ČasProŽeny  |  Pravda24  |  VipShow  |  NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  ByznysDeník


Nalezeno 127 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátčtyři:
   

Strana 1/3. 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (maximus) (3.7.2020 9:02) reagovat
,,: ty seš hroznej exot...

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (,,) (3.7.2020 8:20) reagovat
mrkev je kokot, souhlasím. Ale ne proto, že oponuje tobě. Ty jsi totiž taky kokot.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (maximus) (3.7.2020 0:36) reagovat
a mrkev je kokot...

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (mrkevRP (2.7.2020 18:36) reagovat
Tak co jsme zjistili? BG je jako vždy blbec, který nemá páru o ničem co komentuje a jehož znalost angličtiny je na tak vysoké úrovni, že by z fleku mohl dělat ministrini financí v Babišově vládě; maximus je zbabělec, který chce příklady a když je dostane, tak mu najednou nejsou vhod; brnokomouš je jako vždy komouš, který se ani neobtěžoval zjistit, o čem vlastně "BLM" je a Lumpenkavárník je klasický reprezentant SJW, který zhltl postmoderní propagandu stejným způsobem, jako BG prehltává Tuckera Carlsonů...

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (maximus) (2.7.2020 17:52) reagovat
,,: Přesně, ten černoch to třeba mohl udělat jinak a nezvraždit člověka... předpokládám že jiného černocha...

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (,,) (2.7.2020 17:10) reagovat
I kdyby vraždilo 10 černochů, smrt té holky to nijak neospravedlňuje. V řetězu událostí mezi tím černochem a zastřelením holčičky je X dalších článků. Každý měl možnost něco udělat jinak.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (maximus) (2.7.2020 15:22) reagovat
Černoknížeholouskáček: Díky, díky moc. Kdyby nebylo holčičky, tak by se to nestalo, kdyby se naše planeta přestala točit, tak by holčička asi stejně umřela, a kdyby nebylo toho fízla, tak je pravděpodobné, že by to udělal jinej fízl, Tede... Každopádně, kdyby nebylo vraždícího černocha, cajti by tam jeli třeba až holka bude v 15ti kšeftit s drogama nebo by na ni narazili až bude šlapat ulici, případně při demošce poběží s LCD TV z Wallmartu...

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (LumpenkavárníkRP (2.7.2020 14:48) reagovat
(maximus): Regulérní psychopat a rasista říká anarchokapitalistovi vořechu. Ty tady ospravedlňuješ všechny chyby a přešlapy policistů. Pokud by nebylo "fízla" také by se to nestalo. Pokud by nebylo holčičky, také by se to nestalo. Pokud by se naše planeta přestala točit, také by se to nestalo. Vyvrať to, Charlesi Mansone.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (maximus) (2.7.2020 14:28) reagovat
,,: "ty jseš prostě regulární psychopat." mi řiká anarchokapitalista... Každopádně ty retarde jeden, já neospravedlňuju smrt holčiny, naopak má být za to fízl potrestán jako za vraždu a je to smutné, ale pokud by nebylo vraždícího černocha nikdy by se to nestalo... Vyvrať to, vořechu...

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (2.7.2020 10:49) reagovat
"Černoši mají vyšší procento kriminality je příčina toho, že s nimi policie jedná jinak?" -- policia s nimi nejedna inak, to je falosny predpoklad. Vyssie percento kriminality znamena vyssie percento incidentov. A media si povyberaju rasove incidenty aby rozduchali rasove vasne.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (,,) (2.7.2020 10:48) reagovat
maximus: Tvojí debilní logikou je ospravedlnitelný všechno. Osoba A spáchá zločin, proto je správné zabít osobu B. To nevymyslíš, tohleto. Victim blaming jako prase, ty jseš prostě regulární psychopat.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (2.7.2020 10:47) reagovat
1. neni vidiet co ta obet robila, plus na konci videa je zaznam ze sa tam objavila zbran. 2. tam sa poznali a boli medzi nimi nepokoje, to nemozes pocitat do policajnych zasahov, 3. neni na zazname co sa dialo predtym, vyjadrenie policajta chyba, 4. ukazka ako obet nepocuva vyzvy policajta. A zase, par incidentov, ktore su zmanipulovane a nafuknute.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (maximus) (2.7.2020 10:43) reagovat
,,: V první řadě, kdyby černoch přebývající ve stejném baráku nikoho nezavraždil, swat by se tam nikdy neobjevil a holčina by žila. Černoknížehopinďour: Lůza se rozčiluje, jaká lahoda. To že policista je černoch je důležité už jenom proto že BLM jsou rasističtí vůči bělochům. Videí se nedá najít desítky, protože skoro všechna jsou ospravedlnitelná. A i kdyby desítky, pak je to v podstatě ok, vzhledem ke kriminalitě a nebezpečnosti černochů...

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (LumpenkavárníkRP (2.7.2020 10:32) reagovat
(maximus): Já jsem tak nějak tušil, že ani videa nebudou mít smysl, vzhledem k tvé potřebě demagogicky lhát, ktará pramení z tvého kreténství. Tak bych se jen pozastavil nad tím, co má společného s problematikou to, že střílející policista byl černoch? Tak alespoň v jednom bodě si uznal, že se to děje. Videí se dá najít desítky. Jen do diskuze jich vkládat víc nejde. A očividně to nemá smysl. Stále tu mentální kriplové jako ty budou rasisticky obhajovat chyby policistů.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (,,) (2.7.2020 10:30) reagovat
maximus: Joseph Weekley, který Aiyanu zastřelil, je běloch.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (maximus) (2.7.2020 10:28) reagovat
,,: tak tohle je hrozné, přitom viníkem opět černoch...

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (,,) (2.7.2020 10:27) reagovat
Takže střelba za šátrání do kapes? To vážně obhajuješ?

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (maximus) (2.7.2020 10:23) reagovat
1. neprůkazné, 2. nešťastná situace, paní je souzena, 3. střelec byl černoch, 4. střelec mexikánec a černoch neuposlechl výzvu... ID předal a pak šátral do kapes znovu... zatím 1:3

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (,,) (2.7.2020 10:17) reagovat
Vanocnik: Tak např. Aiyana Jones.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (LumpenkavárníkRP (2.7.2020 10:15) reagovat
(Vanocnik): Asi k s diskuzí nemá nic společného, ale budiž. Ty věci se samozřejmě dějí. O tom ale vypovídají statistiky. Nikoliv pár videí. Když je budeš chtít hledat, tak jich najdeš spousty. [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (Hoaxha) (2.7.2020 10:13) reagovat
DzzD: ano B-)

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (Vanocnik) (2.7.2020 9:55) reagovat
Lumpenkavárník: Prosim posli nejaka videa kde se černoch nijak nebránil a ani nevzpouzel a byl zabit. Popravde ti neverim.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (maximus) (2.7.2020 9:51) reagovat
černoknížeho šourek: Lůza, která nic nedokázala a nic nemá - tvůj případ, tak mu přijde dementní aby ochrana majetku probíhala i za pomoci ostrých střel... Každopádně mě vůbec černoši nezajímají a tady kdyby takovéhle hnutí rozjeli cikáni, něco jako brown lives metter, tak ty vole to bych se smál, stejně jako se směje polovina US, žel to co se rozjelo, z toho nakonec bude dřív nebo později ozbrojený konflikt, a tím se vše vyřeší... Nejvíc mě pobavil ten řev, jak se týpek bránil a pral to do antifáka...

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (DzzD) (2.7.2020 9:18) reagovat
Hoaxha: to má nějak dokazovat to co řikáš nebo tady daváš jen náhodné odkazy? ;)

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (LumpenkavárníkRP (2.7.2020 9:16) reagovat
(BG): Chceš nějaká videa kde se černoch nijak nebránil a ani nevzpouzel a byl zabit? Co je příčina? Černoši mají vyšší procento kriminality je příčina toho, že s nimi policie jedná jinak? (maximus): Ty si dobrý dement. Samozřejmě to, jakým způsobem někteří jedinci "demonstrují" je špatně. Mentalitu těch lidí moc nechápu. Na druhou stranu si nejsem jistý, jestli by demonstrace měly takový ohlas pokud by byly poklidné. A o střílení ostrýma? Jak jsem psal. Charles Manson by z tebe měl radost.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (Ucho) (2.7.2020 9:10) reagovat
@Lumpenkavárník To so vážně myslíš, že člověk který očividně neví co je straw-man a ještě je schopný se o tom půl dne hádat, pobere takhle složité téma? Vždyť on je uplné NPCčko.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (2.7.2020 9:05) reagovat
"Policisté nejsou bezchybní. Právě naopak." Nik netvrdi ze neexistuju vynimky. Ale tie vynimky sa zvelicuju mediami a ludia to vztahuju na vsetkych policajtov, a ako som uz pisal, zakryvaju si tym realne problemy. "Nemůžeš popírat oficielní statistiky" statistiky ukazuju dosledky, nie priciny, o tom som tu uz tiez pisal.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (maximus) (2.7.2020 9:04) reagovat
poskok černoknížete: Já sem s policií nikdy neměl problém, akorát jednou nás jako nachcané teenagery pokutovala, že jsme chcali na metro, to byla ale měšťátská prasata. Jinak v momentě kdy protesty přerostou v ničení a rabování má být povolána policie a střílet ostrýma. Neplatim státu daně, aby se na mě vysral a nějaká lůza mi zlikvidovala živobytí. Jen je smutné že černoši jsou prostě rasistická lůza a běloši z řad demokratů jsou komouši, to je tady u nás stejné s liberáli z pražské kavárny...

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (Hoaxha) (2.7.2020 8:55) reagovat
DzzD: Stary pan nema v nicom prsty, samozrejme https://www.influencewatch.org/non-profit/open-society-foundations/ To ako dobry stary pan vyjebal v 1997 s polkou Azie, bolo tiez velmi filantropicke.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (LumpenkavárníkRP (2.7.2020 8:51) reagovat
(BG): Policisté nejsou bezchybní. Právě naopak. Je to dáno bohužel typem lidí co se u policie kumuluje. Já právě rebel nebyl nikdy. Naopak jsem byl vždy a i dnes jsem velmi slušný. Snažím se nikomu nijak nevadit a většinou lidem ustupuji. Dříve jsem ustupoval více, ale dnes už si mohu dovolit se více bránit. Vím že problém o kterém mluvím existuje. Nemůžeš popírat oficielní statistiky s tím, že si viděla nějaká videa :-(

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (2.7.2020 8:43) reagovat
"Sám jsem jako mladý něco takového několikrát zažil ze strany policie nebo lidí." Tak tym sa vsetko vysvetluje. Pan bol rebel ktory neznasal policajne prasata. Tak to si s cernochmi z gangu urcite rozumiete.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (LumpenkavárníkRP (2.7.2020 8:40) reagovat
A to jsou všechno ty nejhorší případy, které končí smrtí. Ale ono je spousty nezdokumentovaných méně vážných případů. Třeba fackování nebo zbití někoho, nebo i hrubé urážení a nadávání. Falešné obviňování z něčeho co neděláš a vyžadování toho, aby ses hájil, nebo odešel z místa kde určitě chceš dělat něco nekalého. Tohle všechno ti sráží úctu k institucím a k lidem. Zvlášť když s tím nemůžeš nic dělat a musíš to strpět. Sám jsem jako mladý něco takového několikrát zažil ze strany policie nebo lidí.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (2.7.2020 8:39) reagovat
"Jako bílý máš 2.5krát větší šanci přežít setkání s policistou." Ty si to vylozis ako rasizmus policajtov. Ja si to vylozim tak ze cierni 2.5x castejsie protirecia policii, neriadia sa ich pokynmi a dokonca na nich utocia. Ja som videl videa z incidentov, nezostrihane, nezdemagogovane mediami. Ja si za svojim vykladom stojim.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (2.7.2020 8:38) reagovat
Kde mas institucionalizovany rasizmus? Policia? Zastreleni su ti ktori neuposluchli policajne vyzvy a tychto par pripadov nafukuju media. Castejsie kontroly? To sa da ocakavat ak je to v lokalite vyssej kriminality kde sa pohybuju gangy a pravidelne sa vrazdi. Skoly? Zamestnanie? Tam uz predsa maju kvoty pre ciernych a zeny. Media? Vela ciernych talentovanych hercov a spevakov bolo v poslednych desiatkach rokov uspesnych. Az donedavna ked zacali byt kvoty aj na hercov a zacali tlacit netalentovanych umelcov

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (LumpenkavárníkRP (2.7.2020 8:36) reagovat
(Dr.Str.): Rád bych v to věřil, ale lidi jako (BG) by si našli jiný důvod k demagogii. V posledním svém příspěvku to (BG) předvádí. Třeba si něco vylže. V Americe se vedou statistiky i na základě rasy. Ono je sice hezké, že černoši mají vyšší kriminalitu u těžkých zločinů, ale neznamená to, že s každým černochem nebo mladým se bude jednat jako se zločincem a podle rasy nebo věku posuzovat jeho hodnoty. Jako bílý máš 2.5krát větší šanci přežít setkání s policistou. 1% úmrtí 20 let muže je zabití policistou.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (Cap) (2.7.2020 8:32) reagovat
BG: ty problémy se ale navzájem nevylučují

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (2.7.2020 8:27) reagovat
"V Americe mají opravdu s institucionárním rasismem problém" A to je prave false, ktorym si BLM zakryvaju oci aby nemuseli riesit ozajstne problemy. 70% slobodnych ciernych matiek? Vysoka kriminalita? Thug culture? Crab mentality, ze ked cernoch na sebe zapracuje tak ostatni cernosi ho stahuju dolu ze sa chova ako biely ("acting white"). Vsetko to zapada do "victim mentality" demokratickych volicov, preto je to laviciakmi tak tlacene. Vy za nic nemozete, to system vam nepraje, zvolte nas a my vam pomozeme.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (Dr.Str.RP (2.7.2020 7:55) reagovat
(Lumpenkavárník) No vidíš. A kdyby si BLM zvolilo za heslo All Lives Matter už od začátku, tyhle problémy by odpadly.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (LumpenkavárníkRP (2.7.2020 7:34) reagovat
(maximus): Teda z tebe a mnohých jiných zde by asi Charles Manson uronil slzu dojetím. Škoda, že je již mrtvý. Obrázek mi připadá vtipný a trefný. Spoustu lidí se tváří, že BLM je rasistické, protože přece záleží na všech životech. Ale BLM přeci neznamená jen na černých životech záleží. V Americe mají opravdu s institucionárním rasismem problém a BLM s tím chce něco dělat. Týká se to nejvíce černých a mladých a nejde jen o zabití, které bylo na videu, ale i jednání a přístup policie a ostatních lidí.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (DzzD) (2.7.2020 7:15) reagovat
Hoaxha: když už neviš kudy kam, nacpi tam sorose ;)

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (serepes) (2.7.2020 6:30) reagovat
Mrkev je hlavně uber kokot, už dávno jeho posty vůbec nečtu -nemá to smysl, mele totiž furt dokola naučené fráze jak flašinet -je to nudné a otravné.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (maximus) (1.7.2020 23:39) reagovat
mrkve: seš hroznej straw man... a ještě k tomu komik...

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (mrkevRP (1.7.2020 23:38) reagovat
Tahle výměna mi připoměla tohle [odkaz] Rozdíl ale je, že ta borka to po čtyřech minutách pochopila... :-D

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (mrkevRP (1.7.2020 23:27) reagovat
Když neumíš chodit, nesnaž se běžet. Když nezvládáš základy, nemá cenu probírat něco složitějšího. Straw-man je argumentační faul. Argumentační proto, že se používá (vyskytuje) během argumentace (když si dvě a více stran vyměňují názory a snaží se, pomocí příkladů a důkazů, vzájemně přesvědčit). Faul proto, že jde o nekalou praktiku. Straw-man se vždycky týká alespoň dvou stran, kdy jedna se tohoto faulu dopouští tím, že špatně vykládá názor té druhé. Tvůj "logický překlad" není ani logický ani překlad.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (maximus) (1.7.2020 23:25) reagovat
Mrkve: ty seš opravdu píčus, oháníš se straw manem, což se rozjelo na těch internetech tak 2 roky zpět, předtim si o tom nikdy neslyšel... Ale jinak black lives don't metter... Všichni můžou bejt happy že my bílí jsme ještě relativně hodní, až se nasere většina, budou lítat žlutý lívance a černej rybíz na všechny strany, inbredi z východu od Polska taky...

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (1.7.2020 23:18) reagovat
Ja ti davam logicky preklad. Jak som ti uz napisal, tym ze sa to preklada ako "vyrok", neznamena ze to musi niekto vyslovit, ty kokot. Slovickar si dalej.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (mrkevRP (1.7.2020 23:15) reagovat
:D Tys tady dal správnou anglickou definici a když po tobě chci její překlad, tak mi zopakuješ svoji vlastní definici, která je úplně jiná a té anglické odporuje. To je prostě BG logic© alespoň na třetí.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (1.7.2020 22:55) reagovat
Vsak som ti to tu pisal uz asi 4x, je to proste akykolvek umyselne nespravny predpoklad ktory sa lahsie vyvracia. A: cernosska kriminalita je vysoka, preto je viac cernochov vo vazeni.... B: nie nie nie, to policajti a sudy su zaujate voci cernochom, BLM! defund police! mrkef lifes matter!

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (mrkevRP (1.7.2020 22:52) reagovat
Takže zas nic. Já to z tebe prostě nedostanu. Ani blbej překlad, hlavně že máš plnou hubu keců a povýšeně mě tady poučuješ o něčem, co máš sám celou dobu blbě...

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (1.7.2020 22:45) reagovat
"Já názor mám, ale k tomu jsme se nedostali. Proč?" Pretoze MJK a ja pre teba dolezitejsie sa vrtat v nepodstatnych detailoch, nepodlozenych argumentoch a utokoch na oponenta. :-D

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (Bé.) (1.7.2020 22:43) reagovat
mrkev - kokot - (ang.) Dick - (slo.) Rýša

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (1.7.2020 22:43) reagovat
A co jako. V logike "veta" alebo "tvrdenie" neznamena ze pred tebou musi stat hmatatelny oponent ktory vokalne to tvrdenie vyslovi, aby si ho ty potom mohol prekrutit, ty kokot. :-D

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (mrkevRP (1.7.2020 22:43) reagovat
Nebo mi alespoň napiš, jak bys ty přeložil tu definici, protože tohle už je next level MCH.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (mrkevRP (1.7.2020 22:42) reagovat
@BG Já názor mám, ale k tomu jsme se nedostali. Proč? Protože nejsi schopný uznat tak banální věc, jako že jsi doteď žil v domnění, že "slaměný panák" znamená něco jiného, než znamená. Očividně v něm ale žiješ dál, tak jakou by to mělo cenu? Opakuju jaké (a čí) TVRZENÍ tedy v téhle tvojí konstrukci BLM špatně vykládá? Nebo co si představuješ pod slovem "proposition"?

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (mrkevRP (1.7.2020 22:40) reagovat
@BG [odkaz]

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (1.7.2020 22:37) reagovat
Ty vlastne s nicim nesuhlasis a za nicim si nestojis. Len vyvracias argumenty. To je dobry postoj, ked nemas ziadny postoj, tak tvoj postoj nemoze nik napadnut. :-D

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (1.7.2020 22:35) reagovat
"já jsem ti oponoval, že nevymysleli, ale mají k tomu důvody. To však neznamená, že souhlasím s jejich závěry" -- Tak to musis dat vediet, lebo potom vyzeras ako kokot ktory to podporuje, namiesto toho aby si im to hned vyvratil. B-)

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (1.7.2020 22:34) reagovat
mrkef uz sa nestrapnuj. Proposition je proposition. To uz neuhras.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (mrkevRP (1.7.2020 22:34) reagovat
@BG "Ja som nadhodil ze ziadne rasove zaujatie neni, a ty si to napadol tym ze rasove zaujatie tam je." - Eeee. Zase špatně. Ty jsi nadhodil, že si to celé vymysleli, já jsem ti oponoval, že nevymysleli, ale mají k tomu důvody. To však neznamená, že souhlasím s jejich závěry o příčinách těchto nepoměrů. Kdybys četl dřívější příspěvky, tak dokonce zjistíš, že s ním přímo nesouhlasím. Cucáš si věci z prstu a předkládáš to jako moje názory. No a to je ten straw-man hochu.

Obrázek 'All lives matter' Obrázek 'All lives matter' (BGRP (1.7.2020 22:33) reagovat
Hoaxha: laviciar v americkom zmysle bohuzial naozaj bojuje za globalizmus a korporacie (okrem ineho).

Strana 1/3. 1 2 3 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...