NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  ČasProŽeny  |  MotorGuru  |  VipShow  |  Pravda24  |  ČasProBydlení


Nalezeno 68 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátdevět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (mikoRP (18.5.2024 12:27) reagovat
ma to zmysel akorat pro blbce, co obhajujou ruskou mantru: vystupte z eu a nato, nic vam to neda, v nicem nepomuze.., jenom to musite platit. nejde o to, ze se nedlaji picoviny a koniny, ktere se fakt delat nemusely, ale o to, ze se toho chytnou prave takovi "chytrolini" a hned to zacnou zvelicovat, nafukovata hlavne generalizovat. jak jsem prave na tom jednoduchem vypoctu ukazal, ze i kdyz je to velka suma prachu, v prepoctu je to proste jako zrnko pisku na sahare.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (blm v prestrojeni 4) (18.5.2024 12:22) reagovat
a64: Samozrejme, ze se ta zmena udela spolu s dalsima pracema pri planovane odstavce. Porad je to ale zmena navic, ktera nutne znamena praci navic, ktera by jinak nebyla potreba a tim padem to jsou naklady navic. Tohle je presne to, proc je EU nekonkurenceschopna a smeruje do pici. Misto aby chytri lidi vymysleli inovace, tak implementuji debilni narizeni, ktera nikdo nechtel, ktere neresi zadny problem a ktere nemaji zadny prinos pro nikoho.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (a64) (18.5.2024 12:16) reagovat
Direct: jj, presne toto! Vo finále to znamená linku zadarmo. Mňam! :-D

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (mikoRP (18.5.2024 11:57) reagovat
pozde, ja uz mam krovfaunding rozjety na plne koule. jeste jsem prakticky nic neudelal, ale uz mam 3 ferrai v garazi :-D nechal jsem akorat nakreslit studentum nejake vizualizace, jinym z obchodni akademie nechal vypracovat tabulky a grafy (samozrejme v modernim dizajnustudaci to delaji skoro gratis, jim se to dobre pak vyjima v sivicku, ze rozjizdeli velkou eko-projekt, ktery zachrani tisice velryb

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (DirectRP (18.5.2024 11:44) reagovat
a64: spíš si můžeš říct 50 míčů za úpravu linky s tím, že ve stávajícím mechanismu linky změníš utahovací moment vrškovače z 8 na 8,5 Nm... A pak už jen profit B-) :-D

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (a64) (18.5.2024 11:34) reagovat
Počkať, to akože na to budú dotácie?! Priemerne 50 melónov na linku?? A sakra, založím si eseročku a začnem plniť fľaše! :-D Linka zadarmo, mňam! :-D

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (DirectRP (18.5.2024 11:30) reagovat
Dokáže někdo najít tu přesnou studii od těch PwC? By mě fakt zajímala metodika... všude se píše že úprava linek by stála 2,7 miliardy eur (ten skromnější odhad), s tím, že se to týká nějakých 1300 výrobců v EU... což v průměru vychází cca 50 mil korun na linku... Což se na mě nezlobte... je úprava hodna pomalu nové linky... a to se tu bavíme jen o stroji, který vezme vršek a utáhne ho na láhev? :D Jako nic proti, ale tohle je celkem dobrej bussines plán pánové :D Kdyby chtěl někdo podnikat ;-)

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (mikoRP (18.5.2024 11:27) reagovat
nen, tvuj priklad byl dobry, ja to "upresnil" jenom pro ty dementy, co se tady zacnou rypat v kazde vete a vytrhnou z kontextu :-D jak jsem psal, na te skodovacke lince jsem pracoval - jsme tam kdysi delali nejaku sw upravy svarovacich robotu (no, tehdy, 30 let nazad, se to jmenovalo tusim jinak), dohlizel jsem na prekalibrovavani pneu na lince prevodovek, ... ale nastesti odtehdy uz s linkama jsem nic nedelal. ta rozdilnost iq obsluhy a nami technikama, to fakt nemusis davat. :)

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (DirectRP (18.5.2024 11:12) reagovat
Jo to jo, u dieslové lokomotivy bych se tomu nedivil no, ale to je zase trochu jiný případ. Já spíš narážel na "nepřetržitý" provoz, ale možná né ideální příklad z mé strany uznávám.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (mikoRP (18.5.2024 11:09) reagovat
druha vec je, ze vyrobci napoju cenu zvednou ne o 0.01 eura, ale rovnou o 1 az 2. ale vsichni budou nadavat na to opatreni novym vickem. ... jak jsem rekl na zacatku celeho: je to neskutecna picovina, ale ne z duvodu zvyseni ceny a nakladu.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (a64) (18.5.2024 11:06) reagovat
nám tu rastie podpora extrémistov, ktorí majú v programe vystúpenie z EÚ.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (a64) (18.5.2024 11:06) reagovat
al5249: to je poriadne prestrelené číslo. Pretože to zavedenie sa nekoná zo dňa na deň. Výrobcovia majú čas vymeniť formy a upraviť linky priebežne, počas normálnych servisných odstávok, ktoré by sa museli konať tak či tak. Najlepšie tu o tom píše Direct, vidieť, že sa v tom vyzná (a ja náhodou tiež). Žiaden významný tlak na krach malých výrobcov sa konať nebude a náklady budú relatívne malé. Čo ale nič nemení na tom, že je to somarina. Len nech EÚ ďalej robí také hlúposti a potom sa budú čudovať, prečo

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (mikoRP (18.5.2024 11:04) reagovat
ok, tak pojdme si to zkusit zjednodusene vypocitat, at se neztratime v miliardach a bilionech a bambilionech. pojdme si rict, ze naklady budou (jsou) cca 5 miliard eur. spotreba (jenom) vody byla 446 miliard litru na rok. takze kdyz to podelime, dostaneme (kdyz pocitame jenom litrove lahve) 0.00112 eura zvyseni nakladu na jednu lahev. myslim, ze to je fakt zruinujici suma.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (al5249RP (18.5.2024 10:55) reagovat
Co se tyce nakladu na zavedeni, tak odhad PwC je mezi 2,7 a 8,7 miliard eur [odkaz] Nejvic to ublizi samozrejme mensim vyrobcum, tak to je v podstate u kazde legislativy. Ti, kdo zavedeni preziji na tom nakonec nemusi byt prilis tratni, protoze se zbavi casti konkurence a jelikoz naklady se zavedenim novych vicek budou mit prezivsi podobne, tak nebude takovy problem zvednout ceny.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (mikoRP (18.5.2024 10:50) reagovat
s tim nastartovanym motorem to taky neni tak so easy a jednoznacne. masinfira u nakladniho vlaku mel zakazano vypinat motor, pokud predpokladana doba stani nepresahne cca hodinu. protoze na start lokomotivy se spotrebuje vice nafty, nez na hodinovy volnobeh (tech duvodu bylo vice, ale toto snad pochopi i blbec)

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (DirectRP (18.5.2024 10:33) reagovat
Jinak nezapomínejme že odstávka a servis je běžný proces každé linky ať chcem nebo ne... Ano, teoreticky to stojí peníze, ale víc peněz stojí neservisovaná linka, protože někdo na idnesu říkal že její odstávka zruinuje malé podnikatele :-D To je jak nechat navždy nastartovaný motor v autě, protože se někde píše že studený motor funguje neefektivně :-D

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (Dezochcát) (18.5.2024 10:31) reagovat
blmbec je kokot, epickej turbokokot. Pořád mele hovna, nikdy mu nevyjde žádná "predikce", kdekdo si ho tady povodil jako malou kurvičku a tehleten obrkokot, místo aby z ostudy spáchal sebevraždu, nebo alespoň zalezl a nevystrkoval svou pitomou kebuli, má pořád tu drzost někoho kritizovat a plácat další sračky, pardon, "predikce" :-D Neskutečně odporný bezpáteřní hovnivál. To by jeden blil, Čeňku.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (mikoRP (18.5.2024 10:30) reagovat
jee - na te skodovacke lince jsem kdysi delal :)

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (DirectRP (18.5.2024 10:28) reagovat
Ti nevím, ale by ses celkem divil co se na linkách za miliony eur dělají za "ruční úpravy" xDDD to by se člověk i někdy zhrozil. :-D Navíc i tak časově přísná a kritická linka jako je třeba ve Škodovce jednou za týden stojí (což je většinou ta doba kdy se dělá servis a úpravy, ale samozřejmě záleží na lince). U stáčecí linky jsem ještě nestál, ale co si budem, u té nebude stát odstávka takový dardy jako u automobilek, nepočítaje jejich komplexitu (respektive jednoduchost)

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (blm v prestrojeni 4) (18.5.2024 10:22) reagovat
miko je opet kokot a jen znovu potvrdil, ze nedokaze chapat text, takze nic noveho

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (mikoRP (18.5.2024 10:13) reagovat
ALE: urcite to nejsou miliardy u kazdeho :-D fakt debilni myslenka, s tim by si kazdy vyrobce hnal eu a jejich byrokraty do ... vzdyt sami vyrobci napoju zmeni z casu na cas dizajn lahvi, vicek, obalu. takze proces zmen maji zprocesovany, promakany, naplanovany a hlavne spocitany. proto pisi o sume, protoze je hodne vyrobcu vicek, hodne vyrobcu lahvi, hodne vyrobcu stacecich linek (no, snad - toto nevim, ale i kdyby ne, ty jednotlive pripravky do nich stejne jsou kus od kusu podle vyrobce napoju).

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (mikoRP (18.5.2024 10:09) reagovat
blbe, diletant jsi akorat ty. a ve vsem - si vemes neco do hlavy a furt dokola tvrdis, ze to ta MUSI byt. ne, neni. sam taky nedelas na zadny automatizovany lince, takze tvoje predstavy, jak to cele funguje automaticky a hlavne NONSTOP, je naprosto detinska, smesna. jak jsem psal, direct ma recht v tom, ze jednotlive upravy nejsou az tak zle na zdroje (cas, material, praci - tedy prachy). ty mas recht v tom, ze se to musi udelat u vsech - takze suma malych sum bude celkem velka suma.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (blm v prestrojeni 4) (18.5.2024 10:03) reagovat
Tim bych se, byt tebou, nijak nechlubil, protoze ses zde v diskusi projevil jako naprostej diletant, co nechape kompexitu vyroby ve velkem (nemluvil jsem o malych podnikatelich - naopak o velkych s linkou za miliardu, u ktere zadne pokusy nepripadaji v uvahu, protoze hodinova odstavka stoji statisice) a nedokaze dohlednout dusledku zmen ve vstupech do vyroby.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (DirectRP (18.5.2024 10:00) reagovat
Pravda... na stáčecí lince jsem nikdy nedělal... (Děláme jen svařovací linky pro automobilky :-P )... ale zas z toho nedělejme vědu. Všehovšudy se upraví možná moment dotáhnutí, jinak moc změn nenastává... To už mi příjde víc komplikovanější problém, že si každý druhý výrobce vymýšlí svůj tvar vršku, to je daleko komplikovanější/ekenomičtější i ekologičtější problém.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (DirectRP (18.5.2024 9:53) reagovat
Jasná věc, můj pohled dementa je vskutku dosti laický :-D ... Ve strojírenství a částečně i automatizaci přece jen pracuji, takže mám opravdu velký oči co se tohodle tématu týče... moštování je pravda jen koníček :-P Možná kdybych si pořídil tu linku na utahování vršků, možná bych teď brečel nad tím že mě EU chce zruinovat stejně jako ta spousta malých podnikatelů se stáčecí linkou :-D :-D :-D

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (blm v prestrojeni 4) (18.5.2024 9:42) reagovat
Direct muze mit recht ve fabrice na vicka. Tam zmeni formu (zadarmo? Nebo prijde pak z komiSSe a udela to bez nakladu pro vyrobce?) a bouchaj dal, pohoda. Automaticka plnici linka je ale druha cast, kde musi nastat nejake zmeny. Ze by do ni zacal vyrobce sypat jina vicka bez dalsiho reseni je uplne iluzorni predstava. Direct je kokot, co se na to diva pohledem dementa, co prenasi zkusenosti ze staceni domaciho mostu na automatizovanou fabriku s tisicinasobne vyssi rychlosti a objemem produkce.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (mikoRP (18.5.2024 9:38) reagovat
kazdopadne, faktem zustava, ze to je neskutecna picovina, ktera uspokoji akorat nejakeho ouradu - buzeranta, jak zase vymrdal s lidmi za jejich prachy.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (mikoRP (18.5.2024 9:36) reagovat
jak vzdy, skutecnost bude asi nekde mezi. direct ma recht, ze vymena formy - so easy, levna a rychla vec. ale, ze tu upravu musi nekdo navrhnout udelat prototyp, odzkouset (v celem vyrobnim procesu, jestli ta malinkata zmena rozmeru nekde nepusobi velky kix) - a to u vsech vyrobcu, to uz zas nahrava blmovi (o tech tisicich mandayu, nbeo storypointu, jestli chcete), ktere se promitne nakonec do ceny vyrobku.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (blm v prestrojeni 4) (18.5.2024 9:35) reagovat
Ja snad nekde psal o upravach pulky fabriky? Linka, co stoci klidne pres 10 tisic lahvi za hodinu, musi fungovat spolehlive. Kazda zmena, jakkoliv drobna, se musi otestovat, vyhodnotit, podle potreby zmenit, seridit, preprogramovat atd. To se fakt nestane samo a stoji to prachy. A co jsme za ty prachy dostali za hodnotu? Vubec nic. Jen opruz navic. Pro jednoho sice jedna vterina na lahev, napric EU, kde se proda denne rekneme sto milionu lahvi denne jde o ztratu 3 clovekoroku kazdy den. To vse diky EU.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (DirectRP (18.5.2024 9:35) reagovat
Dával jsi někdy na láhev nové víčko? Já osobně nespočetně krát při stáčení domáciho moštu, takže už mám něco našroubováno, ale kdo jsem já... člověk bez "empatie a pochopení" :-D :-D :-D ... Víš co... víčko stojí 2kč... kup si jich pár, to tě snad nesloží a porovnej sám ;-) Snad tě to nezruinuje jako ty malé živnostníky co mají linky na šrubování vršků :-D :-D :-D

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (DirectRP (18.5.2024 9:29) reagovat
Klasika, dochází argumenty (v tomto případě spíš domněnky) a začínají nadávky :-D :-D :-D Místní úderka si zas něco přečetla na idnesu a dělá z toho realitu xD :-D To že změníš jeho základnu fakt nezměníš smysl toho víčka, natož abys musel upravovat půlku fabriky aby zašroubování fungovalo správně :-D :-D :-D Tak tady nehypotetizuj nad tvýma domněnkama.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (18.5.2024 8:20) reagovat
direct: sam vis hovno ale hlavne ze poucujes. Ses proste jen kokot nebo totalne postradas pochopeni a empatii? A tu staceci linku, co ted musi pracovat s jinymi vicky a spolehlive bez vad upravena vicka pouzivat, tu prijede zkontrolovat a seridit nekdo z EU komiSSe zadarmo? Si nemyslim. Takze ty naklady tam jsou, v kazde fabrice na napoje napric EU. A co z toho, z te vynalozene prace a prostredku? Nic. Vubec nic. Jen srani, byt jen vterina navic.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (DirectRP (17.5.2024 23:35) reagovat
Dopiči co to maj brno a blb za stupidní noty o vynakládání nemalých prostředků na výrobní linky xDDD. Forma na víčka je ta nejvíc basic věc, kterou dokáže vyrobit kdejaká malá strojírna... ani se nemusí teoreticky rušit staré formy, stačila by i lehká úprava těch současných, ale ekonomicky bych se nedivil, kdyby se vyplatila nová forma (což je stejně běžný proces kvůli opotřebení). Vědí hovno a matlaj píčoviny jako vždy.... :-D :-D :-D

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (Brožík 2 ) (17.5.2024 12:59) reagovat
Alespoň že v Rusku zůstal svět ještě v pořádku...

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (blm v prestrojeni 4) (17.5.2024 12:44) reagovat
zoltan: Ja nemam problem s tim pridelanym vickem jako takovym. Ja mam problem s tim, ze to nejaky kokot vymyslel, pravdepodobne se na tom stravily stovky nebo tisicice vysoce honorovanych clovekohodin a vyrobci napric EU museli vynalozit nemale prostredky na upravu vyrobnich linek, aby implementovali tenhle zbytecny napad, ktery vubec nic neresi a nicemu nepomuze. Dokonale to tak ilustruje, jak se z puvodne dobreho projektu jednotneho trhu stala zhoubna a prebyrokratizovana Unie.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (FilipesRP (17.5.2024 12:33) reagovat
Life Hack: Víčko otevřeme a začneme s ním otáčet dokud se uchycení nepřetrhne. Nemáte zač. 8-) :o)

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (ZoltanRP (17.5.2024 12:30) reagovat
s tímhle může mít problém jen úplně dementní kretén, ale ok B-)

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (kozička_x) (17.5.2024 12:20) reagovat
Nevím, jestli to chápete, ale vy znáte několik naprosto snadných řešení problému, který vůbec nemusel existovat. Ano, jde to snadno utrhnout a nebude to pak překážet. Ale jak to v tom případě pomůže problému se zahazovanýma víčkama? No a nebo to tam člověk nechá, ale dost mu to komplikuje používání lahve nebo krabice. Takže, k čemu to vlastně je?

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (kozička_x) (17.5.2024 12:16) reagovat
@tdkb: Ano. Tak proč to tam teda vůbec je?

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (tdkbRP (17.5.2024 10:28) reagovat
wtf. odtrhnut to trva asi tak pol sekundy

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (Daniel Dezolanda) (17.5.2024 9:14) reagovat
Pro idioty co neumí použít nůž jsou tu střelné zbraně :o)

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (wethewthwe) (17.5.2024 9:06) reagovat
problem pro idioty, co neumi pouzit nuz

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (Poklop na kyklopa) (17.5.2024 6:54) reagovat
Ficova vláda chce zavést vyšší zdanění na slazené nápoje a představte si, že je ještě budou prodávat v takovýchto naprosto šílených obalech!!! To nemůže dopadnout dobře!!!

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (Občan YRP (16.5.2024 23:18) reagovat
Tak mozna pridat pribalovej letacek pro retardy?

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (Smradek) (16.5.2024 22:28) reagovat
Top je tiez tento obrazok kde to ten typek na hornom obrazku odtial odjebal sekundu po tom co spravil tu dolnu fotku... Legit jak svina

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (Smradek) (16.5.2024 22:25) reagovat
Kkti na roumingu momentalne... https://youtu.be/aY6T6pJZscQ?si=X0vJCZ7CQvmWErt5 Khabi lame by sa tiez perfektne sem hodil

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (HAHAHAHA) (16.5.2024 22:09) reagovat
Jeje, to se zase vyrojilo dementu co neumi natocit flasku. Ale kdybyste to idioti nehazeli po ulici a nedelali bordel, tak nemate napevno pridelane vicko. Holt...

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (mommafatRP (16.5.2024 21:41) reagovat
U obycejne vody je to asi jeste OK, ale co tekutiny, ktere jsou trochu viskoznejis nez voda, napr. takovy kefir? Zamichate s nim, otevrete, date vicko na stranu, pijete, pomalu to zvedate a najednou z vicka ukapne... Tohle opravdu vymyslel idiot k nasrani vsech kolem, podobne jako pojebany papirovy brcka.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (DirectRP (16.5.2024 21:20) reagovat
Brno: Ano, opravdu se výrobou vršku živí velké množství lidí a těch se potřebuje EU zbavit :-D :-D :-D To jsou zase hlody :-D Forma na vršky bude stát kolik? 50 - 100K? Opravdu likvidační i pro malé podnikatele :-D. Opravdu ne, staré formy půjdou do železa, a vyrobí se nové (což je běžný proces i bez EU, jelikož podléhají stáří/opotřebení). O likvidaci malých živnostníků by nám jinak samozřejmě mohl povyprávět náš oblíbený dotační magnát ze Slovenska, ale výrobci vršků jsou fakt v klidu... to mi věř.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (XXXRP (16.5.2024 21:02) reagovat
Dementi si foti selficka?

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (SESR) (16.5.2024 20:53) reagovat
Ono nejde o nějakou zásadní problematičnost tohoto konkrétního nesmyslu. Spíš je to taková typická ukázka toho, jaké s prominutím píčoviny soudruzi z bruselského Kremlu nařizují celému Svazu EUropských socialistických republik.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (Adolf) (16.5.2024 20:40) reagovat
Muze mi prosim nekdo napsat u ceho to nejde utrhnout? Ja to celkem bez problemu utrhl zatim vsude. A jak tady nekdo psal, taky nechapu kdo a proc tohle prosadil, stejne tak ale nechapu tu hysterii kolem toho.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (clockworkerRP (16.5.2024 20:39) reagovat
pokud máte vousy, víčko jimi vždycky vytřete, ať je nahoru, do strany nebo dolů.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (Hnidopich ORIGINAL!) (16.5.2024 20:35) reagovat
Marketka: A co teprve z tvrde, co nejde zmacknout, aby to teklo. :o)

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (Marketka) (16.5.2024 20:32) reagovat
To je pro lidi co prokouknout kde jaky mezinarodni spiknuti, ale neumi se napit z lahve?

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (DQDLMRP (16.5.2024 20:15) reagovat
Jan Zachrta: s tvým myšlením pro tebe není problém nic, co ti nařídí vládnoucí garnitura :D

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (Nelej) (16.5.2024 20:06) reagovat
Na to není potřeba nová linka snad, ne? Akorát musí výrobci nakupovat jiná víčka. Jinak těm dementům, co jik to nevadí. Je to prostě opruz, zavazí to nejen při pití z flašky. Hodně těch víček má tendenci se zavírat, takže nalit si z flašky do sklinky jednou rukou taky nejde. Musíš druhou rukou držet jak dement.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (cansRP (16.5.2024 19:51) reagovat
to jakože to někdo neumí dát na stranu ? :o)

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (Brnonymova reinkarnace 8) (16.5.2024 19:44) reagovat
Prosadilo se to kvuli tomu, aby zkrachovali mali vyrobci, kteri nemaji dost penez na investici do nove linky. Uz se to delalo mockrat s ruznymi vyrobky, znal jsem cloveka, kterymel slusne se rozjizdejici, ale malou firmu na vodovodni trubky. Zmenila se legislativa a on nemel nekolik milionu (okolo roku 2000) na nove formy. Takze konec podnikani. Ted prijde povinnost zalohovani a zase budou krachovat ti mali vyrobci, kteri nebudou moct platit vykupovou infrastrukturu.

Obrázek 'mame rypacek' Obrázek 'mame rypacek' (Jan ZachrtaRP (16.5.2024 19:31) reagovat
Pro dementy zjevně neřešitelný problém... B-)

Strana 1/2. 1 2 následující