika se nevěří, a kdo v něho věří, je idiot!" Naprosto s tímto citátem souhlasím a vyvracím tím tvé přirovnání víry v politiky jako v božstvo. Krátkozraké na anarchismu je to, že si myslíš, že lidé se nenechají zfanatizovat nějakým šmejdem co touží po moci a anarchismus se nepřerodí v totalitu.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (,,) (26.5.2020 9:16) reagovat
Lumpenkavárník: Povídej, přeháněj, co je na anarchismu krátkozrakého? A co je krátkozrakého na atheismu? (Což je podobné, jen se liší božstvo, ve které nevěříš.)

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (,,) (26.5.2020 8:56) reagovat
Dr.Str.: Ano, chci, a právě proto nechápu tvoje tvrzení, že bych chtěl zavádět jeden jazyk.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (Polerady 3) (26.5.2020 8:54) reagovat
Nojo Foldyna. On i Soukup je bývalý boxer.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 8:35) reagovat
(čobolácke hovado ): Nemyslím si, že ho za to někdo chválí, ale dostává se mu za to pozornosti. (Polerady 3): Jestliže Mečiar jednal a vyjadřoval se jako boxer a to ho omlouvá. Tak Novotného omlouvá to že jedná a vyjadřuje se jako vyžranej tlučhuba. Sám bych ho ale asi tak nenazval. On totiž netluče jen hubou, ale i jedná. Ve srovnání bývalý boxer koště Foldyna u Soukupa vypadal spíše jako tlučhuba, který jen tluče hubou kecy a sliby, o kterých ví, že je nenaplní.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (Polerady 3) (26.5.2020 8:17) reagovat
Mečiar byl boxer a jako boxer jednal a vyjadřoval se. Kdežto Novotný je vyžranej tlučhuba. Ne že tluče po jiných hubách, ale že neustále tluče tou svojí.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (čobolácke hovado ) (26.5.2020 8:13) reagovat
vidím že strýco Vlaďo Mečiar majú zdatného žiaka Paľka Novotného. S tým rozdielom, že Mečiara za takýto slovník kritizovali, Novotného chvália.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 8:08) reagovat
To je prdel když se do sebe pustí vygumovaný koumoušský prase (Dr.Str.) a přesvědčený krátkozraký anarchista (,,) :-D

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (Dr.Str.RP (26.5.2020 6:53) reagovat
(,,) Ty chce zrušit státní organizace a já že hulím? To se povedlo, toto :-D

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (26.5.2020 6:44) reagovat
(vismaior): to těžko. Ta bolševická svině už bude dávno mrtvá až budou naše děti volit. A navíc minulost říká, že mladí lidé moc veliký volební potenciál nemá. Spíše je riziko, že my zblbnem a necháme se snadno ovlivnit tupou, ale promyšlenou kampaní nějakých oligarchů.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (vismaiorRP (26.5.2020 1:20) reagovat
V se tomu smejete, ale jednou si ho vase deti zvoli za prasidenta |-)

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (,,) (26.5.2020 0:17) reagovat
WTF? Jaký prosazování jednoho jazyka? Něco hulíš, nebo kam na to chodíš, na takový nápady?

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (Dr.Str.RP (25.5.2020 23:44) reagovat
(,,) Jenže lidi se ti vždycky budou shlukovat do sociálních jednotek. Jak si jistě všimneš, drží spolu především ti, kteří se dokáží domluvit. První, co bys musel zavést, je jednotný světový jazyk, ideálně pro všechny mateřský, aby informace mohly volně proudit. Jenže toho dosáhneš jedině pomocí globalizace. A předpokládám, že to zrovna nechceš, protože jinak bys prosazoval internacionálu. Chceš zavést deorganizaci v organizacích, které si za staletí vybudovaly samoopravné mechanismy.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (Jan ZachrtaRP (25.5.2020 22:47) reagovat
Které části věty "Drž hubu bolševická svině" jste nerozuměl pane Filipe? B-)

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (kidal) (25.5.2020 20:56) reagovat
Prase mluví o sviních, to nevymyslíš

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (,,) (25.5.2020 20:18) reagovat
Dr.Str.: Toto dost záleží na kultuře; teď prostě jsou lidé většinově zvyklí, že svět (přes všechnu jeho pestrost) je rozdělen mezi státy. Jsem ochoten (a dělám to) celý život lidem vysvětlovat, že státy vedou k těm největším pohromám v historii, a že to všechno umožnili lidé, kteří vzývali moc, poslouchali zákony a vykonávali rozkazy. Samozřejmě nic není výstižnější než názorná ukázka, jenže kolik lidí si z nich bere ponaučení? Já si akorát všiml "nacisti bad", ale to prostě není ta hlavní mesidž.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (Dr.Str.RP (25.5.2020 20:07) reagovat
No ona v takových státech většinou vládne anarchie. Většinou, když se z území stane území nikoho, hned to někdo zabere. Stačí se podívat na Liberland. Svoboda a demokracie a sebepasování se do role prezidenta. Jde to rychle.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (,,) (25.5.2020 20:02) reagovat
To je něco jako zborcené harfy tón. Stát, který nekrade... má vůbec smysl, aby existoval?

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (Dr.Str.RP (25.5.2020 19:54) reagovat
(,,) Jo, státy, ve kterých se neplatí daně a děcka nechodí do školy, jsou oázami svobody...

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (25.5.2020 19:49) reagovat
(Dr.Str.): Ne! To už jsou zas tvoje fantazie. Já budu radši dál podporovat pravidla a demokracii. A ukazovat všem kolem dobyvatelské myšlení Ruska, které nás považuje za nepřátele. A dál také budu pohrdat kolaborantskými sviněmi jako si ty.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (..) (25.5.2020 19:36) reagovat
Jeden bolševická svině, ten druhý pouhá svině.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (,,) (25.5.2020 19:25) reagovat
Dr.Str.: Ne všechen kapitál je dluh. Lidé vytvářejí statky a směňují si je, mají tedy vytvořené hodnoty, které reálně existují. Lze velmi dobře, i v dnešním světě, fungovat bez úvěrů. Brát si úvěr není povinnost. Nesmíš tu komunistickou agitku tolik žrát. Mimochodem, otroctví je např. povinná služba, pokud ji stát přikáže během nouzového nebo válečného stavu. Otroctvím je také povinná školní docházka. Otroctvím lze nazvat i stav, kdy většinu pracovní doby vyděláváš na to, abys mohl zaplatit daně.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (Dr.Str.RP (25.5.2020 19:20) reagovat
(Lumpenkavárník) Tvé sexuální fantasie jsou zajímavé. Mohl bys rozvést, jak jednou budeš partyzánem a zachráníš lepé děvy z mých spárů?

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (25.5.2020 18:48) reagovat
(,,): Nemá smysl mu něco vysvětlovat. (Dr.Str.) Je komoušská svině na kterou je i vody škoda. Bude dokola opakovat propagandistický kolaborandský hovna a otravovat normální lidi. Přitom je to zbytečný blb co se tahá za zakrnělýho pindíka před fotkou Putina. A sní o tom, že Rus jednou přijede do Česka, okrade a povraždí lidi a kolaborantům jako je (Dr.Str.) zase rozdá cizí majetek.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (Dr.Str.RP (25.5.2020 18:47) reagovat
(jdsulin) Spíš jde o to, že úvěr je moderní forma otroctví. Mimochodem, když se řekne otroctví, většina lidí si představí otrokáře jak nahánějí černochy v Africe. Ve skutečnosti dávné formy otroctví byly mimojiné i o tom, že člověk prodal do otroctví i sám sebe. Dobrovolně, jako dnes bereme úvěr. Kapitalismus postavený tak, jako teď, stojí a padá na úvěru. Kdyby nebyl úvěr, nebyl by kapitál. Když nebude kapitál, není směna. A proto je to špatně. Úvěr je nutnost. Když budou lidi bez dluhů, systém se zhroutí.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (grasakRP (25.5.2020 18:40) reagovat
Kunda sem kunda tam...

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (,,) (25.5.2020 18:38) reagovat
To s tím vyváděním zisků mě fascinuje. Já doteď nechápu, co je v tom za problém, hlava mi to nebere. Firma se může přetrhnout, aby lidem dala práci a společnosti prodala nějaké zboží nebo služby za peníze, které jí ta společnost dobrovolně zaplatí... ale pán je jak malý dítě, a peníze, které firmě jednou dal, chce zpátky, nebo jí chce přinejmenším rozkazovat, co s nimi má dělat. Chápeš Dr.Str., co je dobrovolná směna? Jestli nechceš, aby firma měla tvoje peníze, tak jí je prostě nedávej.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (jdsulinRP (25.5.2020 18:25) reagovat
Dr.Str.: argumentem, ze jsme zotroceni zapadnim systemem proste neuspejes, mas naivni predstavu, ze bez zapadu bychom byli mnohem dal, nebyli.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (Dr.Str.RP (25.5.2020 17:56) reagovat
(Lumpenkavárník) Samozřejmě. A kdyby nebylo Sovětského svazu, tak bys nejspíš neexistoval a tanky se tu vyrábějí s křížem na korbě. Alternativní historie je vtipná věc - nikdy se nestala, ale jde s ní argumentovat. Momentálně jsme zotročení západním systémem, firmy vyvádějí zisky na západ a ukrajují z naší produktivity. Jsme jen marka kapitalismu a dá se říct, že jestli tenhle systém podporuješ, jsi vlastizrádce ty. No, hlavně že máš pocit osobní svobody...

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (25.5.2020 17:30) reagovat
(Dr.Srt.) jen nekecej ty komoušskej vlastizrádce. Kdyby nemělo Rusko strach z Německa a Ameriky, tak už nám tu dávno drandí tanky a krade a ničí vše na co přijde.

Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' Obrázek 'Jak spravne mluvit s komunisty' (LumpenkavárníkRP (25.5.2020 17:25) reagovat
(neser): neřeš co říká Novotný. To je těžko ověřitelné jestli má naprostou podporu. Nebo jestli tím nemyslel Řeporyje. Chtěl si důkaz, že podle Ruska jsme nepřátele, kteří rozpoutali v Rusku válku a ukradli Ruské zlato.

Strana 1/3. 1 2 3 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...